Näin viimeyönä unen että asutaan yhdessä tämän ex-vaimon kanssa. Sain äidiltä 6000€ ennakkoperintöä, jotka tämä naikkonen pystyi kuluttammaan ennätysajassa. Onneksi tämä on vain unta ja pystyi kuluttammaan tämän summan ihan itse.
Naiset on aika ovelia rahan suhteen. Tahtoo kulua kaikki. Nyt sinkkuna minulla on naisvapaata säästöä kertynyt jo noin 13 500€. Sinkku taloteen tämä on hyvä summa. Mutta nämä säästötilin varat pitää jäädyttää tähän 13 500€ summaan. Eli tavoitesäästö tili pitää avata. Eli säästöt on jäädytetty johonkin tasoon ja kolmas tavoitesäästötili pitää avata. Näitä voi sitten käyttää joihinkin mielihaluihin.
Hyvin menee kun ei ole naisista .
Mb_76
Perintö...
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Entä jos unessa saa lämpimän aterian, mutta herää ennenkuin ehtii syödä niin jäähtyykö se sillä aikaa kun päivällä ei nuku.. vai käykö sielä joku exä pistämässä sen välillä mikroon vai syöko se sen
- Anonyymi00002UUSI
Sain ennakko perintöä joskus isältäni. Nainen josta aiemmein olin kiinnostunut mutta en enää alkoi heti pyytää että ostan sille kaikkea mahdollista. Veljeni kertoi sille että saatiin paljon rahaa ja se sitten oli intona että nyt voidaan matkustella. Sanoin että minä voin matkustella koska sinä annoit jo pakit kauan sitten joten ei kiinnosta enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091815- 1361316
- 1161296
- 1601257
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281056- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.196747- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122610- 23608