Jos et siihen kykene, se on sinun ongelmasi. En voi lukea ajatuksiasi. Enkä tiedä ollaanko me vihollisia vai rakastajia, kun en tunne sinua. Joskus tuntuu että rakastat ja ymmärrät minua täysin, joskus taas, että inhoat ja väärinymmärrät vain. Ja että olen vain harhainen.
Maailma on mennyt hullummaksi vain viime vuosina, ja olen itse todistanut miten vihamielisyys,kateus ja itsekkyys on ottanut vallan monesta ihmisestä.
Jotenkin sydämessäni tiedän ,että se johtuu välirikosta "ankkurini" kanssa. Ankkurini näki minut pahana ihmisenä, ja ei kyennyt näkemään omien virhe arviointejensa ulkopuolelle.
Hän oli ainoa ihminen, joka olisi kyennyt täysin lukemaan sieluani. Koska meidät tehtiin samasta aineesta. Eli täällä tuhansien tuntemattomien sielujen seassa hän tuntui omalta.
En oikein usko, että mitään ei olisi tieteellä todennettavissa, tiede ei vain ole ymmärtänyt maailmankaikkeuden saloja. Mutta aika varma siitä, että minulla on intuiitivinen kyky havainnoida asioita.
Siksi on merkillisin kysymys, miksi juuri minä. Mikä tekee minusta juuri niin erityisen?
Sinä ainakin olet erityinen nainen minulle, vaikka et taida olla ankkurini, olet silti hyvin puoleensavetävä ja rakastettava, sellainen juuri mitä olen etsinyt. Sekä ulkoisesti, että henkisesti. <3
En luovuta ennen kuin sanot päin naamaa, että ei kiinnosta
15
308
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Lapseni ikäisestä en kiihotu. Enkä tarvii kavereita.
- Anonyymi00002
Minäkään, enkä pska huumorin kylväjistä, kun se on intimiteettisuojan piiristä kerrottuna.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minäkään, enkä pska huumorin kylväjistä, kun se on intimiteettisuojan piiristä kerrottuna.
Joo, omasta pasta tai h8oransa pskasta voi minun puolesta vaikka sivut tehdä. Jos on h8oran lupa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kaikella on aikansa ja moni hyvältä tuntuva asia voi muuttua päinvastaiseksikin? Nyt olet tota mieltä, mut sitten kun saat kantapään kautta ikävää oppia. Mieli muuttuu helposti päinvastaiseksi.
Tajuat, ettei olisi kannattanut periaatteistaan pitää kiinni liian ehdottomina? Liika hyväuskoisuus sille, että toinen ajattelisi niin kuin oletat, harvemmin pitää paikkaansa.
Ristiriita syntyy helposti siitä, kun sinä ajattelet häntä hyvällä ja nainen ajattelee sinua huonolla, tämä voi kärjistää tilanteen. Ja ymmärrän sun pointin (ne tunteet voi viedä vikaan, kun järki monesti silloin jäähyllä).
Itse oppinut jo sen, että tapasi voi tulla sinulle kalliiksi, jollet ymmärrä lopettaa sinnikkyyttäsi ajoissa? Kaikki mikä kiiltää, ei ole kullan arvoista. Itse syytökset omasta tyhmyydestä jälkeenpäin on vielä vältettävissä.
Ymmärrä ajoissa niin pääset välttämään pahimman. Toisen uhriutuminen, asioiden kärjistäminen valheilla voi tulla mahdolliseksi ja synnyttää sinussa noloja tilanne kokemia, ärtymystä ja itse syytöksiä oman erehtymisen vuoksi.
Ymmärrän halusi uskoa hyvään (ehdottomuutesi), kun et ole kokenut vielä mitään niin ikävää, mikä voi tulla sinulle mahdolliseksi, jollet osaa ottaa etäisyyttä ajoissa toiseen. Toista ei voi pakottaa kiinnostumaan sinusta -sivusta, miehen neuvo. - Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kaikella on aikansa ja moni hyvältä tuntuva asia voi muuttua päinvastaiseksikin? Nyt olet tota mieltä, mut sitten kun saat kantapään kautta ikävää oppia. Mieli muuttuu helposti päinvastaiseksi.
Tajuat, ettei olisi kannattanut periaatteistaan pitää kiinni liian ehdottomina? Liika hyväuskoisuus sille, että toinen ajattelisi niin kuin oletat, harvemmin pitää paikkaansa.
