Mitä Raamattu sanoo itsekkäästä palstakäytöksestään?
Aito_lainen yksiselitteisesti toistaa samat lukuisat typeryytensä lainkaan viisastumatta
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Sinä itse olet turhake!
- Anonyymi00003
Jos ei herjaa Paavalia eikä siunaa Israelin tappamista, niin ehkä vielä hyvin käy, ei ole pekkaa pahempi.
- Anonyymi00004
Hyvä tietenkin itsekutakin vahtia että pysyy edes jollakin tavalla raameissa ettei ole uskottomiakin pahempi.
Sellainen ei ole oikein hyvä juttu uskolle yleensä ja Jumalakin saattaa vähän katsella kieroon, että nyt alkaa höpertää jo porukkaa aivan liikaa uskossa. - Anonyymi00005
aito_laisen pitäisi keksiä jotain muutakin tekemistä kuin vain mietiskellä että miten homoilla hurisee.
Lähdepäs aito_lainen jo huomenna Stockmannille telmimään kavereidesi kanssa ja unohda kaikki muut avoimesti homoilevat homot.
Helsingin Stockmannille kärrättiin hiekkaa sisään – näin paljon siinä telmiminen maksaa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012246960.html
Pidä aito_lainen oikein sydämmesi pohjasta hauskaa hih hei!
Lopeta ujestelu hui hei! - Anonyymi00006
Ei kenenkään homojutut enää ole ongelma. Ne kuittaantuu sillä, että Paavali on valehtelija. Ei Päivä Räsästäkään tarvitse enää herjata, vaan voi sanoa, ettei ymmärrä Raamatusta mitään, ei ymmärrä mitään totuudesta kun ei osaa lukea miten Paavali valehtelee.
Yksinkertaista ja kaunista. Maassa rauha ja ihmisillä hyvä tahto.- Anonyymi00007
Niinkö luulet, nyt on vasta pelastettu 163 siepattua lasta 12 maasta, myös Suomesta. Paljonko on vielä kadoksissa? Ovatko hengissä?
- Anonyymi00008
1. Kor. 10
25 Syökää kaikkea, mitä lihakaupassa myydään, kyselemättä mitään omantunnon tähden,
Galatalaiskirje 1
8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
<-?->
3. Mooseksen kirja 11
7 sikaa, jolla tosin on kokonansa halkinaiset sorkat, mutta joka ei märehdi: se olkoon teille saastainen.
Matteus 5
18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Siinä tulivat sekä Jumala että Jeesus samanaikaisesti fariseus Sauluksen kiroamaksi. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinkö luulet, nyt on vasta pelastettu 163 siepattua lasta 12 maasta, myös Suomesta. Paljonko on vielä kadoksissa? Ovatko hengissä?
Olisi tämä jo kaiken huippu! - Todetaan, että ovatpa hirviöitä, ja jätetään tutkimatta, hoitamatta ja etsimättä lapset!!! Tuomioista en tiedä, voiko siihen asti edes päästä, jos ovat itse tuomareita?!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olisi tämä jo kaiken huippu! - Todetaan, että ovatpa hirviöitä, ja jätetään tutkimatta, hoitamatta ja etsimättä lapset!!! Tuomioista en tiedä, voiko siihen asti edes päästä, jos ovat itse tuomareita?!
Meillähän on täysin virallinen tieto, että jäljet yltävät todella korkealle tasolle.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ovatko he pedofiilien sieppaamia uhreja? Tuollaiset ihmiset ovat saatanallisen pahoja ja kun kiinni ne saadaan niin niitä kyllä saisi kiduttaa niin että sikähtäisivät muut niiden kaltaiset pedot tekemästä samoja rikoksia lapsia ja kaiken ikäisiä ihmisiä kohtaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ovatko he pedofiilien sieppaamia uhreja? Tuollaiset ihmiset ovat saatanallisen pahoja ja kun kiinni ne saadaan niin niitä kyllä saisi kiduttaa niin että sikähtäisivät muut niiden kaltaiset pedot tekemästä samoja rikoksia lapsia ja kaiken ikäisiä ihmisiä kohtaan.
Ei paljon tässä sotaisassa maailmassa hetkeuta. Ihmisiä kuolee eikä siitä välitetä tuon taivaallista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa461092Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197700Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as8522On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467