syy Venäjän hyökkäykseen

Anonyymi-ap

Jeremia 25.luku kertoo, miksi Venäjä tulee hyökkäämään Suomeen, kauheat ajat tulossa, nyt on aika tehdä parannus, armonaikaa ei ole Suomella enää paljon. Pikkuhiljaa se tulee, nyt jo Venäjän drooneja löytyi, aluksi ilman räjähteitä, hiljaa hyvä tulee.

https://www.nic.funet.fi/pub/doc/bible/finnish/1933,38/Jer.25.html

3. Joosian, Aamonin pojan, Juudan kuninkaan, kolmannestatoista vuodesta alkaen tähän päivään saakka - kaksikymmentä kolme vuotta - on Herran sana tullut minulle, ja minä olen teille puhunut varhaisesta alkaen, mutta te ette ole kuulleet.
4. Ja Herra on lähettänyt teidän tykönne kaikki palvelijansa, profeetat, varhaisesta alkaen, mutta te ette ole kuulleet, ette kallistaneet korvaanne kuullaksenne,
5. kun he sanoivat: "Kääntykää itsekukin pahalta tieltänne ja pahoista teoistanne, niin saatte asua maassa, jonka Herra on antanut teille ja teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.
6. Älkää seuratko muita jumalia, älkää palvelko ja kumartako niitä älkääkä vihoittako minua kättenne töillä, etten tuottaisi teille onnettomuutta." -
7. "Mutta te ette kuulleet minua, sanoo Herra, ja niin te vihoititte minut kättenne töillä, omaksi onnettomuudeksenne.
8. Sentähden näin sanoo Herra Sebaot: Koska te ette ole kuulleet minun sanojani,
9. niin katso, minä lähetän sanan, minä nostan kaikki pohjanpuolen kansanheimot, sanoo Herra, sanan Nebukadressarille, Baabelin kuninkaalle, palvelijalleni, ja tuon heidät tätä maata ja sen asukkaita vastaan ja kaikkia näitä ympärillä olevia kansoja vastaan. Ja nämä minä vihin tuhon omiksi ja teen heidät kauhistukseksi, ivan vihellykseksi ja ikuisiksi raunioiksi.
15. Sillä näin sanoi Herra, Israelin Jumala, minulle: "Ota tämä vihan viinin malja minun kädestäni ja juota sillä kaikki kansat, joiden tykö minä sinut lähetän.
16. He juovat ja horjuvat ja tulevat mielettömiksi miekan edessä, jonka minä lähetän heidän keskellensä."
17. Ja minä otin maljan Herran kädestä ja juotin kaikkia kansoja, joiden tykö Herra minut lähetti:

24

105

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä kohtaa se Venäjän hyökkäys Suomeen luki tuossa?

• Anonyymi00007

Se on koodattu hebreankieliseen alkuperäistekstiin ja aukeaa vain hebreaa osaavalle niinsanottua raamattukoodia käyttäen. Siinä poimitaan kirjaimia alkaen tietystä raamatunkohdasta, esim. joka seitsemäs tai 37. kirjain, ja niistä aukeaa viesti, lause, joka ennustaa tulevaa.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se on koodattu hebreankieliseen alkuperäistekstiin ja aukeaa vain hebreaa osaavalle niinsanottua raamattukoodia käyttäen. Siinä poimitaan kirjaimia alkaen tietystä raamatunkohdasta, esim. joka seitsemäs tai 37. kirjain, ja niistä aukeaa viesti, lause, joka ennustaa tulevaa.

Juutalaista kabbalaa, okkultismia.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Matemaatikot, tilastotieteilijät ja skeptikot ovat osoittaneet, että kyseessä on tilastollinen harha, jota kutsutaan ad hoc -analyysiksi tai "Texas jousiampuja" -virhepäätelmäksi.

Kun massiivisesta tekstimäärästä (kuten Raamatusta) etsitään joustavilla säännöillä mitä tahansa merkityksellisiä sanoja, niitä löytyy väistämättä sattumalta.

