että he hyvissä ajoin tekivät minulle selväksi, että mikä merkitys kauneudella on menestykseen. He ovat valmentaneet minua jo 6 vuotiaasta asti kauneuden merkitykseen elämässä. Olen aina ollut kaunis ja meikattu kauniisti. Vanhempani olivat todella tarkkoja vaatteista joita pidin päälläni. Nyt olen kaunis aikuinen ja menestyn hyvin ja saan työtä mistä haluan.
En ymmärrä noita sisäisestä kauneudesta jankuttavia. Mitä se edes on? Näkeekö joku sisäistä kauneutta? Minua kauhistuttaa nämä ylilihavat ja tatuoidut naiset joilla on valtava määrä lävistyksiä kasvoissa ja jotka mukamas ovat sisäisesti kauniita. Työttömiä luusereita he ovat jos jotain edes ovat.
Jos saan lapsen joskus niin pidän huolen, että hän on kaunis ja hyvä vartaloinen. Täytyisi vain ensin löytää joku kaunis ja varakas länsimaalainen valkoihoinen mies jonka kanssa kehtaa kävellä julkisilla paikoilla. Luultavasti muutamme joskus yhdysvaltoihin. Siellä osataan arvostaa oikeita asioita.
Olen vanhemmilleni ikuisesti kiitollinen
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
Minäkään en halua tyttäreni 12 v piilottelevan mitään edes koulussakaan .
- Anonyymi00002UUSI
Woket haluaa naisen piilottavan muotonsa ja kauneutensa . Siks on keksitty nuo rintaliivit ja pikkuhousutkin .
- Anonyymi00003UUSI
Nämä lapsi missikisat ovat jenkeissä suosittuja tapahtumia. Olen joskus katsellut niitä ja on uskomatonta kuinka kauniita lapsia niihin osallistuu. He puhuvatkin jo pienenä hyvin sivistyneesti ja monipuolisesti.
- Anonyymi00004UUSI
Tuollaisen unen sitten näit ja nyt olet matkalla jättituplahampurilaiselle.
- Anonyymi00005UUSI
Vaikka ei olisi kauniskaan mutta pitää olla älyn puolesta kunnossa.
- Anonyymi00006UUSI
Bimbona on hyvä elää vai mitä?
- Anonyymi00007UUSI
Naisenkin kauneus on katoavaista mutta rumuus se vain lisääntyy.
- Anonyymi00008UUSI
Usassa on tosi kauniita vanhuksia.
- Anonyymi00009UUSI
Minun koti on kokonaan pinkki enkä ota sinne mitään rumaa vaan ainoastaan kauniita tavaroita. Olen itsekin hyvin kaunis.
- Anonyymi00010UUSI
Saa sitä kaunis olla, mutta joku muu mielenkiinto on kuitenkin se ratkaiseva juttu.
Kaunis nainen toki saa varakkaan miehen vähän helpommalla.- Anonyymi00011UUSI
Vaikka minä olen kaunis nainen niin en tunnu saavan sopivaa miestä itselleni. Nyt on jo viides mies mennyt menojaan ja olen taas yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1601529Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2561086Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183742- 43711
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah209664Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63645- 40566
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi45535- 39534
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on66526- 32491
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23479Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul53467- 38460
Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal161452Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26450- 69441
- 6433
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22395- 19394