Silloin toteutuisi usalaisen miehen saama profetia.
En muista miehen nimeä.
Tuli mieleen kun sanottiin youtubessa että kolmas maailmansota on tulossa.
GOOG hyökkää ydinasein USA:aan?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Ei-helluntailainen kommentti:
Täysin looginen ajatuskulku, että jos Venäjä (ja moni muu) pitää USA:aa roistovaltiona, joka aiheutti atomipommeilla Japaniin hirvittävää tuhoa ja kärsimystä, ja likaisilla (radioaktiivisen jätteen) pommeilla Irakiin, ja jos nämä tuomitsemishaluiset eivät sitten pysty itse kuitenkaan olemaan parempia, vaan räjäyttäisivät jotain USA:sta ydinaseilla. Eikö monesti näin ole käynyt, että joku (mielessään) toista arvostellessa sitten syyllistyi itse vastaaviin tekoihin? - Anonyymi00002UUSI
Vailla totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483