Samalla menetelmällä on löydetty vastaavia "ennustuksia" myös muista pitkistä teoksista, kuten Leo Tolstoin Sodasta ja rauhasta sekä Herman Melvillen Moby Dickistä.

Ne jotka kyseiseen koodiin uskovat vaikuttavat tieteen valossa harhaopin kannattajaksi ja heidän uskonsa lähteet saattaapi olla harhaoppia.

Minä ainakin suhtaudun oman tietämykseni perusteella epäilemään sitä, että Ryssien hyökkäys olisi koodattu Raamattuun vaikka uskon näin tapahtuvan.

Miksi sen pitäisi siellä olla, kun on olemassa Pyhä Henki ja armonlahjat joiden avulla viestintä ja tieto kulkee sinne minne pitääkin.

• Anonyymi00002

Höpö höpö. Venäjä hyökkää Suomeen jos voittaa Ukrainan ja Baltian maat. Siksi että se on fasistinen ja imperialistinen diktatuuri.

• Anonyymi00003

Rauhaa!

On totta että 1980 alkaen Suomelle on kolmasti kadotusta ennustettu. Viimeksi 2003. Mutta onneksi Jehova tunsi sääliä Suomea kohtaan ja muutti kadotuksen 200 vuotta kestäväksi Ahdingoksi, jossa ainoa rukous kuin mantra on PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA! Lisäksi 2008 annettiin sana 10 Egyptin vitsauksen kaltaisesta vitsauksesta. Noiden vitsausten joukossa on jo ollut mm. COVIND ja inflaatio. Sitä en tiedä tuleeko sota tai nälänhätä kuulumaan 10 vitsauksen joukkoon.

Olen toiveikas, että Suomi selviää, mutta on silti paljon Ahdingoa, joka surettaa. Suomi on periferiaa ja voi olla että tulee pakolaiskeskukseksi, johon 10 vierasta kansaa lähettää pakolaisia. Näin ainakin englannin kielinen Kalevala antaa aavistaa. Nuo pakolaiset saattaa kuristaa alkuperäisiä asukkaita loppuun asti tai sitten ei. Juuda tai esikoiset saattaa jäädä 10 vieraan joukkoon, mutta muista en tiedä.

Paljon muutakin on mahdollista, mutta en nyt muista kaikkea.....

• Anonyymi00004

Mooseksen lain 7 x 7 kiroukset luopuneelle kansalle ovat yhä pahenevina menossa. Miten luopumuksen seuraukset voisi pysäyttää ennen kuin tilanne menee liian pitkälle. Israelia pitää kaikesta huolimatta siunata. Ja myös Yhdysvaltoihin on suhdaututtava suopeasti.

Sen sijaan EU saattaa olla Pedon, Porton ja Väärän Profeetan aluetta. Joka joutuu puhdistuksen alaisuuteen. Eräät piirit Suomessa unelmoi että eroaminen EU :sta ja meneminen Venäjän syliin olisi paras ratkaisu. Niin vältettäisiin monia hankalia asioita mukamas.....

Jumala johdattakoon Suomen kohden oikeaa ja parasta mahdollista ratkaisua!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mooseksen lain 7 x 7 kiroukset luopuneelle kansalle ovat yhä pahenevina menossa. Miten luopumuksen seuraukset voisi pysäyttää ennen kuin tilanne menee liian pitkälle. Israelia pitää kaikesta huolimatta siunata. Ja myös Yhdysvaltoihin on suhdaututtava suopeasti.

Sen sijaan EU saattaa olla Pedon, Porton ja Väärän Profeetan aluetta. Joka joutuu puhdistuksen alaisuuteen. Eräät piirit Suomessa unelmoi että eroaminen EU :sta ja meneminen Venäjän syliin olisi paras ratkaisu. Niin vältettäisiin monia hankalia asioita mukamas.....

