Eikös näillä siskoksilla ole velikin?Miksköhän se ei laula,vois olla mielenkiintoista vaihtelua tähän mattilapoppooseen.
Mattiloista
16
1554
Vastaukset
- etkö tiennyt
on 3 poikaa.
- ........
Eepäs ku 2 poikaa.
Ju ja on sillä äiti ja isäkin. Etkö tiennyt ? Mamma ja Pappakin varmaan löytyy, joten sinne vaan sekaan vaan laulamaan kaikki kummin kaiman serkutkin. Kyllä tilaa löytyy ja kuuntelijoita.
Onhan ne Mattilat niin iha-ha- nat !- kyllästynyt
Kyllä täytyy Justiinaxilla tosiaan olla tekemisen puutetta,kun sen täytyy ottaa joka asiaan kantaa.
- rita
kyllästynyt kirjoitti:
Kyllä täytyy Justiinaxilla tosiaan olla tekemisen puutetta,kun sen täytyy ottaa joka asiaan kantaa.
On kyllä kumma naukuja,kun aina pitää mollata kaikkia.
kyllästynyt kirjoitti:
Et viittis sinäkin nyt olla märisemättä enää enempää. Ärsyttää muutenkin ihan tarpeeksi.
- Masa
Justiinax kirjoitti:
Et viittis sinäkin nyt olla märisemättä enää enempää. Ärsyttää muutenkin ihan tarpeeksi.
Onkohan se yrittäny ite laulajaks mut ei oo päässy ja nyt se mollaa kaikkii parempii täällä.
Itse kyllä inhoan Suomen sieluttomimpia tulkintoja suoltavia Mattiloita. Hyh hyh.. - pilttuu
Justiinax olis, jos menisit ihan vielä vähän kasvamaan sinne äitin helman alle? Voisit yllättyä iloisesti äitin antamista neuvoista sitten myöhemmin.
Yritä ymmärtää, että kaikki ei hehkuta Tapani Kansalla. Sinä hänestä pidät, se sinulle suotakoon, mutta älä tule myöskään tuomitsemaan toisten mieltymyksiä! Olen muutaman viestisi lukenut ja en voi kun sääliä sinua.
- Urpo
Taitaa Mattilan miehillä olla ihan muut jutut mielessä. No, yö työ kuitenkin...
- toinen urpo
Niin on, ainakin yhdellä.....
- rita
toinen urpo kirjoitti:
Täällähän näkyy urpoja riittävän.On urpoja kohta yhtä paljon kuin Mattilalla sisaruksia,niillä sentään on jokaisella eri etunimi :D Toivotaan tänne vähemmän urpoja mielipiteitä,siis selkeetä viestiä eikä tollaista muminaa.
- Kolmas Urpo
toinen urpo kirjoitti:
Juu. Eikä tartte olla yökää niin hommat sujuu.....
- minä
Kolmas Urpo kirjoitti:
kun en ymmärrä, mitkä hommat ja keneltä. kertokaa????
- ???????
minä kirjoitti:
kun en ymmärrä, mitkä hommat ja keneltä. kertokaa????
???????????
- asiaa
Onko Mattilan pojista kysymys, vai kenestä miepuolisesta???? Tekeehän tytötkin yötyötä!!!!
- Urpo, myös
Kolmas Urpo kirjoitti:
Oilisi kiva tietää mitkä hommat sujuu? Jäi vaivaamaan asia? Vihjaa vaikka vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069