En usko että kukaan on nähnyt maanpäällä Jeesuksen.
Muslimit ja lahkolaiset valehtelevat näyistään.
Luukas 22:69
"Mutta tästedes Ihmisen Poika on istuva Jumalan voiman oikealla puolella."
Jeesus näyt - onko totta ?
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Ja tuo tarkoitettu ihminen oli ilmeisesti Rooman lagioonan sotilas.
- Anonyymi00002UUSI
>> En usko että kukaan on nähnyt maanpäällä Jeesuksen. <<
Minäkin uskon, ettet sinä usko, koska vastustat muitakin Raamatun asioita, mitä siellä kerrotaan.
Raamattu nimittäin kertoo, että vanhan liiton puolella mm. Aabraham (Mamren tammistossa), Mooses (kasvoista kasvoihin) ja koko israelin kansa (Siinain vuoren juurella), sekä uuden liiton puolella kaikki opetuslapset, Saulus Tarsolainen, Stefanus ja apostoli Johannes Patmos-saarella näkivät Jumalan ja Jeesuksen. Nämä kohtaamiset tapahtivat joko "kasvoista kasvoihin", "ylösnousemuksen jälkeen" tai "näyssä", sanoo Raamattu.- Anonyymi00004UUSI
Ei ne olleet lahkolaisia tai muslimeita tämän päivän näkyineen.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ne olleet lahkolaisia tai muslimeita tämän päivän näkyineen.
Eihän helluntailiset usko edes Jumalan kymmeneen käskyyn vanhassa testamentissa.
- Anonyymi00003UUSI
Jeesus todistaa itse itsestään Kristuksena.
Roomalaisia sotilaita ei kannata uskoa. - Anonyymi00005UUSI
Aikalailla sen näkönen heebo myi eilen kepappia kyllä....
- Anonyymi00006UUSI
3 enkeliä kävi kylässä eivät puhuneet vaan iloisesti hymyilivät. Ei tästä kovin pitkä aika ole.
- Anonyymi00008UUSI
Rakkaus uskoo kaiken. Näyt ja jopa inkarnaatiot on niin helppo Jumalan järjestää että joka ei kykene niitä ottamaan vastaan on jokseenkin pihalla uskon asioista.
Sen sijaan kun lääkäri antaa tuomion että jokin tauti on parantumaton tai Jumalan rangaistus on vaikea uskossa nöyrästi rukoilla parantajaa tai ihmeparannusta sairauteen. - Anonyymi00009UUSI
Minkäs näköinen tämä Jeesus muuten on hänet nykyään nähneiden kuvailemana ?
Aikalaisensa juutalaismiehen kasvonpiirteet ja ruumiin rakenne vai anglosaksiset kasvonpiirteet omaava ja ruumiinrakenteella varustettu vaaleaihoinen "ihmisen poika." - Anonyymi00011UUSI
Matt.26:64 Sanoi Jesus häänelle: sinäpä sen sanoit: kuitenkin sanon minä teille: tästedes pitää teidän näkemän Ihmisen Pojan istuvan voiman oikealla puolella, ja tulevan taivaan pilvissä. Biblia (1776)
- Anonyymi00012UUSI
Mark.14:62 Niin Jesus sanoi: minä olen. Ja teidän pitää näkemän Ihmisen Pojan istuvan voiman oikialla puolella, ja tulevan taivaan pilvissä. Biblia (1776) Ilm.1:7.
- Anonyymi00013UUSI
Kol.1:15 Joka näkymättömän Jumalan kuva on, esikoinen ennen kaikkia luotokappaleita. Biblia (1776) Joh.1:18. 14:9. Room.8:29. 2Kor.4:4. Fil.2:6. Hebr.1:3.
- Anonyymi00014UUSI
Luuk.3:11 Niin hän vastaten sanoi heille: jolla on kaksi hametta, antakaan sille, jolla ei yhtään ole, ja jolla on ruokaa, hän tehköön myös niin. Biblia (1776) 1Joh.3:17. Jaak.2:15-16.
- Anonyymi00015UUSI
Jaahas, ei saanut kertoa totuutta muslimeista, no älkää sitten ihmetelkö kun eivät enää uskokaan "Jeesukseen!"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1011246Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️86746Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35681- 47657
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja116537Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32506Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö181489Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23477- 59463