Jumala johdattakoon Suomen kohden oikeaa ja parasta mahdollista ratkaisua!

Jopa on hurskastelua. Jumala taatusti ei johdata Suomea, sillä johdatukseen tulee aina antaa lupa, sitä pyytää. Suomi on maailman 10. ateistisin valtio ja päättäjämme paljolti satanisteja tai muutoin pakanoita.

Vastuu omista sanoistaan, teoistaan, tekemättäjättämisistään, asioiden puolesta tai vastaan silloin kun aika oli ja näiden seurauksista on kyllä ihan ihmisillä itsellä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jopa on hurskastelua. Jumala taatusti ei johdata Suomea, sillä johdatukseen tulee aina antaa lupa, sitä pyytää. Suomi on maailman 10. ateistisin valtio ja päättäjämme paljolti satanisteja tai muutoin pakanoita.

Vastuu omista sanoistaan, teoistaan, tekemättäjättämisistään, asioiden puolesta tai vastaan silloin kun aika oli ja näiden seurauksista on kyllä ihan ihmisillä itsellä.

Jaa, voi olla että Pyhä Henki valaisee kauttanne Suomen tilaa oikein. Jos Suomi on pakanallinen niin se voi olla Suomelle edullisin johto tässä tilanteessa. Suomi on pieni ja mitätön maa suurten vihollisten puristuksissa. Ei minulta ole jäänyt huomaamatta juhannuksena 2011 alkanut Venäjän ja monien muiden hyökkäys Suomea vastaan. Suomi on Googin (Saksan) ruhtinaan alainen Mesek. Ja kaikki toisen maailmansodan voittajavallat ovat hyökänneet Suomea vastaan rajusti 2011 alkaen.

Suomella on yhä ristilippu joka herättää Lohikäärmessä vihamielisyyden. Se on kaikkia Jeesuksen todistajia ja lain pitäjiä vastustamassa Ilmestys 12 mukaisesti. Kun Suomi pääsi liittymään Natoon oli Yhdysvaltojen presidenttinä demokraatti jotka ovat pakanoita myös ajatuksissaan. Ei ehkä olisi onnistunut jos Suomi olisi tuolloin hurskastellut. Pääsy Natoon.

Jo 1998 Venäjä ja monet maat hyökkäsi Suomea vastaan. Vuodesta 2011 alkaneen hyökkäyksen esiasteena. Jäikö teiltä tuokin hyökkäys kokematta. Sota on ollut käynnissä vuodesta 1998 alkaen eikä Suomella todella ole varaa hurskastella ollut.

Mesek on Hesekielin kirjan mukaan ennalta tuomittu kuulumaan Googin joukkoon. Kun 1000 vuotinen valtakunta alkaa joutuu Goog (Saksa) ja Maagog (Venäjä) tuhanneksi vuodeksi vankeuteen saatanan kanssa. Nuo ovat siis sitoutuneet saatanaan aivan liiallisessa määrin. Suomen kohtalon hetki oli 31.8.2008 johon mennessä olisi pitänyt tehdä julkinen synnintunnustus, mutta kun sitä ei tehty heitti Isä ja Jeesus Suomen saatanan joukkoihin.

Suomi on kuitenkin aina kovassa paineessa toimiva ajopuu. Venäjän naapurina ei ole paljoa mahdollisuutta hurskastella. Kohtaloaan ei voi välttää eikä maantieteen realiteetteja vaikka niin kuinka tahtoisi.

Suomi on kuitenkin kaikesta huolimatta ollut vuodesta 2003 alkaen PYHÄ SUOMENMAA. Sen täyttä merkitystä ei tiedä kukaan.

• Anonyymi00006

Tehän hourehditte, hyvä mies. Olette siis houreellinen. Onko korkeakin kuume päällä?

• Anonyymi00009

Nopeasti poistui tosiasioita esiin tuonut viesti.

