Akutkin korjataan jo romuttamoilta etsityillä osilla. Ei ole tarvinnut ennen noin alas vaipua
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Jo nyt on korjaamot täynnä akkuvikaisia sähköautoja, vaikka vain hyvin harvalla sähköautolla on ajettu edes 200 tkm. Mites sitten, kun sähköautojen keski-ikä ylittää 10 vuotta?
- Anonyymi00007
Niin, ne muutamat korjaamot, joilla on tarvittavat luvat korjata. Lähes kaikki korjattavat ovat kolariautoja tai muuten rikottu ulkoisesti.
- Anonyymi00009
Älä nyt viitsi keksi satuja kateuksissasi.
- Anonyymi00002
Varaosia ei oikeinsaa, kun viimeisen 2 vuoden aikana romutettu 60 autoa
- Anonyymi00003
Ei kai uusiin autoihin tarvita edes varaosia. Tarvehan kasvaa jossakin 250 tkm jälkeen ja silloin autoihin on perinteisesti laitettu vain uusia osia. Mikä on nyt muuttunut? Onko rahasta nyt äkkiä tiukkaa?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kai uusiin autoihin tarvita edes varaosia. Tarvehan kasvaa jossakin 250 tkm jälkeen ja silloin autoihin on perinteisesti laitettu vain uusia osia. Mikä on nyt muuttunut? Onko rahasta nyt äkkiä tiukkaa?
Tulevaisuudessa sähköautoilijat tervehtivät toisiaan 1-5 sormea pystyssä riippuen siitä montako kertaa akkua on jo korjattu.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tulevaisuudessa sähköautoilijat tervehtivät toisiaan 1-5 sormea pystyssä riippuen siitä montako kertaa akkua on jo korjattu.
jos kävelee ontuen se johtuu siitä että yks moduli on taskussa..
- Anonyymi00005
Tähän on tultu, kun minimoidaan ne käyttökulut
- Anonyymi00006
Polttiksia on iät kaiket korjattu romuttamoilta saaduilla varaosilla.
- Anonyymi00008
Jos autolla on jo ikää, niin sopivasti käytetty moduuli on parempi kuin uusi moduuli. Kannattaa tutustua asiaa vaikka paristojen kautta vaikka ihan tavallisen taskulampun kautta jossa on useampi paristo kuin yksi.
- Anonyymi00010
aika vähän on tarvikeosia myytävänä ...jotain jarruosaa mutta kalliimmat komponentit ovat merkkiliikkeen heiniä ja suojattuja omilla koodeilla..
- Anonyymi00012
Taas on köyhillä, kateellisilla ja tietämättömillä tuskaa.
- Anonyymi00013
mutteripena ja piraatti paavo....saa sähköauton kuntoon..
- Anonyymi00014
Haava pohjamuovissa niin jännää mennä katsastukseen.
- Anonyymi00015
Revitään akkukoteloita auki ja liimaillaan kiinni, niin se autotekniikka kehittyy.
- Anonyymi00017
Mikä sinun ongelma oikein on?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mikä sinun ongelma oikein on?
Ei minulla mutta onhan tuo akkujen purku ja kasaus vanhoilla osilla huvittavaa köyhäilyä, että pääsee ehkä vuoden eteenpäin.
- Anonyymi00016
Kannattaa ostaa vain helposti vanhoilla osilla tekohengitettävä sähköauto.
- Anonyymi00019
Onneksi akkumoduleita on hankala varastaa.
- Anonyymi00020
Kaikesta päätellen bensiiniauto on se ainoa oikea ja varmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407