Psalmit 119:31-60 FB38
[31] Minä riipun kiinni sinun todistuksissasi, Herra, älä anna minun joutua häpeään. [32] Minä juoksen sinun käskyjesi tietä, sillä sinä avarrat minun sydämeni. [33] Opeta minulle, Herra, käskyjesi tie, niin minä seuraan sitä loppuun asti. [34] Anna minulle ymmärrys ottaakseni sinun laistasi vaarin ja noudattaakseni sitä kaikesta sydämestäni. [35] Anna minun vaeltaa sinun käskyjesi polkua, sillä sitä minä halajan. [36] Anna minun sydämeni taipua sinun todistuksiisi, ei väärän voiton puoleen. [37] Käännä silmäni pois turhuutta katselemasta, anna minun saada virvoitus sinun teilläsi. [38] Anna palvelijallesi toteutua lupauksesi, joka on annettu sinua pelkääville. [39] Poista minusta häväistys, jota pelkään, sillä sinun oikeutesi ovat hyvät. [40] Katso, minä ikävöitsen sinun asetuksiasi; virvoita minua vanhurskaudellasi. [41] Tulkoon minulle sinun armosi, Herra, sinun apusi, sinun lupauksesi jälkeen, [42] että minä voisin vastata herjaajalleni; sillä sinun sanaasi minä turvaan. [43] Älä ota peräti pois minun suustani totuuden sanaa, sillä sinun oikeuteesi minä panen toivoni. [44] Minä tahdon alati noudattaa sinun lakiasi, aina ja iankaikkisesti. [45] Silloin minä vaellan avaralla paikalla; sillä sinun asetuksiasi minä kysyn. [46] Minä puhun sinun todistuksistasi kuningasten edessä, enkä häpeään joudu. [47] Minä iloitsen sinun käskyistäsi, jotka ovat minulle rakkaat. [48] Minä kohotan käteni sinun käskyjesi puoleen, jotka ovat minulle rakkaat, ja tutkistelen sinun säädöksiäsi. [49] Muista sana, jonka olet palvelijallesi puhunut, sillä sinä olet antanut minulle toivon. [50] Se on minun lohdutukseni kurjuudessani, että sinun lupauksesi minua virvoittaa. [51] Julkeat pilkkaavat minua kovin, mutta sinun laistasi minä en poikkea. [52] Herra, minä ajattelen sinun tuomioitasi, tuomioitasi hamasta ikiajoista asti, ja minä saan lohdutuksen. [53] Minut valtaa palava vihastus jumalattomien tähden, jotka hylkäävät sinun lakisi. [54] Sinun käskysi ovat minun ylistysvirteni minun muukalaisuuteni majassa. [55] Yöllä minä ajattelen sinun nimeäsi, Herra, ja minä noudatan sinun lakiasi. [56] Tämä on minun osakseni suotu: että otan vaarin sinun asetuksistasi. [57] Herra on minun osani; minä olen päättänyt noudattaa sinun sanojasi. [58] Minä etsin sinun mielisuosiotasi kaikesta sydämestäni; ole minulle armollinen lupauksesi mukaan. [59] Minä tutkin teitäni, ja käännän askeleeni sinun todistustesi puoleen. [60] Minä riennän viivyttelemättä noudattamaan sinun käskyjäsi.
https://bible.com/bible/365/psa.119.31-60.FB38
"Minä kohotan käteni sinun käskyjesi puoleen ".
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398