• Anonyymi00012

Jossa ilmeni mm. ruotsalaisen Stubbin yhdessä kansanpetospäättäjiemme kanssa hyväksyvän suomalaisen Karjalan tasavallan, kuten Kannaksen, Viipurin, myös Inkerinmaan suomalaisalueiden droonipommitukset.

• Anonyymi00014

Ei toteutunut tälläkään kertaa helluntailaisten märkä päiväuni eli sadastuhannes profetia Venäjän hyökkäyksestä Suomeen.

Puolustusministeri Antti Häkkänen on kertonut, että Venäjän siviililennonjohdolta oli tullut tieto, että siviiliviranomaisten toiminnassa on karannut kartoituslennokki.

– On merkkejä, että se on siviiliviranomaistoimintaan käytetty, sanoi Häkkänen.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012251592.html

• Anonyymi00015

Ei tuo hellаrеita hetkauta. Pian uusi entistä väkevämpi kehäpäätelmä, korjaan profetia, alkaa kiertää suusta suuhun 😂

• Anonyymi00016

Niin. Moni se vaan edelleen uskoo, ettei takana piile mitään merkillistä tai epäilyttävää, vaikka siinä maassa Puten vastustajia tipahtelee ikkunoista ja parvekkeilta ja selitykseksi annetaan vahinko tms.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Niin. Moni se vaan edelleen uskoo, ettei takana piile mitään merkillistä tai epäilyttävää, vaikka siinä maassa Puten vastustajia tipahtelee ikkunoista ja parvekkeilta ja selitykseksi annetaan vahinko tms.

Helluntailainen ei tunnusta aloituksen tietoista, sotaprovokatiivista valhetta vaan tukee sitä uskollisesti.

• Anonyymi00018

Nyt on kyllä otettu valtamedian horinoita tosissaan..

• Anonyymi00019

Aloitus on Israelia sortavan Babylonian maailmanvallan aikaa josta Seesakin tuomio toteutuu lopullisesti 7 v vihan ajan lopussa.

• Anonyymi00020

Selitä nyt Hes. 39. Selvää tekstiä.

• Anonyymi00021

Tässä sinulle selitys:

Hes. 39:6 Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.

"Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.".

Jumala puhuu kansasta, joka ei vielä tiedä Hänen olevan Herra.

Kiovan Rusista tuli kristitty valtakunta vuonna 988, kun ruhtinas Vladimir Suuri otti kasteen. Paljon ennen sitä, kun ensimäinen suomalainen oli nähnyt päivänvalonsa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tässä sinulle selitys:

Hes. 39:6 Ja minä lähetän tulen Maagogiin ja rantamaalla turvassa asuvien keskeen. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.

"Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.".

Jumala puhuu kansasta, joka ei vielä tiedä Hänen olevan Herra.

Kiovan Rusista tuli kristitty valtakunta vuonna 988, kun ruhtinas Vladimir Suuri otti kasteen. Paljon ennen sitä, kun ensimäinen suomalainen oli nähnyt päivänvalonsa.

Siinä sitä on taas uskonhöperehtimistä kerrakseen.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Siinä sitä on taas uskonhöperehtimistä kerrakseen.

Et tunne historiaa. Siksi et voi ymmärtää mistä tässä puhutaan.

• Anonyymi00022

Raamattu on pelkästään kokoelma ihmisten kirjoittamia mielikuvitustarinoita, minkä jokainen täysijärkinen ymmärtääkin.

• Anonyymi00024

Venäjä ei ole hyökännyt Suomeen. Tämä on selvä tosiasia, mutta helluntailaiset sanoilla suggeroivat heitä "jotka ovat valheisiin mieltyneet".

Suomi sen sijaan on jo 4,5 v aseellisesti hyökännyt Venäjää vastaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      60
      1049
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1014
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      872
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      60
      810
    5. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      123
      793
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      669
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      51
      650
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      620
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    12. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      605
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      83
      586
    14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    15. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      568
    17. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      565
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      125
      562
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      527
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      513
    Aihe