En luovuta ennen kuin sanot päin naamaa, että ei kiinnosta

Anonyymi-ap

Jos et siihen kykene, se on sinun ongelmasi. En voi lukea ajatuksiasi. Enkä tiedä ollaanko me vihollisia vai rakastajia, kun en tunne sinua. Joskus tuntuu että rakastat ja ymmärrät minua täysin, joskus taas, että inhoat ja väärinymmärrät vain. Ja että olen vain harhainen.

Maailma on mennyt hullummaksi vain viime vuosina, ja olen itse todistanut miten vihamielisyys,kateus ja itsekkyys on ottanut vallan monesta ihmisestä.

Jotenkin sydämessäni tiedän ,että se johtuu välirikosta "ankkurini" kanssa. Ankkurini näki minut pahana ihmisenä, ja ei kyennyt näkemään omien virhe arviointejensa ulkopuolelle.

Hän oli ainoa ihminen, joka olisi kyennyt täysin lukemaan sieluani. Koska meidät tehtiin samasta aineesta. Eli täällä tuhansien tuntemattomien sielujen seassa hän tuntui omalta.

En oikein usko, että mitään ei olisi tieteellä todennettavissa, tiede ei vain ole ymmärtänyt maailmankaikkeuden saloja. Mutta aika varma siitä, että minulla on intuiitivinen kyky havainnoida asioita.

Siksi on merkillisin kysymys, miksi juuri minä. Mikä tekee minusta juuri niin erityisen?

Sinä ainakin olet erityinen nainen minulle, vaikka et taida olla ankkurini, olet silti hyvin puoleensavetävä ja rakastettava, sellainen juuri mitä olen etsinyt. Sekä ulkoisesti, että henkisesti. <3

15

308

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lapseni ikäisestä en kiihotu. Enkä tarvii kavereita.

• Anonyymi00002

Minäkään, enkä pska huumorin kylväjistä, kun se on intimiteettisuojan piiristä kerrottuna.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minäkään, enkä pska huumorin kylväjistä, kun se on intimiteettisuojan piiristä kerrottuna.

Joo, omasta pasta tai h8oransa pskasta voi minun puolesta vaikka sivut tehdä. Jos on h8oran lupa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kaikella on aikansa ja moni hyvältä tuntuva asia voi muuttua päinvastaiseksikin? Nyt olet tota mieltä, mut sitten kun saat kantapään kautta ikävää oppia. Mieli muuttuu helposti päinvastaiseksi.

Tajuat, ettei olisi kannattanut periaatteistaan pitää kiinni liian ehdottomina? Liika hyväuskoisuus sille, että toinen ajattelisi niin kuin oletat, harvemmin pitää paikkaansa.

Ristiriita syntyy helposti siitä, kun sinä ajattelet häntä hyvällä ja nainen ajattelee sinua huonolla, tämä voi kärjistää tilanteen. Ja ymmärrän sun pointin (ne tunteet voi viedä vikaan, kun järki monesti silloin jäähyllä).

Itse oppinut jo sen, että tapasi voi tulla sinulle kalliiksi, jollet ymmärrä lopettaa sinnikkyyttäsi ajoissa? Kaikki mikä kiiltää, ei ole kullan arvoista. Itse syytökset omasta tyhmyydestä jälkeenpäin on vielä vältettävissä.

Ymmärrä ajoissa niin pääset välttämään pahimman. Toisen uhriutuminen, asioiden kärjistäminen valheilla voi tulla mahdolliseksi ja synnyttää sinussa noloja tilanne kokemia, ärtymystä ja itse syytöksiä oman erehtymisen vuoksi.

Ymmärrän halusi uskoa hyvään (ehdottomuutesi), kun et ole kokenut vielä mitään niin ikävää, mikä voi tulla sinulle mahdolliseksi, jollet osaa ottaa etäisyyttä ajoissa toiseen. Toista ei voi pakottaa kiinnostumaan sinusta -sivusta, miehen neuvo.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kaikella on aikansa ja moni hyvältä tuntuva asia voi muuttua päinvastaiseksikin? Nyt olet tota mieltä, mut sitten kun saat kantapään kautta ikävää oppia. Mieli muuttuu helposti päinvastaiseksi.

Tajuat, ettei olisi kannattanut periaatteistaan pitää kiinni liian ehdottomina? Liika hyväuskoisuus sille, että toinen ajattelisi niin kuin oletat, harvemmin pitää paikkaansa.

