Ukonmaanaho tunnetaan suomalaisessa yleisurheilussa erityisesti valmentajana. Hän toimii 3 000 metrin estejuoksun vuoden 2022 Euroopan mestarin Topi Raitasen valmentajana.
Ukonmaanaho on myös entinen estejuoksija ja on edustanut Suomea EM-tasolla.
Valmentajan lisäksi Ukonmaanaho on tullut tutuksi televisioyleisölle Ylen yleisurheiluasiantuntijana. Hän on ollut kommentoimassa muun muassa Alisa Vainion Birminghamissa juoksemaa EM-kultaa.
Nyt hänen ympärillään oleva asia on edennyt Helsingin käräjäoikeuteen, jossa syytettä käsitellään.
NO NYT SELVISI TOPI RINTEEN ILMEET SAA KAKKOSEEN
18
93
Vastaukset 18
- Anonyymi00002
SIINÄ SUOMEN JUOKSU VALMENUD NUSSTITAA PEPUUN JUOKSE
- Anonyymi00003
ELI JUOKSE TAI DUT RAIKATAAM OHJELMA URELIUKO
- Anonyymi00004
PIPO PÄÄKÖ IMEE SIT
- Anonyymi00005
TOPI MISI JUOKSIT 3000 METRIÄ VAIKKA OLISI JO SADALLA METRILLÄ SAANUT ANUKSEEN HAHAHHAAHH
- Anonyymi00006
Juoksuvalmentaja Janne Ukonmaanahoa syytetään seksuaalisesta ahdistelusta
Syytteen tarkemmasta sisällöstä ei ole tietoa.- Anonyymi00011
AI TARKEMMAT NO PERSEREIKÄÄÄN SE NAINUT JUOKSIJOITA
- Anonyymi00007
TOPI RAITANANEN PERSE PYSTYSS HOMOHAN OLEN
Juoksuvalmentaja Janne Ukonmaanahoa vastaan on nostettu syyte seksuaalisesta ahdistelusta.
Syyte on nostettu Helsingin käräjäoikeudessa 20. elokuuta.
Iltalehden mukaan epäilty teko on tapahtunut Helsingissä 1. syyskuuta 2024. IL:n mukaan Ukonmaanaho on jutun ainoa syytetty ja asianomistajia on yksi.
Ukonmaanaho on 3 000 metrin estejuoksun EM-kultaa vuonna 2022 voittaneen Topi Raitasen valmentaja. Hän on myös entinen estejuoksija, joka on edustanut Suomea EM-tasolla.
Ukonmaanaho on Ylen yleisurheiluasiantuntija ja oli kommentoimassa muun muassa Alisa Vainion EM-kultajuoksua Birminghamissa.
Ilta-Sanomat on yrittänyt tavoittaa Ukonmaanahoa. Hän ei vastannut IS:n yhteydenottoihin. - Anonyymi00008
UUS KULTTUURI JOSSA PEDOFIILI JAHTAA NAIN JOS SAAN KIINNI
- Anonyymi00013
antti tuiskun metodi tullu juoksuunkin nai kakkosee homox
- Anonyymi00014
perässä juoksu ja nut persäässä hiihto antti tusiku tappaa hiihdo ja juiksun homoudellaan
- Anonyymi00015
fdfd
- Anonyymi00016
Minä olen miettinyt sinua paljon
Paljon enemmän kuin ketään muuta
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita
Minä olen muistanut sinut hyvin
Niin paljon paremmin kuin ketään muuta
Minä olen muistanut sinut niin kauniina kuvina
Vakavina unina muistanut paremmin kuin muita
Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
Suruna sielussain
Valona yössä vain
Minä olen valvonut tuhat yötä
Tehnyt työtä tyhjää niin kuin kuolemaa
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut näillä teillä
Elämäni kintereillä ajanut eteenpäin
Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
Suruna sielussain
Valona yössä vain - Anonyymi00017
pylly kipee laulu
- Anonyymi00018
DDD
- Anonyymi00019
dff
- Anonyymi00020
vbvb
- Anonyymi00021
mitä onko lasse viren ja martti vainio mukana
kuritteliko villiä lassse ja martti sit puhkes annit finaalissa , arvon penaalit otti ylkomaan aho topilta - Anonyymi00022
Hän on hammaslääkäri, naispotilaat varokaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3432738
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1782144- 361764
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791567- 531095
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa273930Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248796- 61708
- 40575
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46561