Huoltoasemista

yksitypy

Ajattelin tuossa kun on olemassa tuo ABC- huoltoasema,missä muuten ihan hyvä seisova pöytä ja suht'koht halpa ruoka.
Saiskohan kuitenkin ememmän kävijöitä, jos perustais ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVXYZÅÄÖ- huoltoaseman ?

28

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

nimi huoltikselle...

• AMR-52

...päi amr- huoltis. palvelu toimii yötä päivää, saap purtavaa ja imeskeltevää.....))))))))))

• yksitypy

jos jossain päin suomea olis tuon niminen huoltoasema, niin malttaisitko olla käymättä siellä?
        Mun olis kyllä pakko käydä uteliaisuuttani katsomassa :=))))
        Sillä nimellä pääsis kyllä jo lehtien palstoillekin varmaan.
        Olis yhdenlainen Vilenien huoltis :=)))))

• yksitypy
        AMR-52 kirjoitti:

...päi amr- huoltis. palvelu toimii yötä päivää, saap purtavaa ja imeskeltevää.....))))))))))

ois kyllä sellasella huoltiksella käydä :=)))
        Olenkin kuullut Lahden lähellä sellaisen huoltoaseman olevan. Muuan mun ystävättäristä on joskus siitä maininnutkin :=)))

Ps. Olivat erittäin tyytyväisiä palveluun :=))))

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

ois kyllä sellasella huoltiksella käydä :=)))
        Olenkin kuullut Lahden lähellä sellaisen huoltoaseman olevan. Muuan mun ystävättäristä on joskus siitä maininnutkin :=)))

Ps. Olivat erittäin tyytyväisiä palveluun :=))))

..sana levint ympär suomee,miul rasvaprässi ain
        käyttövalmiin... kaik nivelet hoijan......)))))

• AROSUSI-09
        yksitypy kirjoitti:

jos jossain päin suomea olis tuon niminen huoltoasema, niin malttaisitko olla käymättä siellä?
        Mun olis kyllä pakko käydä uteliaisuuttani katsomassa :=))))
        Sillä nimellä pääsis kyllä jo lehtien palstoillekin varmaan.
        Olis yhdenlainen Vilenien huoltis :=)))))

tuleekohan muuten se tankki täyteen-sarja milloin uusintana...

• yksitypy
        AMR-52 kirjoitti:

..sana levint ympär suomee,miul rasvaprässi ain
        käyttövalmiin... kaik nivelet hoijan......)))))

Antza. Täällä yhdessä tundran lehdessä oli siitä sun huoltsikasta juttu. Oikein kuvien kans :=)))
        Täältä on tulossa bussillinen naisväkeä ens viikolla tutustumaan siihen rasvaprässiin :=))))
        Koitas varautua sitten kaffet keittämään heille.
        Minä en nyt ehdi mukaan, kun ajattelin käydä joskus yksin, niin saisin ihan yksilöllistä palvelua :=)))))

• yksitypy
        AROSUSI-09 kirjoitti:

tuleekohan muuten se tankki täyteen-sarja milloin uusintana...

olen sen jo kahdesti katsonut ja siitä lähtenytkin tämä mun liikeidea muhimaan :=)))))
        Paljon olen sarjasta hyviä vinkkejä saanut.

• AROSUSI-09
        yksitypy kirjoitti:

olen sen jo kahdesti katsonut ja siitä lähtenytkin tämä mun liikeidea muhimaan :=)))))
        Paljon olen sarjasta hyviä vinkkejä saanut.

ei ny kyllä mikään hirveä myyntitykki ollu...että älä ny liiaks sitä kopioi.kiäh.

• yksitypy
        AROSUSI-09 kirjoitti:

ei ny kyllä mikään hirveä myyntitykki ollu...että älä ny liiaks sitä kopioi.kiäh.

että siinä asemalla otetaan takaisin käyttöön tankkaus, lasien ja ajovalojen pesu. Ja rahatus hoidettais auton ikkunasta. Ja jos jotain syömistä haluaa, ne myös noudetaan kuljettajalle autoon, ettei kuskin tarvitse muuta kun istua ja odottaa valmista.
        Eikö se olis nykyajan trendin mukaista palvelua?
        Uskoisin että asiakkaita riittäis :=)))))

• AROSUSI-09
        yksitypy kirjoitti:

että siinä asemalla otetaan takaisin käyttöön tankkaus, lasien ja ajovalojen pesu. Ja rahatus hoidettais auton ikkunasta. Ja jos jotain syömistä haluaa, ne myös noudetaan kuljettajalle autoon, ettei kuskin tarvitse muuta kun istua ja odottaa valmista.
        Eikö se olis nykyajan trendin mukaista palvelua?
        Uskoisin että asiakkaita riittäis :=)))))

kuullostava liikeidea...

