Kohta ei ole mitään

Anonyymi-ap

Hallitus vie kaiken köyhiltä. Sosiaalitukia leikataan rajusti. Toimeentulotuki hakemus on Kelalla käsittelyssä. Eiköhän siitäkin tule kielteinen päätös. Suomeen pitää saada järjesteäytynyt porukka, joka ryöstää ruokakauppoja ja apteekkeja. Ruoka, hygienia ja lääkkeet ovat ihmisoikeuksia.

38

229

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mutta kalja, tupakka ja pelikoneet eivät ole ihmisoikeus.
      Jos raha ei riitä ruokaan niin asut selkeästi liian kalliisti.
      Kun tukien saajien populaatio on kasvanut räjähdysmäisesti,
      niin vastaavasti tukia pitää jakaa yhä niukemmin jotta
      jaettavan kokonaismäärä pysyy edes kohtuullisena.

• Anonyymi00004

Ravintolaolut ei ehkäole ihmisoikeus, mutta marketti olueseen on köyhälläkin oikeus. Ja tupakan sijasta köyhä polttaa toki sätkää. Pelkästään sätkää polttamalla köyhä säästää helposti satasen kuussa.

Pelikoneet, rahaarvat ja lotot on köyhyys vero. Köyhien vähistä rahoista otetaan vielä iso osa veroina. Heikkoosaiset tutkitusti käyttää enemmän rahaa uhkapeleihin.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ravintolaolut ei ehkäole ihmisoikeus, mutta marketti olueseen on köyhälläkin oikeus. Ja tupakan sijasta köyhä polttaa toki sätkää. Pelkästään sätkää polttamalla köyhä säästää helposti satasen kuussa.

Pelikoneet, rahaarvat ja lotot on köyhyys vero. Köyhien vähistä rahoista otetaan vielä iso osa veroina. Heikkoosaiset tutkitusti käyttää enemmän rahaa uhkapeleihin.

Totta, ongelmana ei ole tukien suuruus, vaan se, että köyhät eivät osaa niitä käyttää järkevästi.

• Anonyymi00002

Ryhtiä Kelan toimintaan ja kielteiset päätökset kunniaan.

• Anonyymi00003

En olisi uskonut mutta kela leikkas kaksi kertaa mun toimeentulotuen koska sain veronpalautusta. Ymmärsin että elo syysn kuun toimeentulotuki leikataan mutta leikkasivat vielä loma marraskuunkin. Laskin kyllä kela laskurilla että minun pitää saada toimeentulotukea loka marraskuussa mutta en saa.

• Anonyymi00006

Yks tarina oli täs hiljakkoin kun ukkelill vuokra 1100eur pääkaupunkiseudulla eli asuu liian kalliisti ja nyt sitten vuokravelkaa,ja häätö.Mitä helvettiä asuu pääkaupunkialueella muuttais helvetti muualle.Jossei pysty maksaan vuokraa niin pitää toimia heti.

• Anonyymi00007

On hyvin tyhmää se, että antaa taloudellisen tilanteen vaan pahentua.
        Kyllä korjaaviin toimiin pitää ryhtyä ajoissa eli hankkia paljon
        halvempi asunto seuraaviksi elinvuosiksi. Miksi asua keskustassa ?
        Joku maaseudun taajama olisi lähes puolet halvempi.

• Anonyymi00008

Jotain toimintakyvyttömyyttä täytyy olla ja häädön jälkeen vaeltaa kaduilla kuin zombie.

• Anonyymi00009

Ei ole hallituksen eikä kenenkään muunkaan asia elättää ihmisiä!!
      Jokaisella on velvollisuus ansaita itse elatuksensa!

• Anonyymi00010

No onneksi oluesta ei ole pulaa, eikä tupakasta!

• Anonyymi00011

Köyhältä ei viedä mitään, vaan annetaan hiukan vähemmän.

• Anonyymi00012

Ei tässä auta ku mennä töihin.

• Anonyymi00013

Hallituss haluaa puolittaa työttömyystuen. Sen takia tuli niitä kiristyksiä ja nykyään jos ansaitset euron niin se vähennetään toimeentulotuesta. Ekasta mokasta tuet vähenee 50% ja sen jälkeen ei ole ruokarahaa. 300 eurosta voi maksaa kuukauden ruuat tai maksaa laskut. Molempia ei voi maksaa. Kun itsellä menee jo 220 euroa laskuihin niin kuukaudessa pitäisi pärjätä 80 eurolla ruokaa.

• Anonyymi00014

Sehän on pari kauraryynipakettia per päivä ja SEHÄN RIITTÄÄ !.

• Anonyymi00015

Demarit suunnittelee jo uusia veronkorotuksia joten vaviskaa.
      Tulevaisuus tulee olemaan vielä paljon ankeampi kuin nykyhetki.

• Anonyymi00016

Suomi on kylläkin sellainen maa missä verotetaan.

• Anonyymi00017

Kelan työttömyyskorvauksella ja asumistuella kyllä pärjää. Eli aloittaja taitaa olla näitä työn vieroksujia joiden mielestä veronmaksajien pitää kustantaa heidän elämä.

• Anonyymi00018

Tupakanpoltonkin veivät. Mitään paheita enää, elämä on kuin mormoneilla, kahviakaan enää

• Anonyymi00019

Toimeentulotuki-, yleistuki- ja perustulolait ovat jääneet raaoiksi kuten omat tomaattini. Ovat yhä vihreitä. Kypsyttelen niitä sisällä kunnes ovat punaisia. On se kumma että kaikkeen muuhun riittää miljardeja mutta ei välttämättömään toimeentuloon.

• Anonyymi00020

Monet ratkaisee toimeentulo ongelmat menemällä töihin.

• Anonyymi00021

Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia & ammatin, työn päättää henkilö täysin itsenäisesti

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Heti kun tarjolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus suoraan työnantajalle sellaisella palkalla että riittää elämiseen ilman yhteiskunnan tukia & ammatin, työn päättää henkilö täysin itsenäisesti

Enpä usko, että menisit töihin noilla ehdoilla. Muuten varmaan jo töissä olisitkin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Enpä usko, että menisit töihin noilla ehdoilla. Muuten varmaan jo töissä olisitkin.

Kokoomuslainen ahne lopettaa kokonaan yhteiskunnan maksamien yritystukien nostamisen

• Anonyymi00027
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei niitä toistaiseksi voimassa olevia työsopimuksia saa, jos on vuodesta toiseen kortistossa vain siksi, ettei mieleistä paikkaa ole haussa!!!
        Määräaikaisella sopimuksella oleva näyttää että työhalukkuutta on!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei niitä toistaiseksi voimassa olevia työsopimuksia saa, jos on vuodesta toiseen kortistossa vain siksi, ettei mieleistä paikkaa ole haussa!!!
        Määräaikaisella sopimuksella oleva näyttää että työhalukkuutta on!

Lähibaarissa joskus 15 vuotta sitten työntekijällä maisterin tutkinto ni sama henkilö nykyään s-ryhmän kassalla töissä.Ei ole näköjään löytynyt koulutusta vastaavaa työtä.Ei nykyään enään taida löytyä ns, eläkepaikkoja tai no armeijan kapiainen.

• Anonyymi00032

Jöpö höpö. Et usko itsekään tuohon jargoniisi

• Anonyymi00023

Omassa suvussani ei ole ketään työtöntä ja joillakin lähestyy jo 40 työvuotta.Työttömyys on pärstäkerroin.Ei se köyhyyspalstalla uhoaminen mitään auta kyllä minä sit ja sit mutku mutku.

• Anonyymi00024

Käykää äänestämässä ei mikään muutu jos tyytyy vaan samoihin naamoihin.

• Anonyymi00025

Ikinä ei saa päästää Kokoomusta, oikeistoa valtaan Suomessa

• Anonyymi00029

Kun ei osaa täyttää hakemusta asiallisesti ja jättää niitä
      vaadittuja liitteitä pois niin susi päätös on tiedossa.

• Anonyymi00030

Nyt on leikkaukset saavuttaneet törkyisän rajan!

Itsekkin on pakko leikata, olen jo siirtynyt leikattuun konjakkiin, eli Jaloviinaan. Pieniä leikkauksia taas köyhän arkeen.

• Anonyymi00033

Ostit kai kuitenkin sitä *** jallua. Kyllä se miehen tiellä pitää.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ostit kai kuitenkin sitä *** jallua. Kyllä se miehen tiellä pitää.

Nyt tuli vielä kolme tähtistä, mutta jos leikkaukset jatkuu, niin luoja ties milloin joutuu itsekkin leikkaamaan lisää! Köyhä elää jatkuvassa leikkausten pelossa.

• Anonyymi00031

Ei suolaa, ei sokeria, ei sitä eikä tätä. Kiellettyä tai leikattua kaikki tyynni. Oi aikoja oi tapoja

• Anonyymi00034

Tukien kyttääminen on loputtava ja laiskat pakkotöihin !

• Anonyymi00035

Alussa Orpo kyllä tilasi vain suupielet ylöspäin suuntautuneita aaaa......

• Anonyymi00037

Nyt kun velkalaivaa käännettiin, mutta ei kääntynytkään, leikattiin kaikkein heikoimmassa asemassa olevilta ja sen sijaan annettiin miljardin verohelpotukset kaikkein rikkaimmille, joutuu seuraava hallitus leikkaamaan vuorostaan sieltä rikkaimmasta päästä.

Velkalaiva keikkuu oikealta vasemmalle. Mutta sieltä missä rahaa ei ole, ei voi leikata. Muuten ap:n toteamus tulee monin paikoin toteutumaan.

Hyväosaiset ovat suojelleet itsejään aitauksilla ja vartijoilla aina. Itse olen elänyt vuosia sellaisessa maassa, onnekseni hyväosaisena.

Haluammeko elää kahtia jakautuneessa Suomessa, vai pitää yllä edes kohtalaista turvallisuutta? Suomessa ei ole koskaan ollut niin paljon miljardöörejä, joiden verot maksetaan pääomatuloista PALJON pienemmällä prosentilla kuin kahta työtä tekevän duunarin tuloveroprosentilla.

Kannattaa periä pääomaa ja sijoittaa osa monikansallisiin suuryrityksiin, niin ei tartte tehdä töitä. Suomalaisen pk-yrittäjän tukeminen ei ketään rikastuta nykyisellä politiikalla.

• Anonyymi00038

Tölkkienkeräys on hyvää ilmaista liikuntaa kesäisin. Olen varmaan reilusti yli 200€ verran tölkkejä kerännyt. Ruokajonoja päivystän joka kerta kun pääsen paikalle 2-3 kertaa viikossa. Alkoholia en jaksa enää näillä hinnoilla ja ulkomailta tilaaminen ei enää huvita kun kuljetusfirmat nostaneet hintoja liian paljon. Kyllä tässä vielä hetken pystyy ilman elossa ehkä kunnes datakeskukset vie sähköt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      315
      1273
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      73
      886
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      813
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      683
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      43
      670
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      662
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      45
      598
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      52
      578
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      542
    11. 45
      537
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    13. 32
      511
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    15. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      476
    16. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      22
      470
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      447
    18. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      29
      438
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      411
    Aihe