Lauvantaimakkaraa kylää löytyy, mutta miksi ei pejantaimakkaraa, keskiviikkomakkaraa tai maanantaimakkaraa (eli sekundaa)?
Markkinoidaanhan sitä pizzaperjantaitakin.
Eri viikonpäivien makkarat
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Sukkia sentään myydään nykyään kaikille viikonpäiville. Ei tarvitse olla paljasjaloin missään vaiheessa viikkoa.
Ainakin K-kaupassa myydään, niiden sukkien laatu tosin ei ole kovin korkea. Laatusukat maksavat aika paljon enemmän...
Mutta onhan se parannus huutolaisaikaan kun ei enää tarvitse paljasjaloin kulkea, vaikka haluaisikin!- Anonyymi00003UUSI
Tokmannin turkkilaisvalmisteiset sukat ovat tosi edullisia ja lujia. Sitten vaan sekajätteeseen, ei kantsi parsia.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tokmannin turkkilaisvalmisteiset sukat ovat tosi edullisia ja lujia. Sitten vaan sekajätteeseen, ei kantsi parsia.
No jos ostaa sukat 20 vuotiaana ja jo 70 vuotiaana joutuisi niitä parsimaan, ehkä vapisevin käsin, niin tosiaan mieluummin roskiin jo nakkaa.
Säästyneillä rahoilla saa paljon viinaa ja tupakkaa sekä muita työeläkeläiselle välttämättömiä hyödykkeitä.
- Anonyymi00002UUSI
Lähde TÖIHIN!
- Anonyymi00004UUSI
Mähän kerroin just että mä oon saikulla.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mähän kerroin just että mä oon saikulla.
Älä syö ylen, katso mieluummin YLE:ta.
Tiedätkö muuten, miksi tuo pitää kirjoittaa juuri noin, eli YLE:ta? - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä syö ylen, katso mieluummin YLE:ta.
Tiedätkö muuten, miksi tuo pitää kirjoittaa juuri noin, eli YLE:ta?Miksei YLE:a?
- Anonyymi00005UUSI
Miksi torstai on jokin hernaripäivä................?
- Anonyymi00008UUSI
Siitä saat kiittää ruotsalaisia. Muista syödä ärtsoppaa joka torstai, kuten entinen ruotsin kuningas määräsi 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483