• Doe-01

jos sielläkin pöytä ja eräs toinenkin asia seisoisi;)))

• yksitypy

siellä vois kyllä seisoa kun se pöytä ja typy, jos minä sen perustaisin.
        Mutta seisovia asiakkaita vois tietenkin käydä siellä asiakkaana. Mielellään niille bensiiniä myisin :=))))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

siellä vois kyllä seisoa kun se pöytä ja typy, jos minä sen perustaisin.
        Mutta seisovia asiakkaita vois tietenkin käydä siellä asiakkaana. Mielellään niille bensiiniä myisin :=))))

se seisovat asiakkaat.Sinä myisit heille bensaa ja apulaisneidit myisivät jotain muuta..

Taitais tulla Ilokatu 69-tyyppinen huoltis:)))

• yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

se seisovat asiakkaat.Sinä myisit heille bensaa ja apulaisneidit myisivät jotain muuta..

Taitais tulla Ilokatu 69-tyyppinen huoltis:)))

tulikin mieleen, että siellä myytäis ainoastaan 69-oktaavista bensiiniä. Muuta sieltä ei sais.

Hei Doe. Mitä ne apuneidit sitten vois myydä?
        Tietenkin ruokaa ja juomaa matkalaisille.

Ettei sulla taas kaksmieliset mielessä? :=))))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

tulikin mieleen, että siellä myytäis ainoastaan 69-oktaavista bensiiniä. Muuta sieltä ei sais.

Hei Doe. Mitä ne apuneidit sitten vois myydä?
        Tietenkin ruokaa ja juomaa matkalaisille.

Ettei sulla taas kaksmieliset mielessä? :=))))

Eihän toki;)))Seinällä vain olisi kaksi hinnastoa,joissa toisessa olisi bensat ja elintarvikkeet ja toisessa hinnat hierontapalveluista väsyneille matkailijoille;))

• Anneli

Ja siellä olisi ilman muuta seisomaravintola.
      Pöytiä ja tuoleja ei olisi. Seisovassa pöydässä olisi vain maksalaatikkoa ja puolukkahilloa.

• yksitypy

Anneli voisit aamupalaksi laittaa sitä munakokkelia, mitä yleensä aina aamupalalla on. Niin... Ja keitettyjä munia tietenkin. Luulen että sinulla tuossa muna-asiassa on ammattitaito hanskassa :=))))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

Anneli voisit aamupalaksi laittaa sitä munakokkelia, mitä yleensä aina aamupalalla on. Niin... Ja keitettyjä munia tietenkin. Luulen että sinulla tuossa muna-asiassa on ammattitaito hanskassa :=))))

Kyllä Anneli on muna-asioissa täysi ammattilainen,mutta on olemassa pieni vaara,että kaikki munat tulisivat pysyvästi koviksi...;)))

• sir-nylkynen

Siinähän menisi viikko kun yrittäisi selvittää miten tuo lausutaan siinä sivussa tuotteen kävisi kaupan. Myllykukko , Aapiskukko ja Abc ovat tuttuja mutta kalpenee tämän rinnalla olen vakioasiakas.

• yksitypy

nylkynen. Siitä olis lapsille ja myöskin niille aikuisille, jotka eivät osaa aakkosia, paljon hyötyä.
        En tiedä muistatko, että näistä aakkosista on laulukin jota alaluokalla laulettiin. Harmi... kun en voi laulaa sitä täältä. Varmaan heti muistaisit.
        Eli telkkariin vois mainoksen tästä huoltsikasta tehdä juuri sen laulun muodossa. Lapset alkais laulaan isille ja äidille, että mennään ABCDEFGH... jne. huoltsikalla käymään.
        Olis se kova sana :=)))))))

• sir-nylkynen
        yksitypy kirjoitti:

nylkynen. Siitä olis lapsille ja myöskin niille aikuisille, jotka eivät osaa aakkosia, paljon hyötyä.
        En tiedä muistatko, että näistä aakkosista on laulukin jota alaluokalla laulettiin. Harmi... kun en voi laulaa sitä täältä. Varmaan heti muistaisit.
        Eli telkkariin vois mainoksen tästä huoltsikasta tehdä juuri sen laulun muodossa. Lapset alkais laulaan isille ja äidille, että mennään ABCDEFGH... jne. huoltsikalla käymään.
        Olis se kova sana :=)))))))

pystyyn. Siinähän lapset oppivat aakkosia.
        Ruoka on parasta mahdollista. Jos olutta myyt niin pidä aakkos rivi näkysällä jos tuntuu,että on nauttinut liikaa niin pistä lausumaan aseman nimi jos ei osaa ei kaljaa. Mikä parasta avajaispäivä kun koittaa on Nylkynen paikalla ja saan nähdä sinut.

