Jos joku väittää, että rivijäsen saisi kymmenyksistä siunauksia, hän joko ei tiedä mistä puhuu tai valehtelee. Me pastorit emme ole koskaan väittäneet niin. Maksajalle eivät kuulu siunaukset, työntekijä saa kymmenyksistä kaikki ne siunaukset.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
mene nurkkaan häpeämään...
- Anonyymi00002UUSI
Rahahuijaukset mahdollistaa jokaviikkoinen rahan kerääminen.
- Anonyymi00003UUSI
Sitten voi huolettomasti varastaa Jumalalta kun silti joutuu omat rahansa tienaamaan tai saamaan avustuksina.
- Anonyymi00004UUSI
Matt.25:27 Niin sinun siis olis tullut antaa minun rahani vaihettajille, ja minä tultuani olisin omani jälleen saanut kasvun kanssa. Biblia (1776)
- Anonyymi00005UUSI
Luuk.19:23 Ja miksi et sinä antanut minun rahani vaihetuspöydälle? ja minä olisin tultuani sen kasvun kanssa jälleen saanut. Biblia (1776)
- Anonyymi00006UUSI
Sijoitusneuvontaa.
- Anonyymi00007UUSI
Niilolle
https://www.youtube.com/watch?v=nJK5n2H25ww
Niilolle - Anonyymi00008UUSI
>>>>>Jos joku väittää, että rivijäsen saisi kymmenyksistä siunauksia, hän joko ei tiedä mistä puhuu tai valehtelee. Me pastorit emme ole koskaan väittäneet niin. Maksajalle eivät kuulu siunaukset, työntekijä saa kymmenyksistä kaikki ne siunaukset.<<<<
-------------
Ajallisen toimeen tulon rahana kuulijoiden kolehdin kautta, jota srk:n maallisia asioita hoitava srk. hallitus maksaa.
Siunaukset ovat Kristuksessa eivätkä lompakon paksuudessa.
”Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,”
Efesolaiskirje 1:3 FB38
”Koska hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään,
joiden kautta hän on lahjoittanut meille kalliit ja mitä suurimmat lupaukset, että te niiden kautta tulisitte jumalallisesta luonnosta osallisiksi ja pelastuisitte siitä turmeluksesta, joka maailmassa himojen tähden vallitsee,
niin pyrkikää juuri sentähden kaikella ahkeruudella osoittamaan uskossanne avuja, avuissa ymmärtäväisyyttä, ymmärtäväisyydessä itsenne hillitsemistä, itsenne hillitsemisessä kärsivällisyyttä, kärsivällisyydessä jumalisuutta, jumalisuudessa veljellistä rakkautta, veljellisessä rakkaudessa yhteistä rakkautta.
Sillä jos teillä on nämä ja ne yhä enenevät, niin ne eivät salli teidän olla toimettomia eikä hedelmättömiä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tuntemisessa.
Jolla sitävastoin ei niitä ole, se on sokea, likinäköinen, on unhottanut puhdistuneensa entisistä synneistänsä. Pyrkikää sentähden, veljet, sitä enemmän tekemään kutsumisenne ja valitsemisenne lujaksi; sillä jos sen teette, ette koskaan lankea; sillä näin teille runsain määrin tarjotaan pääsy meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen iankaikkiseen valtakuntaan.”
2. Pietarin kirje 1:3-11 FB38 - Anonyymi00009UUSI
Saako hyvän omantunnon jos maksaa kymmenykset ?
Kuinka monta % helluntaikirkon jäsenistä varastaa "jumalalta" ? - Anonyymi00010UUSI
Pelastusvarmuuksia myyvät puhujat.
>> Myyvät taivaspaikkoja jopa kuolemanpelossaan täriseville ihmisille ja perushellareille. - Anonyymi00011UUSI
Et.Koreassa oli maailman suurin helluntaiseurakunta.
Sen johtaja Yonky Cho sai 4 v. vankeutta ja poika paljon enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361957Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91897Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178893- 60830
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37818Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47752- 73701
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat49701Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632