Julkinen ilmoituksellistumaallisteellistuma

Anonyymi-ap

Olen nyt reilun vuuen jälkeen sairaana ekaa kertaa.

Aivasteluu, nenä tukos. Just nyt näin.

2 vrk ehtin olla Helsinforssiis ja näin on ny käännyt.

Syön ny kuitennii proilerii monil lisukkeil. En vaivu epätoivoon.

Herraa ylöstenpausmieles venailles,

Selef Urge

12

53

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

mikä on reilu vuosi????

• Anonyymi00005

N. viikon- kaksi ylitte vuuvenlellisuujekséllisuujen.

Gone tomorrow trallalaalallalalaalalallaaaa ai äm jooooorsssss!

Selef Urge

• Anonyymi00002

Pysy nyt sängyssä, lepää. Näin paranet ajallaan eikä tauti pitkity.

• Anonyymi00003

Ihmisiä on jopa kuollut ilman foorumillejulistusta.
        Selehvillä voi olla muitakin vaivoja.

• Anonyymi00004

• Anonyymi00006

Enpä oo malttanunna, kävelin tasan 2h30min. Piti kävellä vaan 30min maksimiksisessaan. Mutta olo tuntui hassullisen sopivaksella käveskellisöijes.

Käveskellistellen kohti ylöstenpausta,

Kun Venäjä hyökkee Suomeen niin kauvankohan lienee ylösottoon ennee aikoo?

Äitini asuu yhä maaseuvulla. Näys Venäj hyökkee Suomeen kun äitini asuu mökkil ja mä Statissa. Äitini pti muuttaa ny syksyl Helsinkiin, mutta päättiki jäähä asuun maaaseuvulle.En oo viel toteutumattomaks luokiteltavaa enne-unta nähny.

Toivon Vennään hyökkäuyksen suhteen sitä että pääsen sanoon ettei se toteutunut, ainakaan ennen ylöstenpaust.

Unennäkijä-sälli,

Selef Urge

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Enpä oo malttanunna, kävelin tasan 2h30min. Piti kävellä vaan 30min maksimiksisessaan. Mutta olo tuntui hassullisen sopivaksella käveskellisöijes.

Käveskellistellen kohti ylöstenpausta,

Kun Venäjä hyökkee Suomeen niin kauvankohan lienee ylösottoon ennee aikoo?

Äitini asuu yhä maaseuvulla. Näys Venäj hyökkee Suomeen kun äitini asuu mökkil ja mä Statissa. Äitini pti muuttaa ny syksyl Helsinkiin, mutta päättiki jäähä asuun maaaseuvulle.En oo viel toteutumattomaks luokiteltavaa enne-unta nähny.

Toivon Vennään hyökkäuyksen suhteen sitä että pääsen sanoon ettei se toteutunut, ainakaan ennen ylöstenpaust.

Unennäkijä-sälli,

Selef Urge

Kannattaa pitää se maaseutuhuvila ja bensaa autontankkiin. JOS Venäjä iskee Stadiin, täällä ei sen jälkeen ole kuin iso monttu täynnä betonirojua ja ruumiita.

Haju voi tuntua keski-Suomessa asti.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kannattaa pitää se maaseutuhuvila ja bensaa autontankkiin. JOS Venäjä iskee Stadiin, täällä ei sen jälkeen ole kuin iso monttu täynnä betonirojua ja ruumiita.

Haju voi tuntua keski-Suomessa asti.

No, joo se on aika uus ja sen maksannallinen hinta oli niin paljokkaasti , jotta ei sitä tuu myytyä, ellei sitten metsijen kanssa, mutta tarkoitus on ottaa puukaupalla juustoo leivän päälle ja pensaa tankkiin autokkaaseen.

Oon katellu kartalta missä menee Tukholman rauhan mahjollinen uusi raja Suomen ja Venäjän välillä. Mikäli Tukholman rovetija toteutuu niin mökki on aika lähellä rajaa, joko Suomen tai Venäjän puolella.

Juttelin just elokuuksessa pysyvästi syntymästään saakka asuneen "naapurin" kanssa tästä samasta Tukholman rohvetijasta ja hänkiin oli sitä tutkinut ja tuumasi että kyllä nämä mökkimme siellä jäänevät Suomen puolelle, mutta jännäksi menee jos niin toteutuvessaan.

