Psalmit 119:60-90 FB38
[60] Minä riennän viivyttelemättä noudattamaan sinun käskyjäsi. [61] Jumalattomain paulat piirittävät minua, mutta minä en unhota sinun lakiasi. [62] Puoliyöstä minä nousen kiittämään sinua sinun vanhurskautesi oikeuksista. [63] Minä olen kaikkien niiden ystävä, jotka sinua pelkäävät ja noudattavat sinun asetuksiasi. [64] Maa on täynnä sinun laupeuttasi, Herra; opeta minulle käskysi. [65] Sinä osoitat palvelijallesi hyvyyttä sanasi jälkeen, Herra. [66] Opeta minulle hyvä ymmärrys ja tieto, sillä sinun käskyihisi minä panen uskallukseni. [67] Ennenkuin minut nöyryytettiin, minä eksyin, mutta nyt minä noudatan sinun sanaasi. [68] Sinä olet hyvä, ja hyvin sinä teet; opeta minulle käskysi. [69] Julkeat tahraavat minua valheillansa, mutta minä otan sinun asetuksistasi vaarin kaikesta sydämestäni. [70] Heidän sydämensä on turta kuin ihra, mutta minä iloitsen sinun laistasi. [71] Hyvä oli minulle, että minut nöyryytettiin: niin minä opin sinun käskysi. [72] Sinun suusi laki on minulle kalliimpi kuin tuhannet kappaleet kultaa ja hopeata. [73] Sinun kätesi ovat minut tehneet ja valmistaneet; anna minulle ymmärrys oppiakseni sinun käskysi. [74] Sinua pelkääväiset näkevät minut ja iloitsevat, sillä minä panen toivoni sinun sanaasi. [75] Herra, minä tiedän, että sinun tuomiosi ovat vanhurskaat, ja uskollisuudessasi sinä olet minut nöyryyttänyt. [76] Sinun armosi olkoon minun lohdutukseni, niinkuin sinä olet palvelijallesi luvannut. [77] Tulkoon minulle sinun laupeutesi, että minä eläisin; sillä sinun lakisi on minun iloni. [78] Joutukoot julkeat häpeään, sillä he sortavat minua syyttä; minä tutkistelen sinun asetuksiasi. [79] Kääntykööt minun puolelleni ne, jotka sinua pelkäävät ja jotka sinun todistuksesi tuntevat. [80] Pysyköön sydämeni vakaana sinun käskyissäsi, etten minä häpeään joutuisi. [81] Sinun apuasi minun sieluni ikävöitsee, sinun sanaasi minä panen toivoni. [82] Minun silmäni ikävöitsevät sinun sanaasi; minä kysyn: "Milloin lohdutat minua?" [83] Sillä minä olen kuin nahkaleili savussa, mutta sinun käskyjäsi minä en unhota. [84] Kuinka harvat ovat palvelijasi päivät! Milloin sinä tuomitset minun vainoojani? [85] Julkeat kaivavat minulle kuoppia, ne, jotka eivät elä sinun lakisi mukaan. [86] Kaikki sinun käskysi ovat todet; syyttä he minua vainoavat; auta minua. [87] He ovat minut miltei tuhonneet tässä maassa, mutta minä en ole hyljännyt sinun asetuksiasi. [88] Virvoita minua armosi jälkeen, niin minä noudatan sinun suusi todistuksia. [89] Iankaikkisesti pysyy sinun sanasi, Herra, vahvana taivaissa. [90] Sinun uskollisuutesi kestää polvesta polveen, sinä perustit maan, ja se pysyy.
https://bible.com/bible/365/psa.119.60-90.FB38
Ennenkuin minut nöyryytettiin, minä eksyin",
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261464- 1141196
- 1151065
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22837- 116821
- 111812
- 18460
- 37433
- 36423
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i90412