Kysyisin seuraavaa. Miten toimisitte työpaikalla olevissa ristiriitatilanteissa? Veisittekö niitä eteenpäin luottamusmiehelle vai antaisitteko asian olla? Oletteko kokeneet, että Jumala olisi puuttunut peliin jotenkin sen sijaan, että olette itse vieneet asiaa eteenpäin?
Vastaukset 10
Valitettavasti jumalan olemattomuus vaikuttaa hänen puuttumiskykyynsä negatiivisesti.
Kannattaa siis otta yhteyttä ihmisvaikuttajaan.- Anonyymi00001
Kiitos, mutta haen nyt vastauksia uskovilta ihmisiltä. Tiedän, että monet heistä ovat kokeneet kiusaamista työpaikoillaan.
Ap - Anonyymi00002
En minä välitä suomalaisista työpaikoista ollenkaan.
Siellä ole, kuin pakolaisa ja juoppoja. Vittumaisia nokkamiehiä. - Anonyymi00003
Valitin kiusaamisesta ja lopputulos oli, että minun piti pyytää anteeksi luottamusmieheltä.
Hän kuoli nuorena oman käden kautta.- Anonyymi00004
Eli uhrista tehtiinkin syyllinen. Hirvittävä kohtalo ollut tuo kuolema.
Ap
- Anonyymi00005
Ainahan ihmisiä kiusataan.
Jopa kuollutta Paavalia herjataan.
Hänestä ja hänen esimerkistään tulee ottaa oppia kiusatulla hetkellä. - Anonyymi00006
Jos ei halua Paavalista ottaa nöyrää ja kuuliaista esimerkkiä, niin voi ottaa esimerkin täältä. Kiusaa ja herjaa hulluna takaisin, niin varmasti tulee potut maksettuina pottuina ja on oikeasti asiaa molemmilla luottamusmiehelle sekä senkin voi vielä kaupanpäälle herjata turhaksi vätykseksi, joka ei ymmärrä mitään muuta kuin oman napansa etua.
- Anonyymi00007
Jos luottamusmies ei voi auttaa niin työsuojeluvaltuutettu.
- Anonyymi00008
Ei jumala puutu yksilöitten välisiin asioihin, kyllä ne on itse hoidettava.
Jumala lähetti Poikansa että ihminen voisi pelastaa sielunsa, ei työpaikkakärhämien takia. - Anonyymi00009
Kun olin töissä, ilmoittelin joitakin tapauksia luottamusmiehelle, mutta hän ei ollut kovin aktiivinen puolustamaan työmiehiä. Välillä nousi sellainen pyhä viha, että kävelin suoraan tuotantopäällikön koppiin ja sanoin, että sinä olet kohdellut tätä alaistasi X tällä tavalla Y väärin ja eriarvoisesti. Käskin myös häpeämään ja korjaamaan tehdyt vääryydet. Vaikka olin tavallinen duunari, hän kuunteli ja muutti käyttäytymistään. Se johtui siitä, että olin vuosia aiemmin opastanut hänet töihin firmaan, jossa hän sitten eteni urallaan. Hän piti minua siksi arvossa, koska tunsi minut ja tiesi pikkutarkaksi ja vääryyksiä hyväksymättömäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361256Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke581025Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63943- 56904
- 51781
- 65768
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81716Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38688- 82682
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30625