Marraskuun vaalit hiillostavat Trumppia. Nyt hän messuaa kokousväelle, että jos ette äänestä kuten hän tahtoo, niin menette helvettiin.
"– Nostakaa oikea kätenne. ”Vannon Yhdysvaltain historian mahtavimmalle presidentille, joka rakastaa meitä niin paljon ettei voi edes hengittää, että menen perheeni ja ystävieni kanssa ulos”, Trump lausui.
Yleisö toisti perässä Trumpin sanat.
– ”En välitä, olenko rekisteröitynyt vai en, aion yrittää huijata ihan hulluna, kuten he [demokraattipuolue] tekevät”, Trump päätti valansa.
– Teidän täytyy tehdä minulle isoin palvelus koskaan, Trump sanoi ja kehotti äänestäjiä kuvittelemaan, että Trump itse on ehdolla.
– Tiedättehän mitä tapahtuu jos ette äänestä? Menette helvettiin, Trump vitsaili.
Vitsin taustalla on kuitenkin aitoja paineita välivaaleista, Fox News kertoo. Trump on useaan otteeseen painottanut vaalien tärkeyttä republikaaniäänestäjille."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/996aff82-5e7e-4d4d-be89-a3e1b1376b87
Trump uhkailee nyt jo helvetillä
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Ukko alkaa olla jo menneen talven lumia sotahulluudessaan.
- Anonyymi00002UUSI
Viime viikolla hän jakoi omassa sosiaalisessa mediassaan videon jossa hän on uudelleen syntynyt Jeesus. Se aiheutti aivan karmeaa myötähäpeää kuulla.
Ilmeisesti hän vain tekee tälläistä niin usein ettei ketään kiinnosta enää edes uutisoida niistä.
Trumpin syntilista vain syvenee ja hänen juttunsa siitä kuinka hän on Jumalasta seraava jollei jopa itse Jumala pitäisi nostaa hartaimmankin kristinuskoisen niskakarvat pustyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382151
- 56706
- 41651
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne65509- 62502
- 42500
- 45490
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15470Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh24469T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6457