Kenelle tulee jokaviikkoiset rahalliset siunaukset ?

Anonyymi-ap

Jos joku väittää, että rivijäsen saisi kymmenyksistä siunauksia, hän joko ei tiedä mistä puhuu tai valehtelee. Me pastorit emme ole koskaan väittäneet niin. Maksajalle eivät kuulu siunaukset, työntekijä saa kymmenyksistä kaikki ne siunaukset.

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

mene nurkkaan häpeämään...

• Anonyymi00002
      UUSI

Rahahuijaukset mahdollistaa jokaviikkoinen rahan kerääminen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Sitten voi huolettomasti varastaa Jumalalta kun silti joutuu omat rahansa tienaamaan tai saamaan avustuksina.

• Anonyymi00004
      UUSI

Matt.25:27 Niin sinun siis olis tullut antaa minun rahani vaihettajille, ja minä tultuani olisin omani jälleen saanut kasvun kanssa. Biblia (1776)

• Anonyymi00005
      UUSI

Luuk.19:23 Ja miksi et sinä antanut minun rahani vaihetuspöydälle? ja minä olisin tultuani sen kasvun kanssa jälleen saanut. Biblia (1776)

• Anonyymi00006
      UUSI

Sijoitusneuvontaa.

• Anonyymi00007
      UUSI
    • Anonyymi00008
      UUSI

>>>>>Jos joku väittää, että rivijäsen saisi kymmenyksistä siunauksia, hän joko ei tiedä mistä puhuu tai valehtelee. Me pastorit emme ole koskaan väittäneet niin. Maksajalle eivät kuulu siunaukset, työntekijä saa kymmenyksistä kaikki ne siunaukset.<<<<
      -------------
      Ajallisen toimeen tulon rahana kuulijoiden kolehdin kautta, jota srk:n maallisia asioita hoitava srk. hallitus maksaa.

Siunaukset ovat Kristuksessa eivätkä lompakon paksuudessa.

”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,”
      ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭1‬:‭3‬ ‭FB38‬‬

”Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,

joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,

niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä, ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta, jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta.

Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.

Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä. Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea; sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.”
      ‭‭2. Pietarin kirje‬ ‭1‬:‭3‬-‭11‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00009
      UUSI

Saako hyvän omantunnon jos maksaa kymmenykset ?

Kuinka monta % helluntaikirkon jäsenistä varastaa "jumalalta" ?

• Anonyymi00010
      UUSI

Pelastusvarmuuksia myyvät puhujat.

>> Myyvät taivaspaikkoja jopa kuolemanpelossaan täriseville ihmisille ja perushellareille.

• Anonyymi00011
      UUSI

Et.Koreassa oli maailman suurin helluntaiseurakunta.

Sen johtaja Yonky Cho sai 4 v. vankeutta ja poika paljon enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1957
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      897
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      893
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      818
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      752
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      49
      701
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe