Näin viimeyönä unen että asutaan yhdessä tämän ex-vaimon kanssa. Sain äidiltä 6000€ ennakkoperintöä, jotka tämä naikkonen pystyi kuluttammaan ennätysajassa. Onneksi tämä on vain unta ja pystyi kuluttammaan tämän summan ihan itse.
Naiset on aika ovelia rahan suhteen. Tahtoo kulua kaikki. Nyt sinkkuna minulla on naisvapaata säästöä kertynyt jo noin 13 500€. Sinkku taloteen tämä on hyvä summa. Mutta nämä säästötilin varat pitää jäädyttää tähän 13 500€ summaan. Eli tavoitesäästö tili pitää avata. Eli säästöt on jäädytetty johonkin tasoon ja kolmas tavoitesäästötili pitää avata. Näitä voi sitten käyttää joihinkin mielihaluihin.
Hyvin menee kun ei ole naisista .
Mb_76
Perintö...
12
130
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Entä jos unessa saa lämpimän aterian, mutta herää ennenkuin ehtii syödä niin jäähtyykö se sillä aikaa kun päivällä ei nuku.. vai käykö sielä joku exä pistämässä sen välillä mikroon vai syöko se sen
- Anonyymi00002
Sain ennakko perintöä joskus isältäni. Nainen josta aiemmein olin kiinnostunut mutta en enää alkoi heti pyytää että ostan sille kaikkea mahdollista. Veljeni kertoi sille että saatiin paljon rahaa ja se sitten oli intona että nyt voidaan matkustella. Sanoin että minä voin matkustella koska sinä annoit jo pakit kauan sitten joten ei kiinnosta enää.
- Anonyymi00003
Tulojen/varallisuuden mukaan kumpikin sukupuoli saa osallistua menoihin.Mitä syömistä ylipäätänsä on jollakin pitkäaikaisnotkuja äijällä että hän tarjoisi naiselle.Persaukiset ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi00004
Minusta kuullostaa painajaiselta, että joutusi elämään naisen kassa. Olen enemmän kuin tyytyväinen sinkkuelämään. Kaikki valta on itsellä. Elämisen taso on yllättävän hyvä ja jos jotain ostoksia pitää tehdä, niin se kyllä järjestyy. Itsekäs sinkku ja paremmasta ei ole tietoa.
Nätti koti on, joka ilon aihe minulle. Auton / kellon voi hommata. Tietenkin jos löytyy varakas leski rouva, niin voin harkita tilannetta uudelleen. Tässä taloyhtiössä on moniakin ehdokkaita puolisoksi. Vanhusten valtaama asuntoyhtiö. Tällainen parisuhde vaatii, että osaa pitää itsestä huolta ja on taloudesta riippumaton. Eli omillaan pärjäävä.
Mb_76- Anonyymi00005
50+ on hyvä ikä naiseksi tuollaiselle sinkkumiehelle. Nämä on jo nähneet tarpeeksi maailmaa. Ja tavarakin on vielä hyvässä kunnossa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
50 on hyvä ikä naiseksi tuollaiselle sinkkumiehelle. Nämä on jo nähneet tarpeeksi maailmaa. Ja tavarakin on vielä hyvässä kunnossa.
Omillaan toimeen tuleva pitää miehen olla. Kukaan ei halua jotain maanvaivaa elätettäväksi. Tietenkin suosittelisin osa-aika työtä, että näyttää kaikki hyvältä. Eläkehän on sinulla ilmeisesti ihan hyvä. Mutta jos halua menestyä naismarkkinoilla, niin kannattaa tarttua työhommiin. Tässäkään ei vaadita ihmeitä, mutta joku osa-aika työ olisi hyvä veto.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Omillaan toimeen tuleva pitää miehen olla. Kukaan ei halua jotain maanvaivaa elätettäväksi. Tietenkin suosittelisin osa-aika työtä, että näyttää kaikki hyvältä. Eläkehän on sinulla ilmeisesti ihan hyvä. Mutta jos halua menestyä naismarkkinoilla, niin kannattaa tarttua työhommiin. Tässäkään ei vaadita ihmeitä, mutta joku osa-aika työ olisi hyvä veto.
Miehellä pitää olla auto. Eli jätä ne kaljat kauppaan ja ala säästämään autoon. Osa-aikatyö on myös etu.
- Anonyymi00008
Sinkkutalouden ongelmana on asumisen kalleus Suomessa. Ei ole ketään kenen kanssa jakaa menoja. Yksin asuessa asumistuen merkitys korostuu mutta nykyinen hallitus rokotti pienituloisia pienentämällä asumistukea ja mitä enemmän on säästöjä tai varallisuutta niin sitä vähemmän saa asumistukea.
Poliitikkojen arvaamattomuus tekee elämän suunnittelusta vaikeaa. Haaveet jää toteutumatta vaikka kuinka yrittää säästää.- Anonyymi00010
Sinkkunakin on mahdollista jakaa kustannuksia! Kallista asumista voi pienentää asumalla kommuunissa tms. ryhmäkodissa (tässä paljon etuja, yksi nettiliittymä kilpailutettuna riittää koko porukalle wifinä). Monia hankintoja voi tehdä kimpassa kavereiden ja tuttavien kanssa, jolloin voidaan hyödyntää tarjoukset, yksikköhinnat jää edulliseksi. Auton tms. ajoneuvon voi hankkia kimpassa.
Matkoja voi tehdä liittymällä johonkin yhdistykseen, jolloin kustannukset minimaaliset. Sinkkuna porukassa matkustaminen on ihan mukavaa!
Voihan sitä käyttää aivoja, esim. tuo kimpassa asuminen, niin jokainen tekee oman vuokrasopimuksen, niin kukin saa asumistuen. Kimpassa voi vaikka ostaa edullisen kiinteistön esim. vanha koulu ja se jaetaan jokaiselle sopiviin asuntoihin, jolloin jokaisella on myös yksityisyys. Voi olla yhteinen puutarhapalsta jne.
- Anonyymi00009
Perintöä pitää vaalia huolella ja säilyttää pitkään.
Sitä pitää käyttää vain todellisessa hädässä. - Anonyymi00011
Saan perintöä tänä tai ensi vuonna kun isäni kuolee. Isäni toiveesta sen nais kumppani ostaa isäni asunnon ja maksaa minulle siitä 270000 euroa. Muuten perisin isäni omistaman asunnon turussa.
- Anonyymi00012
No huimat on haaveet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731140
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K15976En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61940- 65841
- 60760
- 57720
- 61634
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24630Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34581- 50559
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35519- 29515
- 33510
- 18494
- 72486
- 40467
- 24449