Joku ihanan nuoltava neito?

Anonyymi-ap

Olen valmis kuin partiopoika....aina valmiina köyttöön.

26

88

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Vantaan hömelön aloitus ilmoitettu poistoon.

• Anonyymi00002
        UUSI

Hienoa toimintaa...

• Anonyymi00004
        UUSI

Mikäs ilmoituksessa vikana? Kyllähän terveet miehet naiseuraa hakevat...homot on erikseen.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mikäs ilmoituksessa vikana? Kyllähän terveet miehet naiseuraa hakevat...homot on erikseen.

Mikä sua niissä homoissa kiehtoo, kun puhut niistä kokoajan?

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mikä sua niissä homoissa kiehtoo, kun puhut niistä kokoajan?

Enkös Homo kertonut selkeesti että naisseura kiinnostaa...sitten sinä homo paat tänne viestiä.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinulla on Vantaan äijä edelleenkin vastaamatta tähän kysymykseen:
        Jos sinulla olisi oma 14-vuotias tyttö ja kuulisit hänen joutuneen aikuisen miehen hyväksikäyttämäksi, niin mitä tekisit?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Enkös Homo kertonut selkeesti että naisseura kiinnostaa...sitten sinä homo paat tänne viestiä.

Miksi väität minua homoksi?
        Kai sulla on perustelut väitteellesi?

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinulla on Vantaan äijä edelleenkin vastaamatta tähän kysymykseen:
        Jos sinulla olisi oma 14-vuotias tyttö ja kuulisit hänen joutuneen aikuisen miehen hyväksikäyttämäksi, niin mitä tekisit?

Siis tyttöhän valehteli ikänsä...ihan karvaton pillu,ihanat nöpötisut,upee perse,näin siinä kävi. Mutta,mutta vahinkoja sattuu ja aamulla erottiin hyvissä väleissä... molemmat tyytyväisiä...mä en todellaakaan tiedä tytön nimeä... Tee nyt se rikosilmoitus...siinä onkin tutkittavaa jopa Supolle

• Anonyymi00006
      UUSI

Ehkäpä kannattaa panostaa sitten aloituksiin jos tosissaan etsii seuraa ja opetella miten naisia lähestytään kirjoituksella.

• Anonyymi00007
        UUSI

Oletko saanut pillua koskaan? Panosta vaan aloituksiin...Miehet panee ja homot miettii täälläkin

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Oletko saanut pillua koskaan? Panosta vaan aloituksiin...Miehet panee ja homot miettii täälläkin

Huomattavasti sinua enemmän, sinähän et sitä seksiä saa koska olet älyllisesti noin matalalla tasolla ja et osaa lähestyä heitä.

Sinä et muuta pane kuin omaa kättäsi, aloituksesi ja muut kirjoituksesi kertovat erittäin selvästi että et osaa lähestyä ollenkaan naisia.

Ehkäpä sinun kannattaa siirtyä niihin Homo-sivustoille kun ne ainoastaan pyörivät päässäsi.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Huomattavasti sinua enemmän, sinähän et sitä seksiä saa koska olet älyllisesti noin matalalla tasolla ja et osaa lähestyä heitä.

Sinä et muuta pane kuin omaa kättäsi, aloituksesi ja muut kirjoituksesi kertovat erittäin selvästi että et osaa lähestyä ollenkaan naisia.

Ehkäpä sinun kannattaa siirtyä niihin Homo-sivustoille kun ne ainoastaan pyörivät päässäsi.

Etkös sinä homo tajua että naisseuraa haen...sitten homo tänne kirjoittelet? Mä en kaipaa teidän homojen viestejä.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sitähän sinä teet koko ajan; minkä ihmeen takia piipität ja vingut täällä "seuranhaussa" kun voit mennä tekemään sitä ihan oikeassa elämässä?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Etkös sinä homo tajua että naisseuraa haen...sitten homo tänne kirjoittelet? Mä en kaipaa teidän homojen viestejä.

Eikä täällä kaivata sun "seuranhakujasi" kun olet maineesi jo tahrannut, ymmärrätkö?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eikä täällä kaivata sun "seuranhakujasi" kun olet maineesi jo tahrannut, ymmärrätkö?

Kai ymmärrät että naisseuraa haen? Ei minua kiinnosta jos et oo kaivannut viestejäni...kukas niitä pakottaa lukemaan?Se on vapaaehtoista!

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Näytät täydellisesti tuon epäkypsyytesi noissa kirjoituksissasi, ei naisia kiinnosta tuollainen huonosti koulutettu idiootti joka ei hallitse edes kirjoituksen perusteita.
        Säälittää ihan tuo ""homottelusi", sinä olet ainoa täällä jolla pyörii homot mielessä.

Sinun pitäisi vielä mennä äitylin viekkuun kasvamaan mieheksi, ehkäpä silloin myös mahdollisuutesi saada seksiä hiukan kasvaisivat.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kai ymmärrät että naisseuraa haen? Ei minua kiinnosta jos et oo kaivannut viestejäni...kukas niitä pakottaa lukemaan?Se on vapaaehtoista!

Ei täällä kaipaa kukaan typeriä viestejäsi, ymmärrätkö pedauspatja?

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei täällä kaipaa kukaan typeriä viestejäsi, ymmärrätkö pedauspatja?

Miksi luet joka viestin?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Miksi luet joka viestin?

Miksi sinä kirjoitat tänne ja vastaapa tuohon 21:26:36 esitettyyn kysymykseen jos sinulla on kanttia!!!

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miksi sinä kirjoitat tänne ja vastaapa tuohon 21:26:36 esitettyyn kysymykseen jos sinulla on kanttia!!!

Vastasin...se on varmaan toisella sivulla...kyttäät joka sivua...

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Vastasin...se on varmaan toisella sivulla...kyttäät joka sivua...

Huomaa, ettei sinulla ole kaikki muumit laaksossa! Kysyin: mitä SINÄ tekisit siinä tilanteessa jos SINULLA olisi alaikäinen tyttö ja kuulisit, että hän on joutunut hyväksikäytetyksi? Antaisitko asian vaan olla vai veisitkö asian eteenpäin?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Huomaa, ettei sinulla ole kaikki muumit laaksossa! Kysyin: mitä SINÄ tekisit siinä tilanteessa jos SINULLA olisi alaikäinen tyttö ja kuulisit, että hän on joutunut hyväksikäytetyksi? Antaisitko asian vaan olla vai veisitkö asian eteenpäin?

Ikävä kyllä...me nussittiin 4kertaa yön aikana...ja luulin että hän on kuustoista vähintään...hän sai varmaan viis orkkua...muahan siinä hyväksikäytettiin...molemmat tyytyväisiä aamulla... hän lähti sitten hotelille vanhempiensa luokse... Siis olivat lomalla siellä...aiotkos kysellä vielä asian perään?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ikävä kyllä...me nussittiin 4kertaa yön aikana...ja luulin että hän on kuustoista vähintään...hän sai varmaan viis orkkua...muahan siinä hyväksikäytettiin...molemmat tyytyväisiä aamulla... hän lähti sitten hotelille vanhempiensa luokse... Siis olivat lomalla siellä...aiotkos kysellä vielä asian perään?

Huomaa, että älykkyytesi on lapsen tasolla. Et ymmärtänyt lukemaasi kysymystä - olet TODELLA yksinkertainen juntti!

• Anonyymi00026
      UUSI

Pedarit kuten sinä Vantaan iljetys, olette alinta pohjasakkaa!

• Anonyymi00027
        UUSI

No en mä nyt noin sanois

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      974
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      824
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      190
      690
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      613
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      44
      518
    8. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    9. Rekkawelinehkä

Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 2
      Varkaus
      35
      466
    10. Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin

Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet? Uskotko, että se voisi tapahtua?
      Ikävä
      44
      456
    Aihe