Uskotko profetioihin ?

Anonyymi-ap

Helluntailaisuudessa on jumalaton määrä profetioita ja kaatokokemuksia.
Ne on kovin suosittuja.

Suosituin sotaprofetia on Venäjän hyökkääminen Suomeen.
Pelastusvarmoille helluntailaisille on tarkoitettu ylöstempausprofetiat.
Viime syksynä piti olla ylöstempaus.

21

<50

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

aloitus on tyhjänpäiväinen suuntautunut trolli- -
      jonka tarve on uudestisyntyä YLHÄÄLTÄ- löystää sijaisuhrinsa, Kristuksen, missä HÄN RAKENTAA seurakuntaa aikaan, jossa elävät kivet on temppeli... sekä armolahjat- on Jumalan työkalu kenttätyössä.

Aloittaja- Jeesus rakastaa sinua, Hän on LUNASTAJA- Hän antaa sanat- muotouttaa sanoituksen Pyyhyydestä käsin.

Ei lihallisia ilmaisua- sen tapaa- puhua.

• Anonyymi00004

Kaatuminen helluntaikokouksessa on lihan heikkoutta.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kaatuminen helluntaikokouksessa on lihan heikkoutta.

niinpä, silloin Heränneetkin ovat lihan heikkoudesta lähtöisin 1700- luvulla- siis sinun mittateolookisi on lihallisen mielesi mussutusta.

etkö koskaan opi-?????

https://www.piispajarijolkkonen.fi/puheet/puhe-telppasniityn-seuroissa-18-7-2021/

yritä edes muistaa- vai onko aivosi kalkkeutuneet omaan heikkouteesi.

yritä- ota luki apu- jos hän muistuttaa oman heikkoutusesi mussutuksen aina palstalla.

• Anonyymi00002

Kumpiko on yleisempää helluntaissa,
      kielilläpuhuminen vai "profetointi?"

"Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin soisin teidän profetoivan; sillä profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva."

• Anonyymi00012

mussutatko aina samaa- onko hengellisyytesi aina pään aukominen samoista asioist. KUKA ON HERRASI?

mieti joskus mistä jahkailet.

pilkkaat jopa Raamatun lainauksistasi itse HERRAA- LEIKIT jumalaa lainauksillasi- ...... oletko jyvällä

• Anonyymi00003

mitä taas voi miettiä ---ylös--- tempauksista- siitä netistä löytyy riittävän määrän A4 arkkeja- jossa on niin Lutherin, kun Elleninkin nimi.

• Anonyymi00007

Ellen oli oikea profeetta ja upotuskastettu "totuuden valo."

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ellen oli oikea profeetta ja upotuskastettu "totuuden valo."

niinhän se on, ja sinulla omasi- jahkaamisestasi käsin

• Anonyymi00005

Profeetat on tyhjänpäiväisiä ikenien lätisyttäjiä, Jeesuksesta lähtien.

• Anonyymi00006

ylöstempaus- on tavallaan maailmanlopun merkitys- näköalassa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_päivämääristä

siinäpä sitä aloittajalle jahkaamista.

• Anonyymi00009

Helluntaipastorit ovat kovia ylöstempauksien jahkaajia.
        Ylivoimaisesti.
        🗣️👅👍

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Helluntaipastorit ovat kovia ylöstempauksien jahkaajia.
        Ylivoimaisesti.
        🗣️👅👍

niinpä- jos potkaset tänään tahi yöllä tyhjää.
        Eilinen on sinulta mennyt- eikä huomista ole, vaan tämäpäivä.

TYHJÄNPOTKASUSI jälkeen sinulle on asia esissä, ylösotto-

ja kohteeseen- todistuksen majaan- valkoisen Valataistuimen eteen.

'
        Eikö riittävästi ole sinullesaarnattu ylötempauksesta- kun mussuttelet tuomiostasi jatkuvasti- etkä ota vaaria elämääsi----tänään.

voi sinua.

• Anonyymi00008

Helluntailaiset profeetat ovat trolleja tai vainajahenkiä.

• Anonyymi00015

missäs haudassa sinä lymyilet- siinä olet siinä hengessä olemassa.

etsi elämä

• Anonyymi00010

Löytyyhän niitä profeettakoulujakin ja kaatotemppujakin.

• Uudestikaatajat Rules OK.🎪🤼‍♀️🤸🤼🤸‍♀️🤼‍♂️🤸‍♂️🤸‍♀️🤸🛌🇺🇸👍

• Anonyymi00016

etsi elämä----äläkä kävele ----- etsikko---aikasi ----ohi..

vai onko sielusi paatunut- kuten Faraolla.

Jumala aikansa hänelle puhui- mutta ei mennyt perille.
        Siksi Jumala paadutti hänet- eli ei enää puhunut.. ja se oli siinä se.

kävikö sinulle sama- vai etkö ole ymmärtänyt- mitä Vapahtaja sinulta haluaa-

että JUMALA tuntisi sinut- kun menet siihen TODISTUKSEN MAJAAN.

kuten me kaikki menemme

• Oikia rohveetta kertoo oikiat lotto numerot1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣8️⃣9️⃣🔟

• Anonyymi00017

Kyllä Leo MELLR- oli Venjän profetoinnin takana.
      Suomen kahtia meno- jne.

