Täällä ollaan vihastuttu kirjoitusten poistosta

Anonyymi-ap

On jopa väitetty, että S24 rikkoo lakia poistamalla kirjoituksia.

Kysynkin siis, että mitä lakia on rikottu?

Oletetaan, että omistan viestintään liittyvän julkaisualustan, joko paperisen tai digi-ympäristössä toimivan (tämän S24:n kaltaisen)ja siellä on erilaisien aihepiirien keskustelupalstoja.

Onko minulla omistajana oikeus poistaa aivan mitä tahansa kirjoituksia haluan?

Mielestäni on.

Sepä vasta on kommunismia mikäli minulla tätä omistusoikeuteeni liittyvää asiaa ei olisi vaan olisi jokin muu taho, ideologinen tms. joka haluaisi määrätä minkälaista julkaisupolitiikkaa tulee minun omistamassani julkaisuyrityksessä noudattaa.

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hah. Juuri näin on asia.

Persutrollit täällä yrittävät esiintyä Keskustalaisina ja heidän tekstinsä ovat poikkeuksetta täynnä vihakirjoittelua muita puolueita, ay-liikkeitä tai henkilöitä kohtaan ja sitten ovat loukkaantuneita kun nuo herjaukset poistetaan

• Anonyymi00002
        UUSI

Keskustan palstaa terrorisoi joku dementoitunut entinen sotilashenkilö, jonka viestit toistavat aina samaa kuinka hän on oppinut suureksi johtajaksi.
        On ihan oikein että tämmöiset poistetaan.

• Anonyymi00003
      UUSI

Tuo onneton trollaaja vaan inkuttaa edelleen, että ei saa poistaa hänen "kommunsiti"-höpötyksiään

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei ole lakia mitä rikotaan, mutta tämä eräitten levittämä harhainen ajatus sananvapaudesta saa kovan kolauksen . Myös tämä "uskonnollinen ja poliittinen totuus " vie kaiken pohjan oikeasta totuudesta. Ihmiset jotka ovat lapsesta saakka manipuloitu uskonnolla eli jollain harhaopilla ovat myös aikuisena täysin pihalla realismista . Tämä poliittinen ideologia, aate sotkee samalla tavalla ihmisiä irti totuudesta. Oikeus valtiossa aina pitäisi asioita tutkia , eikä ensin hutkia, esim, kaasuputkien räjäytykset , ankkurien laahaukset ym,

• Anonyymi00005
      UUSI

Persutrollit kuvittelevat voivansa kirjoittaa mitä tahansa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      114
      1576
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      837
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      55
      731
    4. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      144
      725
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      721
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      38
      603
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      591
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      220
      582
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      557
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      63
      555
    Aihe