Olen 37v mies ja huolettaa lähes olematon parrankasvu joka käy itsetuntoni päälle aika rajusti. Hiukseni kasvavat tuuheana, ehkä jopa pieni kaljun alku on päälaella havaittavissa mutta muuten hyvin tuuheana on aina kasvanut. Olen tummahiuksinen ja ne partakarvat jotka kasvavat ovat tummia, mutta ei toivoakaan että voisin ruveta niitä parraksi kasvattamaan (mitään amishaivenia en halua).
Kainaloissa ja haaroissa kasvaa ihan normaalisti ja alkoi kasvamaan ihan normaalissä iässä. Rinnassa kasvaa jonkin verran karvaa.
Ikää alkaa jo
Kainaloissa ja haaroissa kasvaa ihan normaalisti ja alkoi kasvamaan ihan normaalissä iässä. Rinnassa kasvaa jonkin verran karvaa.
Ikää alkaa jo
Vastaukset 17
Vanhimmat
Sulla ei ole mieshormoonia. Olet naismainen ja onhan se huomattu jo ajat sitten. Heh,heh,heh.
Ei kannata sitä surra eipähän tarvitse joka päivä olla ajamassa partaa niinkuin itsellä käy.
Sanoisin että nainen mutta varmista vielä housuista jotta kumpi ennen kuin muutat nimeäsi, tai no ei silläkään ole enää väliä.
mua ahdistaa kun parta kasvaa koska mun parta on kivikova joka karvastaa kasvoja. Leikkaan heti kun alkaa vähänkin karvastaa tää kivikova partani. ÄRsyttävää kun se kasvaa niin nopeaa se kivenkova sänki. Oon yrittäny käyttää ihonhoitoaineita pehmittääkseen partaa muttei ole tullu toivottuja hyviä tuloksia. Toivotonta on! pakko vaan hyväksyä tää karvastava partani. Ei voi mittään.
Ei kuulu Lapuaan...
Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.
Kasvaako muualla karvoja, eli munissa ja kainaloissa
Aika monella on leuassa parta kuin munakarvat.
Etkö ole germaani?
Nössö on lateeni.
Taitaa nössö olla ainut tosi mies lapualla
Etkö asu äitin kanssa.
Onko sulla sukulaisia Järvenpäässä? Äiti tai isu? Vai mitä sinä siellä olet tehnyt?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ca4c4f35-12e7-401c-92c0-5305729cdb8a
Tais olla se paavo.
Hinkkaa leukaa korpulla päivittäin, niin kyllä se siitä alkaa kasvaa !
Simen neste korpuun pyyhki sillä huvä.
Tekoäly kertoo:
"Eunukilla ei yleensä kasva partaa lainkaan, mikäli kastraatio on suoritettu ennen murrosikää. Tämä johtuu siitä, että parrankasvun käynnistymiseen ja karvatuppien kehittymiseen tarvitaan testosteronia ja siitä muodostuvaa dihydrotestosteronia (DHT), joiden tuotanto kiveksissä lakkaa kastraation seurauksena."
Älä siis ihmettele....