on tämä tyyppi joka tulee aina tiettyihin avauksiin laittaan heti ekan kommentin, jossa ei ole mitään järkeä. Hänet tunnistaa siitä että pilkku ja piste on aina väärässä paikassa.
Kyseessä on perinteinen provokaattori, ja pilkkuvirheet voi johtua laitteen kömpelöstä käsittelystä tai suuttumuksesta. Tarkoitus on vain julistaa, ei keskustella: Häirikkö ei tule palstalle vaihtamaan ajatuksia. Hänen tavoitteensa on vain saada oma "oksennuksensa" näkyviin, provosoida muita ja herättää ärsytystä.
Hän käy heittämässä sekavan kommenttinsa ketjuun ja siirtyy heti seuraavaan, hän ei jää keskusteleen. Ja koska viestit ovat sekavia ja provosoivia, ihmiset tarttuvat niihin helposti.
Mutta onhan se erikoista kun aikuisen henkilön on pakko häiriköidä.
Esimerkki nettitrollista
18
53
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Ei sillä mitään asiaa koskaan ole, varmaan päästään sairas.
- Anonyymi00002UUSI
Kas. Siinähän se aloituksessa mainittu häirikkö taas on. Kyllä minä nyt niin provosoiduin.,.,.,,,
- Anonyymi00014UUSI
Annetaan vaan trollien jakaa kirjoituksia, ei niitä ole pakko lukea tai kommentoida.
- Anonyymi00003UUSI
Vaihda välillä levyä. Joka päivä kymmeniä kertoja sama ulina.
- Anonyymi00004UUSI
Kas kun minä ei ole huomannut, mutta sitä ilmeisesti roikut täällä aina, eli sulla ei ole elämässä muuta seuraa - otan osaa.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kas kun minä ei ole huomannut, mutta sitä ilmeisesti roikut täällä aina, eli sulla ei ole elämässä muuta seuraa - otan osaa.
Sinä ei ole huomannut. Sinä ei osata kirjoittaa :)
- Anonyymi00006UUSI
Persut kun ovat sellaisia. Eivät he itselleen mitään voi,
- Anonyymi00007UUSI
Häirikkö tuli paikalle.
- Anonyymi00008UUSI
Kyseessä on ongelmainen vasemmistolainen.
- Anonyymi00015UUSI
Asuuko se sänkysi alla, kuten persujen mielikuvitusvihollisilla on tapana?
- Anonyymi00009UUSI
Великая Россия прекрасна и непобедима.
- Anonyymi00010UUSI
Olisi edes 1 esimerkki sellaisesta avauksesta...
- Anonyymi00011UUSI
minä teen avauksia joissa kirjoitan kannanottoni painavan suoraan sävyyn ja yleensä mun avauspostauksiin ei tule kommentin kommenttia keneltäkään.
Sitten muiden avaamisissa keskusteluissa jotkut argumentoi kanssani kylläkin. Jotkut jättää argumentoimatta aika pian kun huomaavat että kerron asiat painavaan sävyyn. Jotkut voi kokea sen ehdottomuutena.- Anonyymi00012UUSI
osa ei välttämättä tykkää mun rehellisyydestäni ja puolueettomuudesta koska en ole keskusteluissa kotiin päin vetävä puolueellinen kommentaattori. Annan kritiikkiä tarvittaessa omille suosikeille ja saatan kehua niitä joista en pijä.
- Anonyymi00016UUSI
Suuri osa avauksista on tyhmää paskaa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
osa ei välttämättä tykkää mun rehellisyydestäni ja puolueettomuudesta koska en ole keskusteluissa kotiin päin vetävä puolueellinen kommentaattori. Annan kritiikkiä tarvittaessa omille suosikeille ja saatan kehua niitä joista en pijä.
Sama ongelma. Jos tekee laadukkaan tai nerokkaan avauksen, ei sitä kukaan kommentoi.
Palstan maksetut poliittiset trollit ja juttujaan buffaafat surkeat toimittelijat yrittävät kateuksissaan upottaa hyvät avaukset mahdollisimman nopeasti pois etusivulta.
- Anonyymi00013UUSI
Kun aikuinen ihminen häiriköi, niin hän ei ole terve päästään.
- Anonyymi00017UUSI
Tieto on valtaa ja valhe paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463