Esim sana kauan, voi muuttua sanaksi vaivan tms..
Onko se eräänlainen vapaan viestinnän rajoittamisen muoto?
Joskus vain yhdenkin sanan muuttuminen kirjoituksessa, saattaa
saada koko jutun näyttämään niin, että koko juttu ei avaudu edes paatuneimmalle lukutoukalle.
Älypuhelin ja tabletti kirjoittaessa voi sanat muuttua itsestään
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Se on tehty tahallaan häiriköimään kirjoittamista ja estämään, kun joku lopulta kyllästyy. Kaavaketäyttö voi mennä oikein, mutta muuten sanat muuttuvat useaan kertaan. Selain ja puhelimen järjestelmä, ohjelmat. Aasia vai länsi?
- Anonyymi00002
Lisäys. Kännykän näppis liian pieni.
- Anonyymi00003
Tällä palstalla olevat sekavat aloitukset eivät oli kiinni yhdestä sanasta, vaan ihan lähtökohtaisesti henkilön ulostulosta. Jos ajatukset ovat jo mielessä alunperin sekavia, niin mikään oikeinkirjoitus ei sitä pelasta.
Varsinkin kun henkilöllä ei ole minkäänlaista halua avata kysymyksestä huolimatta asiaa.
Mitä tulee viestinnän rajoittamiseen, niin ei ainakiin minulla ole kielettyä vaihtaa sanaa oikeaksi. Kai tiedät sellaisen teknologian olevan olemassa käytössä tuolla Aasian puolella kommunistisissa maissa?
Mielestäni vanhoissa Nokioissa oli parempi tekstin ennakointi, joka oppi käyttäjän käyttämät sanat. En kiistä sitä etteikö nämä nykyiset laitteet välillä arvaile sanoja hämmentävän väärin.
Täällä jo joku huomauttikin kuinka pienet näppäimet aiheuttavat näitä virheitä joita tekee ihan itse. Sen lisäksi huono ennakointi sanaan niin virheet voivat korostua.- Anonyymi00006
Ei mistään sanan muuttamisen kiellosta ole aloituksessa kyse.
- Anonyymi00004
Tarkoitatko "ennakoiva tekstinsyöttö" vai miksi sitä kutsutaankaan?
Kuka täysipäinen pitää tuollaista päällä?
Se on ensimmäisiä asioita jotka käännetään "off" asentoon puhelimen asetuksia tehtäessä.
Jos näin ei ole ymmärtänyt tehdä niin kyseessä on käyttäjän oma vika.
Eli RTFM ja mene nyt ihmeessä korjaamaan asetuksista.- Anonyymi00005
Se on tahallaan noin puhelimissa vaikka yrität vedota asetuksiin
on se tahallaan tehty niin koska jokainen tietää ettei kaikki tiedä muuttaa asetusta
Taitavat tehdä asetuksesta riippumattakin joskus omiaan? - Anonyymi00007
Sitä ei saa pois päältä. Jos ottaa pois päältä, pitää löytää asetuksia ja se ei täytä enää verkkokaupan kenttiä. Tekstinsyötön pitäisi toimia oikein, ei väärin sanoja kääntäen useaan kertaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sitä ei saa pois päältä. Jos ottaa pois päältä, pitää löytää asetuksia ja se ei täytä enää verkkokaupan kenttiä. Tekstinsyötön pitäisi toimia oikein, ei väärin sanoja kääntäen useaan kertaan.
Mikä puhelin sulla on?
Mä oon käyttäny iPhonea jostain nelosesta asti, ja saman tien lähti ennustelevat pois. Ainiin, oli pois jo Nokioissakin sitä ennen.
Koskaan ei ole asetus palannut itsestään IOS:ta saatika puhelinta päivitellessä.
Sä Et Vaan Selvästi Osaa.
Tai sitten sulla on se Googlen Trojan-Spy-Phone käytössä, en ihmettele jos vakoiluja ja muita ei siitä saa pois päältä.
Elämä on - valintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396