Onko nyt päässyt lööppeihin?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
E taida tietää mikä on puliukko Vesalla on rahaa juoda halutessaan kellenita kojakkia mitä saa kaupasta
- Anonyymi00002
No olihan taas aloitus kateellinen tässäpä..
- Anonyymi00010
taasko siis autoillut?... eikös edellinen ollut kohta vuosi sitten
- Anonyymi00003
Paksu lompsa ja alkoholiongelma ei vättämättä ole kovin hyvä yhtälö.
- Anonyymi00004
Suurimpia juoppoja on kyllä muut kun paksun lompsan omistajat.
- Anonyymi00005
Sepä se aikansa kun juopottelee, niin lompakkokin alkaa kelpaamaan enää vain kärpäslätkän virkaan.
- Anonyymi00006
Kyllä myymälävaras pitäisi aina pieksiä Tuurin kyläkaupassa -niin ei ne kymmentä vuotta katkeruuttaan tänne kirjoita.
- Anonyymi00007
On kyllä tyhmää keskustelua
- Anonyymi00008
Niin onkin äly hoi älä jätä.🤣
- Anonyymi00009
Älä nyt sinäkään vanha nainen saarnaa älystä. Olet jäävi!
- Anonyymi00011
Vieläkö se elää? Näin sen kauan sitten ja oli niin häjyssä kunnossa, että ajattelin ettei tuo elä enää vuottakaan.
- Anonyymi00012
Se käy brassissa poppamiehen luona kysymässä neuvoja. Ne ottaa wongdanchang- juomaa ja katsovat tulevaisuuteen.
- Anonyymi00013
Näkeeköhän ne siellä Matti Nykäsen ja Urho kekkosen ottamassa yhdessä Jallua piloillaan?
- Anonyymi00014
Taidatte itte olla valmiita kohtaamaan mainiosti henkilöt.😂
- Anonyymi00016UUSI
Mitkä henkilöt? Miksi mainiosti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509