Tavallaan kuulin radiosta Neuvostoliitto- lehtien aikakauden artikkelia- josta tavallaan kuulin sen lähteen profetiaan, kun Melleri oli kielimiehiä, hän luki ja ymmärsi.... HÄN tavallaan halusi varoittaa Suomea naapurista jo silloin, eli profetiaahan se oli....

jos äly teillä säteilee sanalle profetia.

Sitähän ne tänään sotatieteilijätkin pähkäilee - mitä missäkin voi olla tosi- niin he sen perusteella "profetoi"-- kunhan nämä palstan älykääpiömussutajat jotenkin kiertokoulunsa pohjalalla osaisi jäsennelleä, eikä aina aukoisi matalaotsaista päätään.

• Anonyymi00018

Näyt on asia mihin minä uskon ja se perustuu omiin kokemuksiin.

Mutta niiden avulla profetia, 'sinne on pitkä matka, että siihen alkaisi.

Jos niin käy, kirjoitan sen tähän ketjuun.

• Anonyymi00019
        UUSI

Kävin taas eilen kirkossa ja jälleen tuli näky kesken saarnan.

Hyvin lyhyt mutta silti se tuli silmieni eteen. Kuuntelen saarnat yleensä silmät kiinni ja sen seurauksena on mahdollista nähdä näkyjä myös saarnan aikana. Ei ole myöskään syytä epäillä sitä mistä näyt ovat lähtöisin.

Alla tapahtumakuvaus
        Olin ojentamassa suljettua rasiaa eteenpäin ja samaan aikaan toinen käsi ojensi minulle pienen avoimen paketin missä oli kuusi hedelmää.

Näyn jälkeen tapahtunutta
        Jumalan palveluksen jälkeen menin ilmaiselle keittolounaalle mistä sain yllättäen mukaani kebab aterian.
        Myöhemmin annoin sen eteeenpäin ja samaan aikaan minulle annettiin kassi mikä oli täynnä elintarvikkeita. Maksoin toki näistä elintarvikkeista en niitä ilman ottanut.

Oma mielipide
        En minä tätä näkyä kuitenkaan yhdistä myöhempään tapahtumaan koska kyseessä oli lihatuotteista molempien osalta. Kebab annos ja lihaa sisältävä ruokakassi mistä osa meni eteenpäin jakoon.

Minulla on oma näkemys näystä mutta sitä en ala analysoimaan sen kummemmin. Jokainen päätelköön itse ja suurin osa ei edes usko kuvattuun tapahtumaan ja epäilee minua mielenvikaiseksi. Sekin sopii, ei häiritse.

Aiemmin tapahtunutta
        Aikaisemmin viikolla sattui tapaus missä kosketin erästä tuttua naista takaapäin tervehtiessäni häntä ja hän alkoi puhumaan, että hänen olkapään kipu hävisi samalla. En minä siihen uskonut koska kyseisen naisen tarinat ovat yleensä selvästikin mielikuvituksen tuotteita niin ihmeellisiltä ettei niitä voi pitää totena. Hänellä on diagnoosi aivovauriosta.

Hän ei ilmeisesti pidä siitä, että häntä lähestytään takaapäin mutta hän hyväksyi kyseisen teon havaittuaan, kuka häntä takaapäin kosketti eikä hän sen takia nostanut asiasta kielteistä showta vaan käänsi kosketuksen positiiviseksi kokemukseksi. Jonkun toisen ollessa kyseessä olisi voinut alkaa negatiivinen palaute.

Kaulassa ollut kipu ei hävinnyt vaikka kosketin kyseistä kohtaa mikä vahvistaa sen, etten ole mikään parantaja joihin minä suhtaudun hyvin kriittisesti, Myös siunattujen rukousliinojen parantava voima on mielestäni on täyttä humpuukkia ja rahastusta.

En siis pidä itseäni minään parantajana, mutta näkyjen olemassaoloa en voi kiistää ja se perustuu omakohtaisiin kokemuksiin niiden osalta. Näkyjä tulee katseltua niin kirkossa kuin myös kotona mutta en minä niistä isompaa numeroa pidä ja kerro niistä eteenpäin ystävilleni.

Näin on hyvä, harva tietää edes uskostani. Aseenne minua kohtaan voisi muuttua jossakin määrin ja näin on hyvä.

Profetiat? Kai joku profetoi näkyjään mutta ne on kuitenkin henkilökohtaiseen elämään liittyviä tapahtumia enkä pidä niitä yleismaailmallisina lopun ajan julistuksina.

Vielä on pitkä matka siihen, että minun suustani alkaisi kuulua lopunajan julistuksia. Sitä ei tule tapahtumaan koskaan.

Sellaisia julistuksia varten on lahkopapit ja heidän profeettansa. Minä vain epäilen ettei se ole Jumalan sanaa mitä heidän suustaan kuuluu.

Palataan asiaan seuraavan näyn merkeissä jos tarvetta ilmenee.

Hyvää syksyä ja Rakkauden evankeliumia myös profeetoille ja heihin uskoville.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      639
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      51
      582
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      541
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      538
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe