Profetia syksyltä 1982

Anonyymi-ap

Paikallisen helluntaiseurakunnan kokous, sunnuntaiaamu lokakuussa 1982. Väkeä saapuu paikalle, takkeja jätetään naulakkoon, ihmiset juttelevat keskenään ja asettuvat penkkeihin. Puhumaan saapuu yksi seurakunnan vanhimmista. Hän puhuu lyhyesti ja lukee alkurukouksen ja poistuu, musiikkiryhmä soittaa kaksi laulua. Puhuja saapuu eteen ja alkaa puhua. Seurakuntalaiset kuuntelevat, joku rukoilee hiljaa itsekseen kielillä.

Yht'äkkiä takaoikealta nousee seisomaan mies. Hän kohottaa kätensä ja suljetuin silmin alkaa puhua: "Kuulkaa! Kuulkaa! Minulle tuli tämä Herran sana! Näin sanoo Herra, meidän Jumalamme..."

Sen jälkeen alkaa tulla profetiaa: "Oi kuule Suomen kansa! Sinä olet tehnyt vakavia syntejä minua vastaan ja hyljännyt Jumalasi. Sinussa elävät väkevinä juoppous, irstaus ja vilppi. Sinä et köyhää armahda etkä tee oikeutta sorretuille. Sinä elät huoruuden ja homouden kammottavissa synneissä, jotka minä olen kieltänyt. Kansan johtajat ovat täynnä vilppiä ja ahneita mammonalle. Sinun pappisi kirkoissa syöttävät valheellista sanomaa ja tuudittavat kansaa synnin uneen."

"Koska et ole parannusta tehnyt, Suomen kansa, minun tuomioni lepää sinun ylläsi. Jo on kirves pantu puun juurelle. Minä nostatan sinua vastaan Neuvostoliiton. Idän ruhtinaan mahti kokoaa armeijansa rajallesi, ja tulee sen yli. Ennen kuin historiaan kirjoitetaan vuosiluku 1990, idän julma valtakunta on alistanut Suomen valtaansa ja asettanut sille oman hallintonsa. Suomesta tulee osa jumalatonta, sosialistista Neuvostoliittoa. Suomen synnit ovat niin raskaat, että tätä ei mikään katumus eikä parannus voi enää peruuttaa. Totisesti, totisesti tämä tulee tapahtumaan! "

18

53

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Helluntailaiset lietsovat sotaa.

Helluntailaisuudessa paljon paljon

a. Sota profetioita
      b. Ylöstempausprofetioita
      c. Pelastusvarmuus ennustuksia

• Anonyymi00002
        UUSI

Helluntailaiset eivät kuitenkaan käy armeijan aseellista palvelusta.

• Anonyymi00005
        UUSI

Raamatusta nuo profetiat ovat. Lukisit sinäkin sitä Raamattua, niin tietäisit, mikä on Raamatusta ja mikä ei ole.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Raamatusta nuo profetiat ovat. Lukisit sinäkin sitä Raamattua, niin tietäisit, mikä on Raamatusta ja mikä ei ole.

Koska Neuvostoliitto hyökkää ja tekee Suomesta sosialistisen? Raamattuhan ennustaa niin, vai mitä? Ja tuossakin profetiassa Jumala itse lupasi sen.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

>>>>>>Raamatusta nuo profetiat ovat. Lukisit sinäkin sitä Raamattua, niin tietäisit, mikä on Raamatusta ja mikä ei ole.<<<<
        -------------
        Tervettä teksti tulkintaa Jeesuksen toisesta tulemuksesta:

"....Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.
        ! Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.

Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
        Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.. "
        Lähde linkki:
        https://ironn.org/?p=4600

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Koska Neuvostoliitto hyökkää ja tekee Suomesta sosialistisen? Raamattuhan ennustaa niin, vai mitä? Ja tuossakin profetiassa Jumala itse lupasi sen.

>>>>>>Koska Neuvostoliitto hyökkää ja tekee Suomesta sosialistisen? Raamattuhan ennustaa niin, vai mitä? Ja tuossakin profetiassa Jumala itse lupasi sen.<<<<
        ----------
        Kukahan lupasi mitä ?
        Jokainen " rohveetia on alistettava Jumalan Sanan auktoriteetin alle. Jumalan Henki, Totuuden Henki ei vääristele Jumalan Sanaa.Jumala ei puhu itseänsä vastaan.
        -------------
        Jumala on Henki (Joh.4:24.) Henkeä ei voi nähdä ( Joh.1:18.) Jumala on ilmoittanut itsensä Sanassa joka on Totuus kuten Jumala on Totuus. Lihassa ilmestynyt Jumalan Sana Jeesus Kristus ilmoitti "Isän" Jumalan, ja tien Hänen yhteyteensä.( Joh.14:1-11.)
        -------------
        ”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭14‬ ‭FB38‬‬

”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭18‬ ‭FB38‬‬

”Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta,

jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut

ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.”
        ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭1‬:‭1‬-‭4‬ .

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

>>>>>>Raamatusta nuo profetiat ovat. Lukisit sinäkin sitä Raamattua, niin tietäisit, mikä on Raamatusta ja mikä ei ole.<<<<
        -------------
        Tervettä teksti tulkintaa Jeesuksen toisesta tulemuksesta:

"....Raamatussa sanotaan nimittäin hyvin selkeästi täsmälleen milloin ylöstempaus tapahtuu, ja se tapahtuu viimeisenä päivänä, samana päivänä kun Jeesu tulee takaisin.
        ! Tess 4:15-17 kertoo meille, että meidät temmataan ylös vasta sen jälkeen, kun Kristuksessa kuolleet ovat nousseet kuolleista.

Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
        Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.. "
        Lähde linkki:
        https://ironn.org/?p=4600

>>>>>>Kun me sen tiedämme, meidän ei tarvitse kuin saada selvä milloin Kristuksessa kuolleet nousevat, niin sitten me tiedämme myös milloin ylöstempaus tapahtuu!
        Tämä tieto löytyy Johanneksen evankeliumista, luvusta 6. Siellä Jeesus sanoo peräti neljä kertaa, että hän tulee herättämään heidät, jotka uskovat Häneen, viimeisenä päivänä! Joh 6:39, 40, 44, 54.. "<<<<<
        --------------
        "...Johanneksen evankeliumin luvussa 6 on ilmoitettu neljä kertaa milloin Jeesus Kristus tulee takaisin ja herättää Häneen uskovat.Eli " viimeisenä päivänä"Jakeet 39,40,44 54..."

Hän itse Jeesus Kristus on Joh. evk:n mukaan nämä sanonut.
        ------
        ”Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭39‬ ‭FB38‬‬
        ------
        ”Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭40‬ ‭FB38‬‬
        -----
        ”Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭44‬ ‭FB38‬‬
        -------
        ”Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.”
        ‭‭Johannes‬ ‭6‬:‭54‬ ‭FB38‬‬
        --------
        Silloin kun Jeesus Kristus viimeisenä päivänä tulemuksessaan herättää Kristuksessa kuolleet, silloin myös Kristuksen omat temmataan Herraa vastaan.Ei löydy UT:ssa mitään Kristuksen omien " tempauksia" sitä ennen.
        -----
        Apostoli Paavali kirjoitti.
        ‭‭1. Tessalonikalaiskirje‬ ‭4‬:‭15‬-‭18‬ ‭FB38‬‬

”Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.

Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin;

ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.”

• Anonyymi00013
        UUSI

Entäpä jos ILMESTYSKIRJA KERTOO, että sota on totta.
        Sehän alkoi taivaassa. Rienaaja lensi alas- tänne pimeyteen, katsopa pivoosi, ettei vain pimeys ole vallannaut alaasi.
        ja sota jatkuu---
        myös ylöstempaus on tosi- Raamattu sen kertoo-
        PELASTUSVARMUUS on Raamatun profetia Kristuksessa.

NIINKÖ vähän sinä luet Raamattua, mutta pääsi on auki korvia myöten.

Eli jos Raamatuss on paljon ennustuksia ja siitä ei sinua varoiteta, niin silloin sinun sielusi vaaditaan sen kädestä, joka jätti sinua varoittamatta.

MUTTA, nytpä oletkin omillasi- kun tunnet- että Raamatun varoituksisa puhutaan. Revi siitä.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Helluntailaiset eivät kuitenkaan käy armeijan aseellista palvelusta.

mikäs yleisvalheellinen jahkaaja sinä olet.

SA- inttiä takana yli neljävuotta- pääportista kävellyt sisään yli neljäkymmentävuotta- sinulta se puuttuukin.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei se hyökkää, kun se Ukrainaan kerkisi hyökkäämään ja sai koipeensa, vaivasena lähde enää yrittämään ja turhaahan se olisinkin, ei siitä tulisi mitään. Sanna Marin turvautui Natoon, sitä se Jumala muuten ei ottanut huomioon. Ja huru-ukot ehtivät leventelemän tietävänsä ja tosissaan. Siitäkö lie Paavosta tullut oikeassa olevisen tautiinen.
        Kaikkea ne lestat, niin ne sanovatkin, lukee kuin piru raamattua.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Entäpä jos ILMESTYSKIRJA KERTOO, että sota on totta.
        Sehän alkoi taivaassa. Rienaaja lensi alas- tänne pimeyteen, katsopa pivoosi, ettei vain pimeys ole vallannaut alaasi.
        ja sota jatkuu---
        myös ylöstempaus on tosi- Raamattu sen kertoo-
        PELASTUSVARMUUS on Raamatun profetia Kristuksessa.

NIINKÖ vähän sinä luet Raamattua, mutta pääsi on auki korvia myöten.

Eli jos Raamatuss on paljon ennustuksia ja siitä ei sinua varoiteta, niin silloin sinun sielusi vaaditaan sen kädestä, joka jätti sinua varoittamatta.

MUTTA, nytpä oletkin omillasi- kun tunnet- että Raamatun varoituksisa puhutaan. Revi siitä.

Ahijjulkijumalatointa pakanaa, kuinkas vääristelet Jumalan sanaa! Eikös sana käske koettelemaan kaikkea? Koskas olet prophetiat koetellut, et koskaan, vaan vuosikymmeniä olet kaiken korvasyyhyys uskonut. Oi sokeuden määrää! Tehe parannus, ja pyydä myös anteeksi pilkkaajan puheitasi täällä!

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

mikäs yleisvalheellinen jahkaaja sinä olet.

SA- inttiä takana yli neljävuotta- pääportista kävellyt sisään yli neljäkymmentävuotta- sinulta se puuttuukin.

Kun puhuttelette minua, teette sen vasta luvan saatuanne, ja käytätte sanoja "herra eversti"!
        TAAKSE - STU!!

• Anonyymi00003
      UUSI

Juuri koskaan ei puhuta lopun ajoista tai vastaavista asioista. Useimmat saarnat keskittyvät siihen, miten uskovana eletään tässä ajassa. Kaikkein vähiten seurakunnassa on tuollaisia, jotka toisivat jotain hyökkäysprofetiaa.

• Anonyymi00004
        UUSI

Sellaisia kuitenkin on, vaikka vähemmän.

• Anonyymi00008
      UUSI

>>>>>>>Sen jälkeen alkaa tulla profetiaa: "Oi kuule Suomen kansa! Sinä olet tehnyt vakavia syntejä minua vastaan ja hyljännyt Jumalasi. Sinussa elävät väkevinä juoppous, irstaus ja vilppi. Sinä et köyhää armahda etkä tee oikeutta sorretuille. Sinä elät huoruuden ja homouden kammottavissa synneissä, jotka minä olen kieltänyt.

Kansan johtajat ovat täynnä vilppiä ja ahneita mammonalle.<<<<
      -----------
      Suomen kansa ja johtajat on jo muutenkim jumalattomia jokainen joka ei ole elävässä uskossa Jumalaan Jeesuksessa Kristuksessa.
      -------------
      Eiköhän se ole niiden vastuu jotka itse ovat elävässä uskossa kertoa evankeliumia jumalattomille?
      Jumalaton vastustaa Jumalaa luonnostaan, hänen tulee ensin syntyä Jumalan sanan kautta uudesti eli tulla elävään uskoon.Hän ei synny uudesti ellei joku kerro hänelle .

”Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;

sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.

Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu.

Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
      ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭5‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

-----------------
      Tuollaisten puhuja paljastaa itsensä ettei taida tuntea Raamattua ja sen mukaista on ( itsetehdyt sielun maailmasta nousevat jossittelut) on " rohveetointi".

• Anonyymi00012
      UUSI

1Kor.15:51 Katso, minä sanon teille salaisuuden: emme tosin kaikki nuku, vaan kaikki me muutetaan. Biblia (1776) 1Tess.4:15-17.

• Anonyymi00016
      UUSI

Sananl.21:13 Joka tukitsee korvansa köyhän huudolta, hänen pitää myös huutaman, ja ei kuultaman. Biblia (1776)

• Anonyymi00019
      UUSI

Oho. ja mikä on tilanne nyt. Mies nautti syvää arvonantoa seurakuntalaisten silmissä suurena näkijänä. Vuodet vieri eikä mitään tapahtunut ja jälkeenpäin todettiin,, mitä?

Se ei käy ilmi, mutta ei se tainnut Jumalan sanaa olla.

Olen kuullut kesken kokouksen näystä missä Jeesus seisoi huvipuistossa. Ei uponnut minuun ja tuskin tulee seisomaan.

Rakkauden evankeliumi pitäis olla ja julistetaan tuomioita.

Hukkaaan meni ristin sovitus jos on noihin uskominen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      50
      578
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe