..suihkun kohta.. ihan pian.. en pysy housuissani koska tiedän että huomenna riemu ratkee.. en tosin ole käynyt tomaatillakaan.. kai siellä rahat on? toivoa sopii tai itken kuin pieni lapsi..
otan kuuman
7
342
Vastaukset
kuis hurisee.....:)))))
pervokki kirjoitti:
..huomista.. onko rahaa.. minne meen ja kenen kanssa..????
ei nyt moista tarvi pähkäillä.... vaikka tekis miel lähteä.... täytyis vaan vahti hommata....:)))
BBrunetti kirjoitti:
ei nyt moista tarvi pähkäillä.... vaikka tekis miel lähteä.... täytyis vaan vahti hommata....:)))
..se niin vaan on kun arjet on hissukseen.. pitää viikonloppuna päästä jonnekin ja alkaa sosiaaliseks taas.. täällä kun on niin hiljasta muuten..
pervokki kirjoitti:
..se niin vaan on kun arjet on hissukseen.. pitää viikonloppuna päästä jonnekin ja alkaa sosiaaliseks taas.. täällä kun on niin hiljasta muuten..
kyl aavemainen tunnelma.... missä lie kaikki on.....:))))
BBrunetti kirjoitti:
kyl aavemainen tunnelma.... missä lie kaikki on.....:))))
..hajuakaan mutta sen tiedän että mä oon kohta kuumassa suihkussa ja sit juutun sohvaan katseleen telkkuu.. napostelen ja juon limuu.. otan letkeesti..
pervokki kirjoitti:
..hajuakaan mutta sen tiedän että mä oon kohta kuumassa suihkussa ja sit juutun sohvaan katseleen telkkuu.. napostelen ja juon limuu.. otan letkeesti..
mie painun nyt nukkumaan.... nukus hyvin....:)))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402