PALUUMUUTTO VAI SUKUPUUTTO!
SUOMI SUOMALAISILLE! OMA KANSA ENSIN (ajattelu on vahingollista)?
Minäpä kysyn nyt yhden yksinkertaisen, mutta Suomen kansan osalta merkityksellisen kysymyksen!
Missä vaiheessa oman kansan asettamisesta etusijalle tuli Suomessa väärä mielipide?
Meille kerrotaan valtionjohdon suulla vuodesta toiseen, että nyt pitää säästää.
Toimeentulotuen perusosaa leikataan. Työttömän ehtoja kiristetään. Opiskelijoiden asumisen tukemisesta säästetään. Terveydenhuollosta etsitään säästöjä. Hyvinvointialueet kamppailevat rahojensa kanssa, ja monella paikkakunnalla suomalainen huomaa säästöt konkreettisesti siinä, että palvelu karkaa entistä kauemmaksi.
Vanhus tarvitsee hoivaa! Sairas tarvitsee lääkäriä!
Lapsiperhe tarvitsee toimeentuloa! Työtön yrittää selvitä arjestaan! Pienituloiselta leikataan euroja!
Ja vastaus tuntuu olevan jatkuvasti sama!
KUN RAHAA EI OLE. PITÄÄ SÄÄSTÄÄ.
No minun kysymykseni kuuluukin, jos Suomen taloudellinen tilanne on todella näin vaikea, miksi ihmeessä emme aloita siitä kaikkein yksinkertaisimmasta periaatteesta?
Mitäpä jos Suomen verorahat käytettäisiinkin ensimmäisenä Suomen oman kansan hyväksi.
Minä en hyväksy todellakaan sitä ajatusta, että suomalaisen yhteiskunnan pitäisi muuttaa itseään siksi, että tänne muuttanut ihminen ei halua sopeutua tähän yhteiskuntaamme!
Jos muutat Suomeen, sinä sopeudut Suomeen. Suomen ei tarvitse sopeutua pakolaisen elämään, vaan pakolaisen pitää sopeutua kaikilta osin maamme tapoihin ja kulttuuriin!
Kunnioitat tämän maan kulttuuria. Opettelet elämään suomalaisessa yhteiskunnassa ja ennenkaikkea! kunnioitat siis maamme lakeja ja sen kansalaisia ja elätät itse itsesi ja perheesi!
Ja kyllä, minä kannatan vahvasti koko sydämestäni paluumuuttoa.
Jos ihmisellä ei ole laillista perustetta jäädä Suomeen, hänen kuuluu palata sinne mistä on tänne tullutkin. Vakaviin tai toistuviin rikoksiin syyllistyneiden ulkomaalaisten karkottamismahdollisuuksia pitää käyttää tiukasti lain sallimissa rajoissa. Vapaaehtoista paluuta pitää tehostaa!
Minusta tällaisesta politiikasta pitää voida keskustella Suomessa ilman, että keskustelu yritetään tappaa ensimmäiseen leimakirveeseen.
Raiskaus on raiskaus, tekijästä riippumatta.
Väkivalta on väkivaltaa.
Huumekauppa on huumekauppaa.
Rikollisuus on rikollisuutta.
Maamme rikostilastoissa maahanmuuttajat pitää ykköspaikkaa hallussaan ihan liian monessa genressä!
Kun useissa maahanmuuttajaryhmässä ilmenee näitä ongelmia ihan liian paljon, niistä pitää voida puhua myös tilastojen perusteella avoimesti. Toki on siellä varmasti muutama prosentti väestöstä ihan kunnon porukkaakin! Ne voidaan mielestäni jättää toimenpiteiden ulkopuolelle!
Minä haluan Suomen, jossa suomalaisella vanhuksella on varaa hoivaan, jossa suomalainen lapsi saa hyvän koulutuksen, jossa sairaalle löytyy lääkäri, poliisi ehtii paikalle ja pienituloinen suomalainen pystyy elämään.
Ja ennen kaikkea haluan, että tämä maa säilyy tuleville sukupolville tunnistettavasti suomalaisena.
Suomen kieli, suomalainen kulttuuri, suomalainen historia, suomalaisten sukupolvien jatkuvuus.
Minusta niiden puolustamisessa ei ole todellakaan mitään hävettävää. Nämä ovat asioita minkä puolesta minä olen valmis taistelemaan! Nämä ovat asioita minkä vuoksi minä olen valmis pitämään ääntä! Nämä ovat asioita minkä vuoksi minä osallistun tähän kansallismieliseen ja ISÄNMAALLISEEN mielenosoitukseen! Ja haastan kaikki seuraajani myös osallistumaan tähän tapahtumaan!
Minä en vihaa ketään sen perusteella, mistä hän on syntyisin. Tämä on kysymys siitä, kenelle Suomen valtion ensisijainen vastuu kuuluu.
Ja minun vastaukseni on erittäin selvä!
SUOMEN KANSALLE.
Ensin oma vanhus, ensin oma lapsi, ensin oman maan turvallisuus ja ensin oman kansan toimeentulo.
Ja vasta sitten katsotaan, mihin muuhun meillä oikeasti on varaa.
OMA KANSA ENSIN. SUOMI SUOMALAISILLE.
#paluumuutto #5.9.2026 #hakaniementori
HERÄTKÄÄ SUOMALAISET
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509