Olen vasta aloittamassa sähköautoilua, joten kaikki toimintatavat auton kanssa eivät ole ihan selviä. Miten esimerkiksi latauspaikalla toimitaan, työnnetäänkö töpseli heti reikään vai onko tapana leikkiä esileikkiä? Terveisin Tesla-Gay
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Latauspaikalla riittää kuumia sähköuroksia valmiina paritteluun, mutta jonkinlainen esileikki tarvitaan.
- Anonyymi00002
KUULE POIKA. MIE JÄTIN SIIHE TIISSELIMERSUN JOTEN ÄLÄ TUU NEUVOMAAN. INVAPAIKKA OLI LIIAN KAUKANA. OLI KIIRE MIRANTAN KANS VANNIA KATTOMAAN. MEE KUULE KAUEMMAS POIKA HYVÄ.
- Anonyymi00003
siinä toimitaan sillain että ku lataus kestää liian kauan eikä sulla oo aikaa oottaa nii jätät siihen ja ostat dieselauton. itellä ainaki menis hermot ku joutuis siinä seisoskeleen ja oottaa monta minuuttia ku kiire painaa päälle.
- Anonyymi00004
dddd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52925
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍104891Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15806Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3750- 67624
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1614Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185579- 56561
- 70543
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24516