Metsätuhoa varmaan aiheutuu jollei itte mökin miehitystä, mutta jos miehitetään mun mökki niin kaikki mökistä löytämäni ihmiset jätän evankelioimatta.

Puheet hoituvat silloin toisella tavallisella miehittäjäin kaa.

Selef Urge

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No, joo se on aika uus ja sen maksannallinen hinta oli niin paljokkaasti , jotta ei sitä tuu myytyä, ellei sitten metsijen kanssa, mutta tarkoitus on ottaa puukaupalla juustoo leivän päälle ja pensaa tankkiin autokkaaseen.

Oon katellu kartalta missä menee Tukholman rauhan mahjollinen uusi raja Suomen ja Venäjän välillä. Mikäli Tukholman rovetija toteutuu niin mökki on aika lähellä rajaa, joko Suomen tai Venäjän puolella.

Juttelin just elokuuksessa pysyvästi syntymästään saakka asuneen "naapurin" kanssa tästä samasta Tukholman rohvetijasta ja hänkiin oli sitä tutkinut ja tuumasi että kyllä nämä mökkimme siellä jäänevät Suomen puolelle, mutta jännäksi menee jos niin toteutuvessaan.

Metsätuhoa varmaan aiheutuu jollei itte mökin miehitystä, mutta jos miehitetään mun mökki niin kaikki mökistä löytämäni ihmiset jätän evankelioimatta.

Puheet hoituvat silloin toisella tavallisella miehittäjäin kaa.

Selef Urge

Tule nyt järkiisi.

Se "profetia" ei ollut aitoa Jumalan sanaa vaan sotapoliittinen huijaus. Tajua, että nää on rikollisia huijareita, antikristuksen maailmanvallan asialla.

Älä perusta elämän suunnitelmiasi valheille.

• Anonyymi00009

Testissä kohtpuoleen

Kivikylän kotipalvaamon valmispitsa kiviuunist

PEPPERONI NJUDA PIZZA 0,28 KG

LISUKKEELLISTO PIZZAN PÄÄLLÄ NYT UUNISSA LÄNPENEMÄKSESSÄ:

1. AURAJUUSTOO
      2.EETAMJUUSTOO
      3.VALKOSIPULII
      4.JALOPENON PALOJA

LOPUKS VIEL:

1.KURKKUU
      2.SUOLAKURKKUU
      3. OLIKOHAN GO TAN SE NIMI, MAJONEESII JOKA ON IHAN MUST TO HÄV.
      4. KURKKUPERUNASALAATTIA.

Juomana:

Mustikoita, joka veteen tehtyä.

Arvijo tulee pijakkoin kunhan pääsee suullisoimaan sitä suullistollani.

Selef Urge

• Anonyymi00010

Kyllä maistui, ai mitä herkkuu olt.

Ei pahaa sanottavaa. Oon parenpaakin pizzaa syöny, oon huononpaakin syöny. AAAAAH!

Hyvää olt. Juu.

Flunssa on selkee syy ettei olut sinfonijaa ihan, mutta 3/5. Tiijän että tää olis varmaan ollunna 4/5 ilman tautii, joka selkeesti vaikuttaa makuaistiin jossain määrin.

Forssan kurkkuperunasalaattia en käyttänytkään.

tyytyväiskylläisenä,

Selef Urge

• Anonyymi00012
      UUSI

Oireet muuten samat mutta kylmyystunne just nyt herättyy, simät kuin olis pihkaa silmissä, silmäluomiin kun hieroo vessapaperii niin siihen jää pihkamaista ainepaksuutta ja silmävalunta nestettä.Haluttomuus kävellä oli eilen, samoin nyt herättyä. Eilen heräsin pirteyteen, nyt heräsin unelijaisuuten, tosin nukuinkin vaan 8-9h. Eilen 10h.

10 min hereillä ja olen niistänyt 8 vessapaperiparia, yhteensä 16 vessapaperisiivua märäksi nennesteestä että tällaista nuhanenäisyyttä täällä. Eilen illast tuumailin että oireijen perusteella voisin olla herätes tänään terveellinen.

Oireet ovat helpoinmasta päästä.Ei estä etätyöntekoo himas juurikaan.Toimistolla käytävä kerran viikos. Nyt alkoi yskintä.Oireet eskaloituu real actioniin.

Ja nenä senkun vuotaa.

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      36
      1256
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      1025
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      943
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      56
      904
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      781
    6. 65
      768
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      716
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      688
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      682
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      625
    Aihe