60-luvulla katselin kun isosiskoni väritti kulmakarvojaan jollakin kynällä. Ei hän muuttunut kiltimmäksi, komenteli edelleen.
Vuosia myöhemmin seurasin kun tyttöystäväni lakkasi kynsiään ja maalasi huuliaan ja mustasi niitä kulmakarvojaan ja ripsiään.
Ja taas, monia vuosia myöhemmin ihmettelin kun oma tyttäreni oli teettänyt "rakennekynnet".
Nyt on tavallista , että nuorella naisella on rakennekynsien lisäksi rakennetissit, ja rakenneperse. Luulin, että nuo naisille kasvavat osat ovat ns. perusvarusteita, ja niiden muoto ja koko vaihtelevat ja se on ihan OK.
Useimmat noista rakennenaisista sanovat noiden rakennemuutosten olevan vain heitä itseään varten??
Lieveimiönä tulee se, että rakenteet luhistuvat varsin nopeasti ja tarvitaan restaurointeja. Ja sekin vielä, että rakennemuutoksiin mennyt neitokainen tai normaalisti ikääntynyt ja muuttunut, itseensa tyytymätön nainen saattaa kuolla paikallispuudutukseen, ja hänestä jaa vain kaunis muisto.
Itse olin paikallispuudutuksessa kun nivustyräni leikattiin. En mennyt tajuttomaksi enkä kuollut. Juttelin leikkauksen aikana kirurgin ja hoitajien kanssa, kuten luultavasti joku vyötäröään pienennyttänyt ja pakaroitaan suurennuttanut nainenkin.
Operaation jälkeen kuitenkaan kukaan ulkopuolinen henkilö ei ole kohdistanut minuun ihailevia tai himokkaita katseita kun vien pientä terrieriäni aamukakalle.
Rakennekynnet ja muut rakenteet
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Muista kuin lääketieteellisistä syistä tehtävä plastiikkakirurgia pitäisi kieltää lailla. Se vain kuluttaa yhteiskunnan resursseja aivan turhaan. Ja pahimmillaan voi olla yksilölle vammauttavaa tai jopa tappavaa, kun melkein kuka hyvänsä tekee vaikka rasvansiirtoja kyseenalaisessa ympäristössä.
- Anonyymi00002UUSI
Tuo paljon kirjoiteltu brasilalainen perseennosto, BBL, on ihan tosijuttu. Kun olin parikymmentä vuotta sitten vaimoni kanssa Recifen läheisessä lomakylässä, ja istuin baarissa parin tytön välissä caipiroscia juomassa ja aloin olla aika hyvällä tuulella, tuli vaimoni ovesta sisälle ja käveli suoraan luokseni ja kertoi kuuluvalla äänellä mitä mieltä oli siitä, että olin lähtenyt yksin baarikierrokselle. Silloin näin sen: Kaksi brasilialaisen naisen takamusta nousi nopeasti tuoleista ja keikkui kauemmaksi niiden kantajien nähdessä äkäisen puolisoni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja120565Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483