Sähköautojen myynti on hyytynyt nyt lopullisesti!
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/79456d0b-4c1b-43b5-b5c1-a7a8e564d756
Vetyautot valtaavat markkinat! 👍😃
Sähköautojen myynti hyytynyt!
13
76
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Mistä noita juttuja ja idiootteja oikein sikiää. BEV global tilasto.
Euroopan BEV rekisteröintitilasto kertoo aivan jotain muuta.
Q1-Q2 2025.......Q1-Q2 2026 tilastovertailussa KASVU 17 5%:sta 25%. Ylittänyt tärkeimmillä alueilla 1,6 miljoonan rajan.( 3 miljoonaa vuodessa) yli 10 miljoonaa 3:ssa vuodessa.- Anonyymi00012
Propakandan uhri.
Oisiko se vittu hyvä asia että jäisi mahdollisimman paljon jättiakkuja ja autoja saastuttamaan lapsiamme ja lasten lapsia tulevaisuudessa?
- Anonyymi00002
Hienoa
- Anonyymi00003
Loistavaa!!
- Anonyymi00004
Ostan heti vetyauton kun sen tankki on täynnä aamulla pihalla!
Sähköautojen tapaan.- Anonyymi00005
Tuo on sellainen vaatimus, joka ei toteudu.
Ei edes kevyempänä eli että asuinkunnassasi olisi edes yksi vetytankkausasema. Tällaistakaan ei näköpiirissä ole olemassa. Ellet nyt asu Jyväskylässä, jossa tietääkseni se Suomen ainoa julkinen vetytankkausasema lienee. Eikä silti edes Jyväskylässä taida olla yhtään yksityiskäyttöön ostettua vetyautoa.
- Anonyymi00006
Upeaa!!
- Anonyymi00007
Tämänkö vuoksi VAG on liki konkurssissa ja lopettaa kokok SEAT merkin?
- Anonyymi00008
Seatin myyntihän on hyytynyt, kun Seatilla ei ole tarjota sähköautoa mallistoissaan. Se on hyvä osoitus siitä, ettei pelkillä polttomoottoriautoilla ole enää kysyntää markkinoilla…
Cupra eli Seatin yksi varhaisempi malli, joka erotettiin omaksi merkkiseen, tarjoaa sähköautomalleja ja niinpä se myy ihan hyvin… - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Seatin myyntihän on hyytynyt, kun Seatilla ei ole tarjota sähköautoa mallistoissaan. Se on hyvä osoitus siitä, ettei pelkillä polttomoottoriautoilla ole enää kysyntää markkinoilla…
Cupra eli Seatin yksi varhaisempi malli, joka erotettiin omaksi merkkiseen, tarjoaa sähköautomalleja ja niinpä se myy ihan hyvin…VW myös lopettaa ja myy tehtaita ja irtisanoo 100.000 työntekijää.
Ihme kun eivät saa toimintaa kannattamaan.
Jos sähköautoja ei myydä niin kaippa sitten myyvät hyvä katteisi polttiksia MUTTA näköjään eivät kun kerran talous on kuralla.
Olisko ongelma vaan Euroopan autotehdain kyvyttömyydessä.
- Anonyymi00009
Sensaatiomaista!
- Anonyymi00011
Fantastista!
- Anonyymi00013
tuleeko käytetyistä akuista kultaakin arvokkaampi...
hämärä heikki purkaa akut romusta ja vie lopun autosta puristimeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461095Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29775Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12535Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as9531On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 76481
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467