Korkein oikeus katsoi että Ollikaisen Arja Puh johtaja oli oikein erottaa tarkastus ltk.
Samoin Jarkko Salo.
Siinä Ähtärin valtuusto teki oikein
Hiljenikö persuukset
27
483
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Tärkeintä oli kuitenkin saada estettyä kunnan kuppaaminen eventsillä vai mikä se firma oli.
- Anonyymi00003
Sen jälkeen siitäkään firmasta ei ole kuultu halaistua sanaa. Ei ole edes kaupungin omistama.
- Anonyymi00002
Ollikainen sai potkut vaikka ei ollut johtanut kuin yhtäden kokoukseen. 😄
Salo sai pitää teknisen lautakunnan jäsenen paikan ja valittiin vielä kaupunginhallitukseen.
Eihän tuossa ole mistään muu kysymys kuin työpaikka kiusaamisesta ja se näköjään sallitaan?
Toki päätös ei ollut yksimielinen.- Anonyymi00004
Eli luottamusta oli pitää teknisen paikka?
Eihän tuossa päätöksessä ollut taas järjen häivää. 😁
- Anonyymi00005
Kaskimäki ja Sivonen eivät saanet myytyä eventsiä salassa mesikämmenelle ennen konkkaa. Yrittivät maksattaa menetetyt pääomat kuntalaisilla.
- Anonyymi00006
Ilmankos peukuttavatkin päätöstä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ilmankos peukuttavatkin päätöstä.
Peukuttajat eivät ymmärrä peukuttavansa kähminnän ja suhmuroinnin puolesta.
- Anonyymi00007
Se oli röyhkeydessään uskomaton yritys, onneksi oli Salo ja Nortunen hereillä, Kiitos heille.
- Anonyymi00008
Voi Ziisus sää oot apulaisölisijä viisaan vastakohta.
- Anonyymi00012
Nuo erotetut
- Anonyymi00009
Apulaisheriffi 😂😂🤣🤣😭🤣😭🤣😭😭🤣😭😭😭🤣😭😭🤣
- Anonyymi00011
Meillä on maailman parhaat kuntalakiasiantuntijaveljekset. He ovat ihan keskenään opetelleet kuntalain.
- Anonyymi00013
Osaavat kuntalain paremmin kuin keskisormi tai nisu.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Osaavat kuntalain paremmin kuin keskisormi tai nisu.
Sillä ei näköjään kovin pitkälle mennä.
- Anonyymi00014
Ei paljon kannata ilakoida, jos Ähtärin kaupunki onkin tehnyt nyt jälkikäteen arvioiden yhden oikean ja laillisen päätöksen, kun niitä laittomia ja vääriä on vaikka muille jakaa.
On tämä kunnallispolitiikka- ja hallinto kyllä melkomoista suhmurointia, tuo Eventsin toiminta on vain jäävuoren huippu. Tutkittavaa piisais kyllä useammallekkin poliisilaitokselle.... - Anonyymi00015
Miten joku voidaan erottaa tarkastuslautakunnassa mutta ei teknisestä ja sen jälkeen valitaan vielä kaupunginhallitukseen?
Mitä tämä tarkoittaa? Olen ihan äimän käkenä.- Anonyymi00016
Ähtäriläistä lakiosaamista parhaimmillaan😎
- Anonyymi00018
kepumafian temppuilua yritettiin vain vaientaa ne jotka ääneen uskalsivat kritisoida "osaavien" päätöksiä
- Anonyymi00019
Persut ovat vain populisteja ja huutavat tuuleen
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Persut ovat vain populisteja ja huutavat tuuleen
Minusta Ähtärissä on tosi hyviä ja aktiivisia perussuomalaisten edustajia. Salo, Nortunen, Sormunen, Lind jne.
Kaikki tarttuvat epäkohtiin ja vievät asioita eteenpäin ja valtaapitävät vikuroivat. - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minusta Ähtärissä on tosi hyviä ja aktiivisia perussuomalaisten edustajia. Salo, Nortunen, Sormunen, Lind jne.
Kaikki tarttuvat epäkohtiin ja vievät asioita eteenpäin ja valtaapitävät vikuroivat.🤣
- Anonyymi00021
Kyllä mun mielestä keskustalaiset ovat parempia. Luottamusta jo on tai sitten sitä ei ole.
- Anonyymi00022
Niin on. Kuntaliitos on vain pahaa unta.
- Anonyymi00024
Tuhmat eli pula-ajan Häjyt ja kakka haisee
- Anonyymi00025
Kuuluuko siitä Eventsistä enää mitään. Kuuluin, että päätoimija on myös syytettyjen penkillä ja sen jälkeen on sivun kokoiset lehtileikkeet jääneet taakse.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kuuluuko siitä Eventsistä enää mitään. Kuuluin, että päätoimija on myös syytettyjen penkillä ja sen jälkeen on sivun kokoiset lehtileikkeet jääneet taakse.
Mini-Rannanjärvi 🤣
- Anonyymi00027
Oikein mettäpöhlöt hupiukkojen hupiukot 😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881313Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu39869- 13807
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40798Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80706- 90705
- 46698
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647- 58638
- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan90609- 43591
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 9525
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505