Jeesus oli Sauluksen tuhoaman alkuseurakunnan perustaja ja Messias.

Anonyymi-ap

Paavali on meidän pakanaseurakuntamme Messias. Jumalakin ehkä.

2. Mooseksen kirja 4
14 Niin Herra vihastui Moosekseen ja sanoi: "Eikö sinulla ole veljesi Aaron, leeviläinen? Minä tiedän, että hän osaa puhua. Ja katso, hän tuleekin sinua vastaan; ja kun hän näkee sinut, iloitsee hän sydämestänsä.
15 Ja puhu sinä hänelle ja pane sanat hänen suuhunsa. Ja minä olen sinun suusi apuna ja hänen suunsa apuna ja opetan teille, mitä teidän on tehtävä.
16 Ja hän on puhuva sinun puolestasi kansalle; niin hän on oleva sinulla suuna, ja sinä olet oleva hänellä jumalana.

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tyhmien homojuttujen valehtelija.

• Anonyymi00009

Joo ei ollut Paavali mikään HOMO SAPIENS vaan ITSE JUMALA

• Anonyymi00002

Ehkä tuo alkuseurakunta olisi jäänyt vain Juudeaan paikallaan polkemaan. Sillä ei ollut Rooman veroista sivistystä, yleisöä ja auktoriteettia. Nopein mahdollinen tie juurruttaa kristinusko laajalle kävi vain Rooman kautta.

Jumala tietää parhaiten mikä on kirkolle kulloinkin eduksi. Aloitus on hieno Pyhän Hengen antama puolustus apostoli Paavalin työlle.

• Anonyymi00003

Paavalin kaverit Roomalaiset tulivat Israeliin noin 70 jKr. ja tappoivat miljoonia Juutalaisia.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Paavalin kaverit Roomalaiset tulivat Israeliin noin 70 jKr. ja tappoivat miljoonia Juutalaisia.

Niin Jumala tekee aina tulevaisuudesta sellaisen kuin haluaa tai on profetoinut. Ei meistä monikaan olisi syntynyt ja saanut elämää ilman 1940 luvun Holocaustia. Nuo Uhrilampaat olivat Elämän leipä tällä kertaa meille. Mutta Jumala on antanut juutalaisille ihania visioita ja profetioita tulevaisuutta koskevia. Tänä päivänä Jumala yrittää poistaa Iranin aiheuttamaa uhkaa Israelille, mutta ei ole tarpeeksi sitoutunut Imaami Mahdin tuloon ja asemaan kalifina eli Jumalan sijaisena.

Ollaan Jumalan ja uskovaisten enemmistön puolella niin tulevaisuus kuvastaa Jumalan tahtoa ja valintoja.

• Anonyymi00004

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00006

Kiitos paljon tästä tärkeästä tiedosta.

• Anonyymi00007

Maistuisiko teosofia?

• Anonyymi00010

ketsupilla kiitos joo maistuisi!

• Anonyymi00011

Paavali mielistyi tappohommiin.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan;
      ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Paavali ei ollut pelkkä asioiden päätöksen tekijä. Tärkeimmat papit ja Ylipapit oli Rooman hirmuhallinnon valitsemia. Paavali hoiti homman tehtyjen päätösten mukaisesti.
      Paavali oli myös Roomanvallan palveluksessa.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00012

Hyvä tuokin tietää.

Helpottaa ainakin homoja.
      Räsäselle paha nakki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1660
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1162
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      541
    10. 69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe