Jeesus Kristus kutsui ja valtuutti ja lähetti Paavalin evankeliumin palvelukseen.
Pyhä Henki johdatti häntä jatkuvasti.
Vaikka apostoli Paavali sai kärsiä paljon Jumalan valtakunnan työssä, kuten Jeesus hänestä profetoi, Paavali oli uskollinen Herrallensa ja palveli Häntä elämänsä loppuun asti, kunnes Jeesus hänet haki Taivaan Kotiin.
Muut apostolit tunnustivat ja hyväksyivät Paavalin ja hänen työnsä.
Paavalin kirjoitukset ovat edelleen valtavaksi siunaukseksi niille, jotka Jeesukseen uskovat ja niille, jotka Häntä ja pelastusta etsivät ja kaipaavat.
Silti Paavali oli vain ihminen, joka pelastui sen takia, että Jeesus oli hänenkin puolestaan kärsinyt ja kuollut ja ylösnoussut.
Paavali oli Jumalan suurenmoinen palvelija!
20
<50
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Jeesus ei edes nähnyt koko miestä, eikä tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi00002
Teuvo! Lue edes joskus apostolien tekoja, jos totuuden haluat tietää. Barnabas ja Paavali olivat myös apostoleja, vaikkakaan eivät alkuperäisiä.
Ei Luukaskaan ole ainoa lääkäri maailman historiassa.
Evankelistojakin on paljon edelleen. - Anonyymi00004
Etkä sinä Teuvokaan ole edesmennyt, vaikka oletkin moisen valhehuhun ilmoille laittanut.
- Anonyymi00006
Elät Teuvo valheessa! Jumala tietää KAIKEN, myös sinun valheellisuutesi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Teuvo! Lue edes joskus apostolien tekoja, jos totuuden haluat tietää. Barnabas ja Paavali olivat myös apostoleja, vaikkakaan eivät alkuperäisiä.
Ei Luukaskaan ole ainoa lääkäri maailman historiassa.
Evankelistojakin on paljon edelleen.Paavali oli valeapostoli, ei murhamiehet ole kelvollisia apostoleiksi. Jokainen järkevä ihminen käsittää, että ei Jeesus ota uskonveljiensä Juutalaisten pyhien miesten joukkosurmissa kunnostautunutta miestä omaksi apostolikseen.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etkä sinä Teuvokaan ole edesmennyt, vaikka oletkin moisen valhehuhun ilmoille laittanut.
Kenestä Teuvosta lienee kysymys? Teuvo Suni on kuollut yli 4 vuotta sitten, jote hänen perässään on turha roikkua. Raamattukin on sitä mieltä, että vainajien kanssa pelehtiminen on paha synti.
"Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin."
- Anonyymi00003
Ja heidän toimittaessaan palvelusta Herralle ja paastotessaan Pyhä Henki sanoi: "Erottakaa minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä olen heidät kutsunut".
Apt 13:2- Anonyymi00005
Voimakas todiste Pyhän Hengen osallisuudesta Paavalin elämässä!
- Anonyymi00010
Kuin siis nämät Herraa palvelivat ja paastosivat, sanoi Pyhä Henki: eroittakaat minulle Barnabas ja Saulus siihen työhön, johon minä heidät olen kutsunut.
( 1776 ) - Anonyymi00012
Paavalin kaltaiset murhamiehet eivät ole kelvollisia apostolin virkaan. Lue Apt.1:25.
Kaikki oikeat apostolit elivät Jeesuksen kanssa ja kuulivat suoraan häneltä itseltään kaiken opetuksen. Mitä siihen on jälkikäteen lisätty, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
- Anonyymi00007
Mutta seuraavana yönä Herra seisoi Paavalin tykönä ja sanoi: "Ole turvallisella mielellä, sillä niinkuin sinä olet todistanut minusta Jerusalemissa, niin sinun pitää todistaman minusta myös Roomassa".
Apt 23:11- Anonyymi00008
Voimakas todiste Herran Jeesuksen osallisuudesta Paavalin elämässä!
- Anonyymi00014
Jeesus on taivaassa.
Ei hengaile haamuna missään Tarsolaisten murhamiesten porukoissa.
Joh.3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Jeesus tulee takaisin maan päälle vasta ajastaan ihmisen hahmossa, kuten oikeille apostoleille enkelit ilmoitti.
Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."
- Anonyymi00009
Jeesuksen sanat Paavalin tehtävästä, kun Paavali oli tullut uskoon:
Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase, kantamaan minun nimeäni pakanain ja kuningasten ja Israelin lasten eteen.”
Apt 9:15 - Anonyymi00013
Paavalissa oli Saatanan enkeli eli demoni henkioppaana, jota ei otettu miehestä pois ollenkaan. "The messenger of Satan".. Saatanan viestintuoja, henkiolento, demoni.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Demoni ei saanut nousulupaa pois Paavalista.
8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00016
Jeesus oli jo silloin taivaassa kun Paavali oli tappamassa Stefanosta.
Ap. t. 7:55
Mutta Pyhää Henkeä täynnä Stefanos nosti katseensa taivasta kohti ja näki Jumalan kirkkauden ja Jeesuksen, joka seisoi Jumalan oikealla puolella.- Anonyymi00017
Paavali olisi pitänyt vangita heti Stefanoksen murhan jälkeen.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.
Jeesuksen veljien tappaminen ei ole mikään leikin asia.
Matt. 25:40
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
- Anonyymi00018
Jumalan lait koskee murhamies Paavalia ihan samalla tavalla kuin kaikkia muitakin ihmisiä.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä. - Anonyymi00020
Jeesus ei ennustanut tai profetoinut Paavalista nimeltä mainiten evankeliumeissa ennen ristiinnaulitsemistaan. Kuitenkin ylösnoussut Jeesus puhuu Paavalista suoraan myöhemmin Apostolien teoissa.Tässä on tiivistelmä siitä, miten Jeesuksen ja Paavalin suhde esitetään Uudessa testamentissa:Ylösnousseen Jeesuksen sanat PaavalistaVaikka Jeesus ei puhu Paavalista (Sauluksesta) evankeliumeissa, hän antaa Paavalista suoran ilmoituksen Damaskoksen tien tapahtumien jälkeen. Jeesus sanoo Ananiaalle näyssä:"Mene, sillä hän on minulle valittu ase kantamaan minun nimeäni pakanoiden ja kuninkaiden ja Israelin lasten eteen." (Apostolien teot 9:15)
- Anonyymi00022
Jumalalle KIITOS!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721487Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää941106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29991- 164977
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55829Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129784- 27754
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.183742Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48658Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605- 85568
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191567On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500