Evl-kirkon arkkipiipan pappistaustainen neuvonantaja saa lapsen seurakuntalehden päätoimittajanaisen kanssa tämän päivän Hesarin klikkiotsikko huutaa suureen ääneen niinkuin ei normaaliperheet lisääntyisi.
Mutta, jos on ennen ollut heterorouva kolmen lähes sikuisen lapsen äiti ja sitten myöhäisiällä huomannutkin olevansa lesbo, mutta tämä on trendikästä, pakottavaa lesboilusyöttöä tavallinen perheenperustaminen ei ole enää mitään niin saa Hesarinkin kirjoittamaan.
Arkkipiispan lesboasistentti saa laps
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Voiko joku kertoa, missä kohtaa Raamattu puhuu lesboilusta ja homoilusta?
Itse en löytänyt muuta kuin ei hyväksyvää tekstiä esim. Mooseksen kirjoista.- Anonyymi00004UUSI
Katolinen kirkko ja ortodoksiset patriarkaatit noudattavat edelleen Jeesuksen ja alkuseurakunnan ajalta periytyvää traditiota, mihin ei kuulu homoilut eikä lesboilut. Jeesuksen esimerkki ja ohjeet on kirjattu Raamattuun, mutta kuten Raamattu itse kertoo Johanneksen Evankeliumin mukaan:
"21:25 On paljon muutakin, mitä Jeesus teki; ja jos se kohta kohdalta kirjoitettaisiin, luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa."
Luterilainen kirkko on vain harhautunut kirkko. - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Katolinen kirkko ja ortodoksiset patriarkaatit noudattavat edelleen Jeesuksen ja alkuseurakunnan ajalta periytyvää traditiota, mihin ei kuulu homoilut eikä lesboilut. Jeesuksen esimerkki ja ohjeet on kirjattu Raamattuun, mutta kuten Raamattu itse kertoo Johanneksen Evankeliumin mukaan:
"21:25 On paljon muutakin, mitä Jeesus teki; ja jos se kohta kohdalta kirjoitettaisiin, luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa."
Luterilainen kirkko on vain harhautunut kirkko.Näin olen ymmärtävänäni.
Evl-kirkko toimii aina kunkin valtaapitävän tarpeiden ja näkemysten mukaan ei raamatun sanan totuudessa.
- Anonyymi00002UUSI
Taitaa olla niin korkeakirkollista kulttuuria, ettei pelkkiä evl-kirkon veroja maksava näitä asioita edes ymmärrä.
- Anonyymi00003UUSI
Luoja armahda raamatun oikein tulkitsevia näiltä homppareilta jotka väkisin kääntävät raamatun sanomaa.
- Anonyymi00005UUSI
Minä olen monta kertaa kysynyt missä kohtaa Raamatussa Jeesus tuomitsee homot ja homoseksuaalisuuden, mutta ei ole koskaan löytynyt sellaista kohtaa.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä olen monta kertaa kysynyt missä kohtaa Raamatussa Jeesus tuomitsee homot ja homoseksuaalisuuden, mutta ei ole koskaan löytynyt sellaista kohtaa.
Raamatussa:miehen ei tule maata miehen kuten naisen kanssa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Raamatussa:miehen ei tule maata miehen kuten naisen kanssa.
10 käskyäkin voidaan jo heittää romukoppaan. Maailma muuttuu.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei missään?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
10 käskyäkin voidaan jo heittää romukoppaan. Maailma muuttuu.
Onko "älä tapa" -käsky vanhentunut?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei missään?
Entä puolustaako Raamattu b-rapun jyystäjähomoja ja lättysillä leikkiviä lesboja?
- Anonyymi00006UUSI
Tunnettu ilmaus panna pökköä pesään
- Anonyymi00010UUSI
So?
- Anonyymi00014UUSI
Arkkipiispan apupiispa Leppänenhän toi setalipun kansallispyhätön alttarille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t76981Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71801- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien60605Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34564Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 46517
- 36512
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29509