Ja perustaisin kanssasi suurperheen.
Menosi ei minua haittaisi, ei syrjähyppysi, olisin uskollisesti aina lähelläsi.
Tahdothan sitä.
T. Teppo Täi
:/
Nainen, itsepäisesti pitäisin sinusta kynsin hampain kiinni
14
239
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
En missään tapauksessa halua suurperhettä.
- Anonyymi00002
Hellästi sinua kutittelisin ja muistuttaisin sinua kuinka tärkeä olet minulle.
Olisin suihkussakin kanssasi ja nauttisin kun peset minut ja voitelet tuoksuvilla öljyillä ja hoitoaineilla.
Olet niin ihana.
T. Teppo Täi
:/- Anonyymi00003
Kenelle osoitat tämän? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen….
-joku jostain vain- - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kenelle osoitat tämän? Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen….
-joku jostain vain-Pelleilee muiden kustannuksella:/
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pelleilee muiden kustannuksella:/
Kuka pelleilee?
- Anonyymi00011
Tein pilaa 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
moom l'ytrtm ,djyii fpåobdfyo kpli fiodcåsös ,ipboåiffo loim åotg'oxdo åogt'' liobxdmx
- Anonyymi00006
niin dei kokoaikaa voi kättä pitää jonkin ruidleripäpusdsin sisällä lweikkausjurrtujsa 24 vcehk
- Anonyymi00007
Suurperheen perustamiseen tarvitaan kaksi halukasta. Sinulla on vain yksi: sinä.
Kuinka monen naisen luulet haluavan lykätä niitä 3-4 kiloisia möhkäleitä ulos alapäästään suurperheen verran. Lyki vaan itseksesi. - Anonyymi00009
Mieheltä puuttuu täysin vetovoima, naisella sitä voi olla jos onni käy.
- Anonyymi00010
Tein pilaa 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00012
Haapaathan siinä vääntyis 😬
- Anonyymi00013
Tiedätkö hän Teppo sellaista ihmeellistä asiaa että mm. Minä olen ollut koko elämäni uskollinen o alle kumppanilleni?! Ei ole ollut mitään syrjähyppyjä eikä tule. En ymmärrä kuka tällaista soopaa lykkää sinun päähäsi.
- Anonyymi00014
Tiedätköhän/ omalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3701674- 1141256
- 1291201
- 1421079
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25944- 111852
- 57611
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.168597Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112537- 18510