Meillä on kokoontumisen vapaus, on mielipiteen vapaus, ilmaisesemisen vapaus, mitä olemme tai emme ole.
Niin täällä keskustan palstalla vasemmisto poistaa kirjoituksia. Sanovat ettei he poista, kuten Putin "UKRAINA HYÖKKÄSI VENÄJÄLLE".
ETTÄ HE VASEMSMISTOLAISET POISTAA VAIN VÄÄRIÄ KIRJOITUKSIA (JOISSA EI VASEMMISTOA KEHUTA)
Kato ollut kovaa satoja kirjoituksia lähtee joissa keskustaa mukan, omiaan ei poista.
Tämä ainakin nimenä on keskustan palsta.
Vasuri kertoo miten satoja kirjoituksia poistanut, silmääkään räpyttämättä sanoo että ne ei kuulu tänne, että hän niin päättänyt kommari. Nämä hallitukseen HUH !
"SAMUEL SANOO HALLITSEVANSA KESKUSTAPALSTAN POISTOJA, kato ollut suurta keskusta suunnalla.
Näin Samuel Tampereelta SKP sanonut :
"Poistin kaikki everstiluutnantin kirjoitukset. KAIKKIAAN YLI 400 KIRJOITUSTA KESKUSTAN PALSTALLA.
KERROPAS nyt kuitenkin, MITEN aloituksesi liittyi palstan aiheeseen?!? Itse en nähnyt avauksessasi MITÄÄN palstan aiheeseen liittyvää. Joo, ja en ole kiinnostunut kuulemaan vastauksena mitään vasemmisto-sitä-kommunistit-tätä, vaan sen, MITEN aloituksesi muka liittyi palstan aiheeseen? Väännä se vaikka rautalangasta meille muille!
Olen itse järjestyksen ihminen, ja siksi tapaan tehdä ilmoituksen tällaisista aloituksista, jotka eivät tällä palstalla liity Suomen Keskustaan. Miksikö teen ilmoituksia? SIKSI, että haluan tämän palstan aloitusten käsittelevn palstan olevansaihetta.
ps. Se ei ole palstan aiheeseen liittyvää keskustelua, että aloituksessa mainitaan aloittajan olevan keskustalainen, ja sitten koko aloitus on puhetta vaikkapa pitsinnypläyksestä, ralliautoilusta, puutarhanhoidosta tai kalastuksesta. Tai valitusta vasemmiston tekemisistä. Kaikille neljälle ensin mainitulle löytyy varmasti Suomi24:stä oikeammat palstat. Ja jos vasemmiston tekemisistä haluaa valittaa, niin sitä varten on Suomi24:ssä ainakin Vasemmistoliiton ja SDP:n palstat."
Joko harkitaan tosissaan tämän palstan poistamista, joka ei täytä lain kirjaista. Kun poistot jatkuu, jää palstan lopettaminen.
Hassua ! Miten rikotaan
8
59
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Trollil on taas automaattista tekoäly tekstii . Länsimainen tekoäly olis kyl parempaa kuin tuo sun Putinin tekoäly .
- Anonyymi00002UUSI
Jaa että yksityinen yritys ei saisi tilojansa siivota. Mikäs kommari sinä olet?!?
Luepa ne Suomi24:n säännöt ennen kuin tuollaisia höliset, anarkistikloppi! - Anonyymi00003UUSI
Ja mitä lakia muka rikotaan? Perustuslaki ainakin antaa tämän palstan omistajalle oikeuden poistaa ihan mitä he haluavat. Olet nämä ehdot hyväksynyt ihan itse.
Taidat olla kommari joka luulee että muiden omaisuus on sinun omaisuutta ja saat tehdä mitä itse haluat? - Anonyymi00004UUSI
",jää palstan lopettaminen"?
Siis sehän tarkoittaa, että palstaa EI lopeteta. - Anonyymi00005UUSI
Täällä saa kuka tahansa kirjoittaa, jopa persutrolli, mutta EI mitä TAHANSA!
Palstalla on sääntönsä ja aiheensa, sääntöjä pitää noudattaa. - Anonyymi00006UUSI
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa vaan aloittaja on älyllisesti vajaakykyinen palstatrolli jonka mielestä yksityisen omistajan keskustelukanavilla ei saa poistaa palstalle kuulumattomia kirjoituksia.
- Anonyymi00007UUSI
Valehtelet kuulumattomista. Olette kieroja punatoverit.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Valehtelet kuulumattomista. Olette kieroja punatoverit.
Kerropa sitten mielestäsi sallittuja?
Esim.
Sanna?
Kommunisti?
Venäjå?
Trumpin poika?
Valko-Venäjä?
Voi jatkaa, persutoilli tästä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71930Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71781- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59578Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞29530- 46517
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29499- 35489