Ristiriita syntyy helposti siitä, kun sinä ajattelet häntä hyvällä ja nainen ajattelee sinua huonolla, tämä voi kärjistää tilanteen. Ja ymmärrän sun pointin (ne tunteet voi viedä vikaan, kun järki monesti silloin jäähyllä).

Itse oppinut jo sen, että tapasi voi tulla sinulle kalliiksi, jollet ymmärrä lopettaa sinnikkyyttäsi ajoissa? Kaikki mikä kiiltää, ei ole kullan arvoista. Itse syytökset omasta tyhmyydestä jälkeenpäin on vielä vältettävissä.

Ymmärrä ajoissa niin pääset välttämään pahimman. Toisen uhriutuminen, asioiden kärjistäminen valheilla voi tulla mahdolliseksi ja synnyttää sinussa noloja tilanne kokemia, ärtymystä ja itse syytöksiä oman erehtymisen vuoksi.

Ymmärrän halusi uskoa hyvään (ehdottomuutesi), kun et ole kokenut vielä mitään niin ikävää, mikä voi tulla sinulle mahdolliseksi, jollet osaa ottaa etäisyyttä ajoissa toiseen. Toista ei voi pakottaa kiinnostumaan sinusta -sivusta, miehen neuvo.

Mä en kadu mitään. Vain silloin kun teen itseäni vastaan.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mä en kadu mitään. Vain silloin kun teen itseäni vastaan.

No, elämä opettaa sitten ehkä, toki uskallat ilmeisen hyvin puolustaa itseäsi valheita vastaan, mikä tukee väärin ymmärtämistäsi ja siten voi helpottaa sitä syyllistämisen taakkaa, jota voit pahimmillaan joutua taistelemaan vastaan? Liian hyväuskoinen näiden kanssa ei kannata olla, sopiminen on vaikeampaa riita tilanteissa, vaikka toinen muuta väittäisi.

• Anonyymi00004

Oon kiinnostunu paremmasta työelämästä, kasvisruuasta, ympäristöstä ja eläintenoikeuksista

• Anonyymi00007

Ei ollut multa tää aloitus. En kirjoita negoja juttuja. Aloittaja on yks nimimerkki Bunny joka kaipaa Kiiaa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei ollut multa tää aloitus. En kirjoita negoja juttuja. Aloittaja on yks nimimerkki Bunny joka kaipaa Kiiaa.

No tämäpä aapeeäijän monologi kiintoisaa

• Anonyymi00005

No milloinkas ne häirötekijät siirtyy pois jotta voimme fuusioitua ? Tai edes hetkeksi,kiitos.

• Anonyymi00006

Tää tyypi ei tajua ettei se voi pitä ankkuri mikäli ihmistä itsellä ja olls jonku muu. Kassa
        Ankuri mikälie ohmisembajattelu. Ja kaikkivsen semoinen tulee loppu ja kadota jod kerta hrlvetti doikoon vaihtaa uuden tilalle
        Muute toi tassn sammas perseiluä sulta mies myös sille sun yudelle mitä teit teet mulle .
        Saat valita vain yhden naisen .
        Et molempia !!!!!!

• Anonyymi00010

Tuskinpa oli millekään Lux-mälleille. -sivu

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuskinpa oli millekään Lux-mälleille. -sivu

Onko sulla poika niksapussit taas loppu? Vaivaannuttavan kehno trolli oot

• Anonyymi00009

Tunnistin sinut koska käytät samankaltaista ilmaisua kuin minä . Varmisteletko tunteideni aitoutta ja mietitkö hintaa? Totuus on jonka syvällä sisimmässäsi tiedät/ tunnet että rakastan. Et astu esiin koska pelkäät reaktiota ,odotat vahvistusta vaikka se on ollut kokoajan olemassa. Tiedät että tilanne mutkikas, silti olisi hyvä kohdata ilman vaatimuksia.

• Anonyymi00014

Oletko se ’kilometrin päässä naisesta’ tyyppi?. Eihän nainen voi tietää sinusta, ellet tule näkyväksi hänelle. Et tosissasi halua tätä naista, kun, et häntä lähesty, niin, että toinen sen tajuaa, jos olet vaan joku ’random’ vastaantulija joskus, jossain, ei se riitä, että saat ’sanomasi’ perille, näköjään, jos olet siis naista jo uskaltanut lähestyä, sitä en tiedä 🫶🏻.
      Sivusta neuvon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1689
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1083
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    10. 71
      567
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      434
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe