vai löytyykö paljon jääkaapin nurkkiin unohtuneita epämääräisiä pakkauksia ja purkkeja, joiden päivämäärät ovat menneet aikoja sitten?
Luotatko kaupan viimeisen käyttöpäivän merkintöihin vai haisteletko/maisteletko ruoat itse ja laitat vasta sitten vanhentuneet ruoat roskiin?
Löytyykö jääkaapistanne siis ihan oikeaa syötävää ruokaa?
Luotatko kaupan viimeisen käyttöpäivän merkintöihin vai haisteletko/maisteletko ruoat itse ja laitat vasta sitten vanhentuneet ruoat roskiin?
Löytyykö jääkaapistanne siis ihan oikeaa syötävää ruokaa?
Vastaukset 9
Vanhimmat
Löytyy syötävää, pakkokin olla aina kun on elätettäviä joille ei voi tyhjää tarjota. Ei siellä minulle kyllä juuri muuta ole kuin maito, viilit, juusto, voileipärasva ja kivennäisvesi.
Käytän munakkaaseen ns. leftoverit.
Kyllä sieltä löytyy "odotustilassa" olevia purkkeja: oliiveja, suolakurkkuja, jalopenoja, puolukkahilloa, dijon ja konjakkisinappia, paprikatahnaa, maapähkinävoita ja luumuhilloa joulutorttuihin.
Viikkojen päivittäisannoksista pitäisi antaa kelalle kuva. Eläkekatto on noussut jälleen keskusteluun julkisen talouden hankalan tilanteen vuoksi. Joten liian korkealta otettuja kuvia vanhoista pulloista ei kannata jakaa. Ei edes facessa.
Joko se ruokaakin koskee, sen olen lukenut että lääkkeitä on joku voinut joutua kuvailemaan saadakseen korvauksia.
Kun ei löy'y ees valua. Pari märkää tiskirättiä sekä vesipisaroita kyllä löytyy. -💊-.
Enpäs tiedä. Pitää kysyä vaimolta.
Mun jääkaapissa on rae juustoa, kolme porkkanaa, mehua, punajuuri viipaleita, perunaa. Eipä siis paljon ruokaa. Rahat on aika vähissä- Minulla oli rahaa mutta ostin perämoottorin koska vanha hajosi. Pakko päästä kalaan ja sen takia ostin perämoottorin joka maksoi tonnin.
Nyt pitää vähällä ruualla pärjätä vielä kuukausi. Aamulla menen kalaan ja toivon saavani ahvenia.
Tässä viestissä on oikeasti yrittäjäasenne kohdillaan.
Tsemppiä ja kireitä siimoja!
-keinovaginamies-
Juu sinine valo. Ja se voi olla monestaki syystä sininen.
Ensinnäki poliisi tykkää sinisestä valosta. Sitten se voi olla sininen, jos siinä on huono kosketus ja siinä on jatkuva sähköpurkaus, sellanen sirinä. Niin ku mulla kerran elektroluxin teollisuusimurissa.
Sitten vielä jos pelkää, että sortuu suonen sisäisiin huumeisiin, niin senkin syystä kannattaa olla sininen.
Ja putkareilla on kaks: toinen sininen ja toinen punanen.