Onhan siihen syitä.
Taustalla on esim. strateginen laskelmointi. Maahanmuuttajataustaiset äänestäjät, joista suurin osa on muslimeita, äänestävät Euroopassa ja Suomessa perinteisesti enemmän vasemmisto- ja vihreitä puolueita näiden liberaalin maahanmuutto kantojen ja sosiaalipolitiikan vuoksi. Kriitikoiden mukaan punavihreät puolueet varovat arvostelemasta islamia, jotta ne eivät menettäisi tämän kasvavan äänestäjäkunnan tukea.
Punavihreässä ajattelussa vaikuttaa myös monikulttuurisuuden ihanne, johon liittyy toisinaan niin sanottu kulttuurirelativismi. Tämä tarkoittaa pyrkimystä ymmärtää muiden kulttuurien ja uskontojen tapoja heidän omista lähtökohdistaan käsin. Kriitikoiden mielestä tämä johtaa toisinaan sokeuteen vähemmistöjen sisäisille ongelmille – kuten patriarkaalisille rakenteille tai naisten ja seksuaali*ähemmistöjen alistamiselle –, koska kulttuuristen erityispiirteiden kunnioittaminen asetetaan universaalien ihmisoikeuksien edelle.
Punavihreiden puolueiden ideologian ytimessä ovat tietysti ihmisoikeudet, yhdenvertaisuus, tasa-arvo jne. Mutta jostain syystä punavihreät eivät tajua, että muslimit haistattaa pitkät ihmisoikeuksille, tasa-arvolle ja vähemmistöille.
Punavihreät vaikuttaa vähäjärkisiltä.
Miksi vasemmistopuolueet eivät kritisoi islamia?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Oletko koskaan harkinnut, että työssä käymisestä olisi yhteiskunnalle parempi hyöty, kuin Suomi 24 roikkuminen 24/7:män.
- Anonyymi00002UUSI
Olet idiootti. Oletko tehnyt koskaan töitä, ja kuinka monta tuntia roikut päivässä palstalla, punikki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061414Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124634Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat32568Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö198538Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530