– He ovat olleet hyvin kiinni Ukrainassa neljä ja puoli vuotta ja saavuttaneet loppupeleissä hyvin vähän.
Venäjä on ottanut haltuunsa liki neljäsosan Ukrainan maa-alueesta, mutta lausuntoautomaatti Stubbin näkemyksen mukaan tämä on hyvin vähäinen saavutus. Stubbin 2023 puheiden mukaan Ukraina on voittanut sodan. Taisi olla loppupeleissä sekin.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/stubb-kun-ukrainan-sota-loppuu-venaja-ryhmittaa-joukkonsa-suomen-rajalle-hyvin-nopeasti/9393722
Venäjä on saavuttanut sodassa vain hyvin vähän?
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Niin Venäjä taistelee koko maailmaa vastaan yksin ja Suomen päättäjät on niin hulluja että ne tyhjentää kassaholvin että Ukraina saa
- Anonyymi00002
Venäjä on saavuttanut enemmän kuin kukaan osasi odottaa !
Se on maltillisesti edennyt säästäen siviilien henkiä.
Hienoa, että uusnatsit Ukrainassa saadaan pian eliminoitua niitten 80 vuoden tauon jälkeen jälleen yritettyään kasvaa valtaan...ne näytetään nyt kitkevän hienosti ja kansa saa vapautensa eikä ole pelkoa alistamisesta, kiduttamisista, varkauksista jne. - Anonyymi00003
VOIMAKAS ISKU JÄLLEEN KYIVIIN ..talvi tulossa, nälkä ja kylmyys vievät mehut maasta....bensiinikin ja kalusto heikoilla.
500 veturia, 500 bensiinijakeluasemaa tuhottu - kannattaisi jo antautua ennen kuin kaikki menee.
https://www.youtube.com/watch?v=5TEEsDdbEqU - Anonyymi00004
Roskamedian linkki - eikö se aloittaja muuta kuin suomalaista propaa lueskelee. Johan tuo plandemia luulisi opettaneen median luotettavuuden kun tuli terveyskatastrofi.
- Anonyymi00005
Oho 06 AAMULLA...täällä - taitaa olla mennyt yöunet russofobiataudissa median uskonnossa ...voi hyvä hyssykkä .- eihän kukkokaan ole laulanut vielä - mikä vetää muu tänne kuin stressi tuohon aikaan aamuyöstä 😆😂😅
- Anonyymi00006
Tuohan ol ennen kuutta, viieltä toi on herännyt, ei se kyl ryssyttäjä uo ko se laittaa vuan yhen rivins
- Anonyymi00007
Heikoilla on jo suomirussofobisten kiihkoinen kirjoittelu, katoaa kuten koronakirjoittelutkin katosi kun ns. foliohattujen ennusteet toteutuivat ja terveystuhoa tuli ja runsaasti.
Kyllä antautua pitäisi Ukrainan koska ei ole mitään voitettavaa - pelkkää tuhoa ja tappiota, kuolemia ja vammoja, nälkää ja kylmä talvi palellen aika vissisti. - Anonyymi00008
Stubb on suuri valehtelis
- Anonyymi00009
Ei käy todellista sotaa! Pystyy tuhoamaan Ukrainan parissa päivässä!
- Anonyymi00010
Fasistinen venäjä pyrki valottamaan Ukrainan muutamassa päivässä. Aivan yhtä raukkamaisesti kuin Suomen 1939.
Kuinkas sitten kävikään. Venäläiset ovat taas hävinneet ihmisyytensä, mitä yrittävät häivyttää jatkuvalla valehtelulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157763
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57445
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
- 54408
- 40407