Olemme 2000 vuotta rukoilleet, että voisimme joillain keinoilla saavuttaa Hengen yhteyden, josta 1 Kor. 1:10 opettaa. Nyt Jumala on antanut asiaan ratkaisun.
Linkissä kirjoitus:
https://oikeaseurakunta.wordpress.com/2026/08/11/biblical-teaching-concerning-the-congregation/
Jumala puhuu uskossa oleville HYVÄÄ
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Sama suomeksi:
https://jeesus-on-herra.com/taivassanomat-7-2020/ - Anonyymi00002
Ei kai hassumpaa.
Kuinkas paljon se helluntalaisten epäjumala jakaa euromääräisesti seurakuntalaisilleen?
Ihan rehellisesti kysyn, kun useimmat seurakunnat vaativat jos jonkinlaisia jäsenmaksuja. Oikea kaikkivaltias tietysti jakaa kultaharkkoja seuraajilleen, koska vain epäjumala ei pysty palvaamistaan rahoittamaan itse.- Anonyymi00003
Ei oikea Jumalan valtakunnan työ vaadi rahaa.
Eikä muiden panettelua. - Anonyymi00004
Pitäisi tunnistaa, että jos Pyhä Henki puhuu ja toimii joidenkin hekilöilden kautta, ei tuomittasi sitä liikekttä kokonaan, viakka se on osittain mätä.
Tämä liike tarvitsee, myös tämänkaltaisia julitajian, jotka kuulee Pyhän Hengen äänen ja ihmeitä tapahtuu.
https://www.youtube.com/results?search_query=matti+vuolanne- Anonyymi00006
Pyhä henki - mielenvikaisuus se on joka puhuu.
Jeesuksella pyhä henki oli sentään todellisempi, Cannabis sativa. - Anonyymi00007
>>>>Pitäisi tunnistaa, että jos Pyhä Henki puhuu ja toimii joidenkin hekilöilden kautta, ei tuomittasi sitä liikekttä kokonaan, viakka se on osittain mätä.<<<<<<<
----------------
Jumala puhuu Sanassa. Jumala on Henki(Joh.4:24.).Jumalan Sana on Hengen ilmoitus.
Vain Jumalan vanhurskauttamalla ihmisellä on Jumala yhteys ( Room.3:21-26.,Room.5:1-2.1.Kor.1:30,31.), ja Jumala on antanut Henkensä häneen asumaan( Ef.1:13,14.)
Jumalan Henki ottaa , muistuttaa Kristuksen omasta , Isän omasta ja antaa omillensa (Joh.16:14-15.) ja johdattaa kaikkeen Totuuteen. Jumala on Totuus, Hänen Sanansa on Totuuden Sana, Hänen Henkensä on Totuuden Henki.Hän siis johdattaa Jumalan tuntemukseen.
Ikävää jos jossain yhteisössä vain yksi ihminen elää Hengessä. Jumalan Henki jakaa lahjoja srk:n rakennukseksi Hengessä niille jotka ovat Kristuksessa ( sisällä) . Hengen lahjoja ei voi ostaa tekemällä, ei paastoamalla, ne ovat lahjoja joita Jumalan Henki jakaa armosta ei ansiosta.Lähellä Jumalaa olevat ovat ulkopuolella. Kristuksen ruumis so. universaali srk. on Jumalan asumus Hengessä ( Ef.2:19-22.) Mikään ruumiin jäsen ei voi elää irrallaan ruumiista josta se saa elinvoiman. Mikään oksa ei kanna hedelmää ellei ole kiinni puun rungossa josta siihen virtaa elämän neste joka saa aikaan hedelmän oksassa ( 1.Kor.12:13,13.,Joh.15:1-6.)
------------
”Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo." Mutta sen hän sanoi antaakseen tietää, minkäkaltaisella kuolemalla Pietari oli kirkastava Jumalaa. Ja tämän sanottuaan hän lausui hänelle: "Seuraa minua". Niin Pietari kääntyi ja näki sen opetuslapsen seuraavan, jota Jeesus rakasti ja joka myös oli aterioitaessa nojannut hänen rintaansa vasten ja sanonut: "Herra, kuka on sinun kavaltajasi?" Kun Pietari hänet näki, sanoi hän Jeesukselle: "Herra, kuinka sitten tämän käy?"
Jeesus sanoi hänelle: "Jos minä tahtoisin, että hän jää tänne siihen asti, kunnes minä tulen, mitä se sinuun koskee?
Seuraa sinä minua."”
Johannes 21:18-22 FB38
----------------
Jeesus oli Laodikean srk: n ovella :
(Ilm.3:14-22.)
”Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.”
Ilmestyskirja 3:20 FB38
On valheellista opettaa että Jeesus olisi jonkun ihmisen sydämen ovella kolkuttelemassa. Jeesus itse on Ovi. (Joh.10:9.Joh.10:1-10.,Joh14:1-6.)
Jos joku kolkuttaa niin se on ihminen joka kolkuttaa taivaan valtakunnan ovella , pyytäen Jeesusta Kristusta pelastamaan hänet. Ihminen pelastuu uskomalla evankeliumin kääntyen pois entisestä synti elämästään.
(Room.10:8-13.,Ef.1:13,14., Room.3:21-26.,Room.5:1,2.)
- Anonyymi00005
Vain se mikä on youtubessa on totta.
Ei netissä höpäjämiset. - Anonyymi00008
2Tess.2:3 Älkäät antako kenenkään teitänne vietellä millään tavalla; sillä ei hän ennen tule kuin luopumus tapahtuu ja synnin ihminen ilmoitetaan, kadotuksen lapsi. Biblia (1776) Matt.24:23. Ef.5:6. 1Tim.4:1. 1Joh.2:18.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591541- 261174
- 841034
- 42847
- 65816
- 92784
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.14737Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �143610- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19546
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t73537- 43536
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17477