Jeesus näyt - onko totta ?

Anonyymi-ap

En usko että kukaan on nähnyt maanpäällä Jeesuksen.
Muslimit ja lahkolaiset valehtelevat näyistään.

Luukas 22:69

"Mutta tästedes Ihmisen Poika on istuva Jumalan voiman oikealla puolella."

14

<50

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ja tuo tarkoitettu ihminen oli ilmeisesti Rooman lagioonan sotilas.

• Anonyymi00002
      UUSI

>> En usko että kukaan on nähnyt maanpäällä Jeesuksen. <<

Minäkin uskon, ettet sinä usko, koska vastustat muitakin Raamatun asioita, mitä siellä kerrotaan.

Raamattu nimittäin kertoo, että vanhan liiton puolella mm. Aabraham (Mamren tammistossa), Mooses (kasvoista kasvoihin) ja koko israelin kansa (Siinain vuoren juurella), sekä uuden liiton puolella kaikki opetuslapset, Saulus Tarsolainen, Stefanus ja apostoli Johannes Patmos-saarella näkivät Jumalan ja Jeesuksen. Nämä kohtaamiset tapahtivat joko "kasvoista kasvoihin", "ylösnousemuksen jälkeen" tai "näyssä", sanoo Raamattu.

• Anonyymi00004
        UUSI

Ei ne olleet lahkolaisia tai muslimeita tämän päivän näkyineen.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei ne olleet lahkolaisia tai muslimeita tämän päivän näkyineen.

Eihän helluntailiset usko edes Jumalan kymmeneen käskyyn vanhassa testamentissa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Jeesus todistaa itse itsestään Kristuksena.
      Roomalaisia sotilaita ei kannata uskoa.

• Anonyymi00005
      UUSI

Aikalailla sen näkönen heebo myi eilen kepappia kyllä....

• Anonyymi00006
      UUSI

3 enkeliä kävi kylässä eivät puhuneet vaan iloisesti hymyilivät. Ei tästä kovin pitkä aika ole.

• Anonyymi00008
      UUSI

Rakkaus uskoo kaiken. Näyt ja jopa inkarnaatiot on niin helppo Jumalan järjestää että joka ei kykene niitä ottamaan vastaan on jokseenkin pihalla uskon asioista.

Sen sijaan kun lääkäri antaa tuomion että jokin tauti on parantumaton tai Jumalan rangaistus on vaikea uskossa nöyrästi rukoilla parantajaa tai ihmeparannusta sairauteen.

• Anonyymi00009
      UUSI

Minkäs näköinen tämä Jeesus muuten on hänet nykyään nähneiden kuvailemana ?

Aikalaisensa juutalaismiehen kasvonpiirteet ja ruumiin rakenne vai anglosaksiset kasvonpiirteet omaava ja ruumiinrakenteella varustettu vaaleaihoinen "ihmisen poika."

• Anonyymi00011
      UUSI

Matt.26:64 Sanoi Jesus häänelle: sinäpä sen sanoit: kuitenkin sanon minä teille: tästedes pitää teidän näkemän Ihmisen Pojan istuvan voiman oikealla puolella, ja tulevan taivaan pilvissä. Biblia (1776)

• Anonyymi00012
      UUSI

Mark.14:62 Niin Jesus sanoi: minä olen. Ja teidän pitää näkemän Ihmisen Pojan istuvan voiman oikialla puolella, ja tulevan taivaan pilvissä. Biblia (1776) Ilm.1:7.

• Anonyymi00013
      UUSI

Kol.1:15 Joka näkymättömän Jumalan kuva on, esikoinen ennen kaikkia luotokappaleita. Biblia (1776) Joh.1:18. 14:9. Room.8:29. 2Kor.4:4. Fil.2:6. Hebr.1:3.

• Anonyymi00014
      UUSI

Luuk.3:11 Niin hän vastaten sanoi heille: jolla on kaksi hametta, antakaan sille, jolla ei yhtään ole, ja jolla on ruokaa, hän tehköön myös niin. Biblia (1776) 1Joh.3:17. Jaak.2:15-16.

• Anonyymi00015
      UUSI

Jaahas, ei saanut kertoa totuutta muslimeista, no älkää sitten ihmetelkö kun eivät enää uskokaan "Jeesukseen!"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      101
      1246
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      746
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      681
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      657
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      116
      537
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      506
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      181
      489
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      477
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      463
    Aihe