IL
”SDP:n toimittaman oikaisupyynnön mukaan Razmyar ei ole tehnyt aktiivisia toimia luopuakseen kansalaisuudesta, joten suurlähetystön vastauksen perusteella on mahdollista, että hän on edelleen Afganistanin kansalainen.”
Eikö Nasima ilmoittanut jokin aika sitten, että haluaa palata
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Miten palaa, jos ei ole pasia?
- Anonyymi00005UUSI
Siis passia.
- Anonyymi00002UUSI
Miten vanhemmat ja veli?
- Anonyymi00003UUSI
IL
”Jos Razmyar ottaisi itse yhteyttä suurlähetystöönne, olisiko tiedot mahdollista antaa suoraan hänelle?
– Kyllä, Razmyar voi ottaa suoraan yhteyttä suurlähetystöön, mikäli hän haluaa tiedustella kansalaisuutensa tilaa.
Razmyarin mukaan hänellä ei ole ollut – eikä ole – intressiä selvittää kansalaisuusasiaa Afganistanin nykyhallinnon kanssa.
– Suurlähetystöstä on annettu varmasti viimeisin voimassaoleva tieto, Razmyar viestittää Iltalehdelle.”
Haluaako siis pitää passin?- Anonyymi00004UUSI
Onpa erikoista! Rehellistä?🤔
- Anonyymi00006UUSI
Saako sinne palata ilman passia?
- Anonyymi00007UUSI
Kai nyt uusisi ihmisen itse tietävän minkä maan passit omistaa! 😮
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kai nyt uusisi ihmisen itse tietävän minkä maan passit omistaa! 😮
Luulisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551501- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 40478
- 18470
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93451- 36423