• yksitypy
        sir-nylkynen kirjoitti:

pystyyn. Siinähän lapset oppivat aakkosia.
        Ruoka on parasta mahdollista. Jos olutta myyt niin pidä aakkos rivi näkysällä jos tuntuu,että on nauttinut liikaa niin pistä lausumaan aseman nimi jos ei osaa ei kaljaa. Mikä parasta avajaispäivä kun koittaa on Nylkynen paikalla ja saan nähdä sinut.

pannaan kaks viisasta päätä yhteen, kuten sinulla ja minulla on, niin kaikki onnistuu nappiin. :=)))
        Tuo sun ideas oli muuten hyvä. Ja kun vielä laulamalla täytyy ne aakkoset osata, niin siinä ei paljon humalassa voi olla :=))
        Täytyypäs alkaa tuumasta toimeen ja alkaa ensin etsimään hyvää tonttia, mihin sen rakennuttaa.
        Ja sinä Nylkynen olet sitten kunniavieras.
        Varaan sulle sitten parenpaa ainetta kuin kalja :=))))

• ykköskolli evk

Koska et tunnu osaavan aakkosia!
      Näin pikaisesti katsoen, ainakin tuplavee = W puuttuu!
      Kuka nyt sellaiselta kauppiaalta bensaa ostaisi, joka ei osaa aakkosia!
      En minä ainakaan!
      Voihan olla myös niin, että k.o "kauppias" ei osaa myöskään laskea. Ja näin ollen ottaa bensasta ylihintaa, ja täten asiakas voi tulla huijatuksi.
      Peri arveluttava "yritysnimi"! :ö)))!!!...

• yksitypy

noissa aakkosissa ei muuten lueteltu mun kouluaikana W:tä. Muistaako joku muu samoin kuin minä?
        Osasin koulussa aina niin hyvin aakkoset että iskostuneet mieleeni loppuiäks. Kyllähän W tietenkin aakkosiin kuuluu, mutta miks sitä ei sanottu????

• ykköskolli evk
        yksitypy kirjoitti:

noissa aakkosissa ei muuten lueteltu mun kouluaikana W:tä. Muistaako joku muu samoin kuin minä?
        Osasin koulussa aina niin hyvin aakkoset että iskostuneet mieleeni loppuiäks. Kyllähän W tietenkin aakkosiin kuuluu, mutta miks sitä ei sanottu????

Eli tässä tulee!
        aeiouyäö! Öö!
        Ja loput on vokonantteja, attribuutteja ja hornantuutteja!?
        Ja konsonantteja tiitenkin. Kylmä tiedän, koska olen hyvin sivistynyt, kultivoitunut, aktuelli ja intellektuelli kolli! ::ö))!!!...

• yksitypy
        ykköskolli evk kirjoitti:

Eli tässä tulee!
        aeiouyäö! Öö!
        Ja loput on vokonantteja, attribuutteja ja hornantuutteja!?
        Ja konsonantteja tiitenkin. Kylmä tiedän, koska olen hyvin sivistynyt, kultivoitunut, aktuelli ja intellektuelli kolli! ::ö))!!!...

myös Naturelli :=))))
        Mutta kyllähän me ollaan sitten älykkäitä kun osataan aakkoset ja vielä vokaalit ja konsonantitkin lisäks. Niitä ei moni poika eikä tyttö osaakkaan.:=))))

• ykköskolli evk
        yksitypy kirjoitti:

myös Naturelli :=))))
        Mutta kyllähän me ollaan sitten älykkäitä kun osataan aakkoset ja vielä vokaalit ja konsonantitkin lisäks. Niitä ei moni poika eikä tyttö osaakkaan.:=))))

Ollaan ollaan!
        Niin ja olen myös tietenkin/toki, naturel! .ö)))!!!...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      41
      3040
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      45
      2867
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      49
      2491
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      46
      2265
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      25
      2074
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1830
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1749
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1590
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1513
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26