Ristiriita syntyy helposti siitä, kun sinä ajattelet häntä hyvällä ja nainen ajattelee sinua huonolla, tämä voi kärjistää tilanteen. Ja ymmärrän sun pointin (ne tunteet voi viedä vikaan, kun järki monesti silloin jäähyllä).
Itse oppinut jo sen, että tapasi voi tulla sinulle kalliiksi, jollet ymmärrä lopettaa sinnikkyyttäsi ajoissa? Kaikki mikä kiiltää, ei ole kullan arvoista. Itse syytökset omasta tyhmyydestä jälkeenpäin on vielä vältettävissä.
Ymmärrä ajoissa niin pääset välttämään pahimman. Toisen uhriutuminen, asioiden kärjistäminen valheilla voi tulla mahdolliseksi ja synnyttää sinussa noloja tilanne kokemia, ärtymystä ja itse syytöksiä oman erehtymisen vuoksi.
Ymmärrän halusi uskoa hyvään (ehdottomuutesi), kun et ole kokenut vielä mitään niin ikävää, mikä voi tulla sinulle mahdolliseksi, jollet osaa ottaa etäisyyttä ajoissa toiseen. Toista ei voi pakottaa kiinnostumaan sinusta -sivusta, miehen neuvo.Mä en kadu mitään. Vain silloin kun teen itseäni vastaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mä en kadu mitään. Vain silloin kun teen itseäni vastaan.
No, elämä opettaa sitten ehkä, toki uskallat ilmeisen hyvin puolustaa itseäsi valheita vastaan, mikä tukee väärin ymmärtämistäsi ja siten voi helpottaa sitä syyllistämisen taakkaa, jota voit pahimmillaan joutua taistelemaan vastaan? Liian hyväuskoinen näiden kanssa ei kannata olla, sopiminen on vaikeampaa riita tilanteissa, vaikka toinen muuta väittäisi.
- Anonyymi00004
Oon kiinnostunu paremmasta työelämästä, kasvisruuasta, ympäristöstä ja eläintenoikeuksista
- Anonyymi00007
Ei ollut multa tää aloitus. En kirjoita negoja juttuja. Aloittaja on yks nimimerkki Bunny joka kaipaa Kiiaa.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ollut multa tää aloitus. En kirjoita negoja juttuja. Aloittaja on yks nimimerkki Bunny joka kaipaa Kiiaa.
No tämäpä aapeeäijän monologi kiintoisaa
- Anonyymi00005
No milloinkas ne häirötekijät siirtyy pois jotta voimme fuusioitua ? Tai edes hetkeksi,kiitos.
- Anonyymi00006
Tää tyypi ei tajua ettei se voi pitä ankkuri mikäli ihmistä itsellä ja olls jonku muu. Kassa
Ankuri mikälie ohmisembajattelu. Ja kaikkivsen semoinen tulee loppu ja kadota jod kerta hrlvetti doikoon vaihtaa uuden tilalle
Muute toi tassn sammas perseiluä sulta mies myös sille sun yudelle mitä teit teet mulle .
Saat valita vain yhden naisen .
Et molempia !!!!!! - Anonyymi00010
Tuskinpa oli millekään Lux-mälleille. -sivu
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuskinpa oli millekään Lux-mälleille. -sivu
Onko sulla poika niksapussit taas loppu? Vaivaannuttavan kehno trolli oot
- Anonyymi00009
Tunnistin sinut koska käytät samankaltaista ilmaisua kuin minä . Varmisteletko tunteideni aitoutta ja mietitkö hintaa? Totuus on jonka syvällä sisimmässäsi tiedät/ tunnet että rakastan. Et astu esiin koska pelkäät reaktiota ,odotat vahvistusta vaikka se on ollut kokoajan olemassa. Tiedät että tilanne mutkikas, silti olisi hyvä kohdata ilman vaatimuksia.
- Anonyymi00014
Oletko se ’kilometrin päässä naisesta’ tyyppi?. Eihän nainen voi tietää sinusta, ellet tule näkyväksi hänelle. Et tosissasi halua tätä naista, kun, et häntä lähesty, niin, että toinen sen tajuaa, jos olet vaan joku ’random’ vastaantulija joskus, jossain, ei se riitä, että saat ’sanomasi’ perille, näköjään, jos olet siis naista jo uskaltanut lähestyä, sitä en tiedä 🫶🏻.
Sivusta neuvon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398