Mietin tänään tunteitani sinua kohtaan ja pohdin, miksi ne aina välillä voimistuvat. Välillä ne ovat ihan rauhallisia ja lempeitä jossain taustalla, mutta toisinaan ne voimistuvat niin, etten voi niitä hallita – jopa kesken työpäivän, kun pitäisi tehdä töitä ja keskittyä. Pienikin asia, joka muistuttaa sinusta, voi aiheuttaa voimakkaita tunteita.
Joka kerta, kun pohdin tunteitani sinua kohtaan, havainnoin jotain tärkeää ja merkityksellistä. Kaikki ne tunteet, joita vain sinun olemassaolosi herätti minussa, olivat niin aitoja ja ainutlaatuisia, etten ollut kokenut mitään vastaavaa elämässäni.
Kaikissa kohtaamisissamme oli erityistä vetovoimaa. Niissä oli lempeyttä, välittämisen tunnetta, turvallisuutta, aitoutta ja jotain sellaista, mitä en osa sanoin kuvata.
Sait minut kokemaan maailman kauneimpia tunteita. Ehkä juuri siksi en saa sinua mielestäni pois niin monen vuoden jälkeenkään.
En kuitenkaan halua häiritä sinua näillä kirjoituksilla. Niiden tarkoitus on vain omien tunteideni purkaminen ja käsitteleminen.
Toivon sinulle mutkatonta ja onnellista elämää rakkaittesi kanssa.
Miehelle ❤️❤️❤️❤️
Ainutlaatuiset tunteet, joita kohtaamisesi herätti
5
288
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kaunis teksti. Olisitpa se rakas myös jatkossa elämässäni.
- Anonyymi00002
Minä toivon jotta tää ois sulta, ihana viesti rakkain vaan jos olisi tämän kirjoittaja niin tästä kyllä ymmärrät ettei mistään mitään tuu jos oon kokoajan hukassa kun et rinnalla oo.
Sinä et minuu häirii näillä, toivon ja oon tuntenut täysin samalla tavalla.
Haluisin myös ettei tää yhtään söis meitä kumpaakaan vaan tehtäs, nähtäs ja jaettais tää tunne keskenään. Tuntuis varmuudella vielä paremmalta kun ykskään niistä kerroista kun ollaan kohdattu.- Anonyymi00003
❤️
- Anonyymi00004
Tämäkin turha aloitus enää tässä vaiheessa.
- Anonyymi00005
Itsepä estosi kehitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396