Jaa-a, eikö kukaan tajua sitä että jos ns tekoäly käy liian vaaralliseksi niin otetaan vaan töpseli seinästä?? Case closed ?
"Tekoäly-yhtiö Anthropicista irtisanoutunut kehittäjä Jacob Coxon varoittaa, että tekoäly voi muuttua hallitsemattomaksi jo vuoden 2027 loppuun mennessä.
Coxon kertoi Wall Street Journalille uskovansa, että tekoälyjärjestelmät voivat kehittyä ihmistä älykkäämmiksi ja kieltäytyä tottelemasta komentoja."
Kehittäjältä tuli vakava varoitus tekoälystä
20
53
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Sama pätee näihin älylaseihin. Ne muodostavat vähintään uhan yksityisyydelle mutta ei vaan saada kiellettyä niitä. Kielletäänhän täällä huikeasti vasrattomampiakin asioita.
- Anonyymi00002UUSI
Vaarattomampiakin siis.
- Anonyymi00003UUSI
Voi kauheeta miten avuttomia me ihmiset ollaan.
- Anonyymi00004UUSI
Yksityiset tietosi voidaan luovuttaa eteenpäin ilman lupaa – Saattavat päätyä jopa valtion käsiin.
Keha ja kela on ihan laitoksia. Sen kevan kanssa.- Anonyymi00005UUSI
Mitkä yksityiset tiedot, ei mulla ainakaan ole mitään salattavaa??
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
"Tuo syytetty, niin leivomme hälle tuomion" -ryssäläSuomi
- Anonyymi00015UUSI
Tuohan olisi hyvä teko.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Annatko tekoälylle tili- ja korttitiedot ja sanot "Ole hyvä"
- Anonyymi00007UUSI
Ai. No mitenkäs ja koska aiot repiä tuon töpselin irti?
- Anonyymi00011UUSI
siihen tarvitaan
atomisota ☢️💥
😁 - Anonyymi00014UUSI
No jos ja kun tekoäly ryhtyy ryppyilemään niin isketään datakeskuksen piuhat poikki jos ei muu auta??
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No jos ja kun tekoäly ryhtyy ryppyilemään niin isketään datakeskuksen piuhat poikki jos ei muu auta??
Olisi ollut toivottavaa iskeä piuhoja poikki jo rakennusvaiheessa. Eihän noista kaapelirikoistakaan saa kunnon tuomioita. Ja tuskinpa keskeneräisillä työmailla on edes riistakameraa, sensijaan siellä voikin olla kiinalaisten rakentajien työmaakoppeja. Työnantajiensa halpoja riistakameroita.
- Anonyymi00008UUSI
Nykyajan ihminen on niin köpsä että vaikka näkee uhkien tulevan, ei edes yritä tehdä mitään ettei niitä uhkia tulisi
- Anonyymi00009UUSI
Tämä pätee kaikkiin uhkiin. Maahanmuutto tuhoaa länsimaisen kulttuurin mutta ihmiset eivät tee mitään
- Anonyymi00010UUSI
Se vaan voivottelee että ei niille mitään voi. Kyllä voi jos tahtoa olisi
- Anonyymi00013UUSI
homo hesperibus
eli länsi-ihminen
on henkisesti veltto 🤪
😁
- Anonyymi00017UUSI
Homo homini porcus.
- Anonyymi00018UUSI
Tekoäly on kaikkialla. Yrityksissä, kodeissa, kouluissa, sairaaloissa, hallinnossa jne.
Minkä pistokkeen sinä ottaisit seinästä asian näppärään ratkaisemiseen? Pystyykö ihmiskunta ajamaan internetin alas ja toimimaan järjellisesti saman tien?- Anonyymi00022UUSI
Eihän se kehitys taaksepäin mene. Eihän se sellainen ole todellisuuttakaan.
Jopa tämä Kokoomushallitus iskee köyhiin ja jopa keskiluokkaan , koska ei edes tiedä tulevasta, mutta ei myöskään laadi jo hypoteeseja ihmisten pärjäämiseen. Kädettömät, aivottomat kokoomuslaiset !
- Anonyymi00020UUSI
Että sillä selvitään kun otetaan töpseli pois seinästä.... Minkälainen puupää olettaa moista ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473