Voi pimeyttä

Anonyymi-ap

Jippu lauloi gay kappaletta "Vain elämää"- sarjassa.
Iljettävä, saastainen kappale, joka tottakai, kirvoitti suuret kiitokset maailman ihmisiltä. Kappale hyväksyyy homoilut ja riettailut, ja on täysin Sanan vastaista.
Siinä hyökätään pyhiä arvoja vastaan, kuten niitäkin vastaan, jotka ojentautuvat Sanan mukaan.

Ja tämä samainen Jippu laulaa hengellisiä lauluja......
"Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee"

Mitä vielä, ko. hlö on ohjelmasarjassa "Ihmisen ääni", radio Deillä.
Mitä radio Dei tekee asian suhteen? Pahoin pelkään, että ei mitään.
Radio Deillä on muutama hyväkin ohjelma. Mutta näyttää siltä, että tätä me oa nimen voi muuttaa radio Gayksi....

Jumalan pelko puuttuu, ei ole ymmärrystä, että Hän on PYHÄ!

33

168

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olis täytynyt laulaa , halleluja pyhä Israel .

• Anonyymi00002

Siinä taas uskovainen toisia tuomitsee Raamatun opin mukaan ja on unohtanut Rakkauden evankeliumin. Tunnetko olevasi parempi, kuin muut, kun välillä todistat uskosi seurakunnan edessä.

Kaikki me olemme ja elämme saman armon alla tällä pallolla. Myös homot ja lesbot Älkää tuomitko, ettei...

Miten se loppu sinun opin mukaan menee?

Vai onko oppisi papin suusta tullutta?

• Anonyymi00011

Väärä todistus. Aloitus ei tuomitse ketään henkilönä. On vain yksi Tuomari.
        Aloituksessa otetaan kantaa asioihin, jotka ovat tuomittavia.
        On asioita jotka eivät Kristuksen omille kuulu. Tuollaiset saastaiset, moraalittomat kappaleet ovat mm. sellaisia.

Armo kuuluu kaikille, myös homoille ja lesboille, kun tekevät parannuksen synneistään. Sodoma ja Gomorra eivät tehneet.
        Luuletko, että hokemalla rakautta ja armoa tekemättä parannusta synneistä kaikki on ok?

Kirjoitit Rakkauden evankeliumista. Se on rakkautta, että varoitetaan synnistä, jotta ihmiset ei joutuisi kadotukseen.
        Synneistä tulee luopua tehdä niistä parannus, kääntyä Kristuksen puoleen, jotta hän Pyhällä verellään puhdistaisi.

• Alottaja o vitu tekopyhä jeesustelija.☠️

• Anonyymi00012

Ainoa missä osuit oikeaan, on se, että olen tekopyhä. Kyllä, Jeesus Kristus on minut pyhäksi tehnyt kun olen hänelle sydämeni avannut.

Olisiko hyvä, että menisit ilmaisutaidon kurssille, ja samalla opettelisit kirjoittamaan?

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ainoa missä osuit oikeaan, on se, että olen tekopyhä. Kyllä, Jeesus Kristus on minut pyhäksi tehnyt kun olen hänelle sydämeni avannut.

Olisiko hyvä, että menisit ilmaisutaidon kurssille, ja samalla opettelisit kirjoittamaan?

Mene sinä ite sinne kikkeliskokkeliskurssilles phariseus.🎃

• Anonyymi00003

Ei sitä Jumalaa pidä pelätä vaan rakastaa. Aukeaa sinunkin silmät, kun jätät tuomitsematta.

• Anonyymi00004

Minun Jumalsni on onneksi Pyhä. Pyhän Hengen omaava ihminen on Jumalsn lapsi ha rakastaa pyhyyttä. Se on suuri ilon aihe, että tässä saastaisessa maailmassa saa palvella Pyhää Jumalaa ja olla vieras ja muukalainen täällä synnin maassa.

• Anonyymi00013

En tuominnut. Jumalan Sana tuomitsee synnin.

• Anonyymi00005

Jeesus ei tuominnut homoja eikä lesboja . Piste .

• Anonyymi00006

Niin , eikös homous tullut raamattuunkin vasta 1500 luvulla .

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niin , eikös homous tullut raamattuunkin vasta 1500 luvulla .

Luepas vanhaa testamenttia.

• Anonyymi00015

Johanneksen evanmeliumi:
        "12:46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.
        12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
        12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

• Anonyymi00018

Ei tuominnut koska tarjosi pelastusta helvetistä johon ovat jo matkalla. Jos joku on matkalla tuomittavaksi niin eihän sitä tarvii tuomita mutta sille voi tarjota vaihtoehtoa. Jos ei kelpaa niin jatkaa vaan entistä matkaansa ja päätyy tuomittavaksi.

• Anonyymi00008

Mikäs se Jippun laulun nimi oli jonka lauloi ?

• Anonyymi00009

Jenni makasi pimeässä peiton alla, tarina harvoille luetaan. Sillä on sukaset perässä ja tuntosarvet nokassa.

• Anonyymi00010

Kukin elää ja toimii sen hengen / henkivallan vallassa joka hänessä vaikuttaa.

Raamatun UT:n eli Jeesuksen ja apostolien opetus Jumalan lapsen Tiestä on selkeä, eikä jokaisesta ole tällä Tiellä kulkijaksi.

Eksyttäjiä on nk. "uskovienkin" joukoissa, mutta joka Jeesusta seuraa, ei heitä kuuntele, ei piittaa, vaan kulkee katse suorana omaa kaitaa Tietänsä.

Matt. 7: 13-23 (Vuorisaarna):
      13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
      14 mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.

15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
      16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?

17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
      18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
      19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
      20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.

21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00014

Eiköhän tämä tapaus jo tunneta.

• Anonyymi00016

Moni gosbel-laulaja on lähtenyt Elvis-tielle.

• Anonyymi00017

Jippu ei kovin viisas neitsyt.

Jippu kihlautui vuoden 2008 tammikuussa Markus Bollströmin kanssa, josta erosi puolen vuoden kuluttua. Sen jälkeen hän seurusteli näyttelijä Jussi Lammen kanssa vajaan vuoden ajan. Jippu avioitui syyskuussa 2011 Filip-nimisen miehen kanssa ja he erosivat kahdeksan kuukauden kuluttua.[28] Jippu sai esikoislapsensa miesystävänsä Sami Putikan kanssa lokakuussa 2014.[29] Pari avioitui poikansa kastejuhlassa[30] ja he erosivat syksyllä 2020.[31] Jippu avioitui jälleen syksyllä 2024, nyt Marko Assisen kanssa.[32] He eivät kuitenkaan asu yhdessä, vaan kummallakin on oma kotinsa. Aviomies on Jippua 27 vuotta vanhempi.[33]

• Anonyymi00019

Jippua näyttää hallitsevan seksuaalinen himo ja tarvitsee aina uuden hoitajansa ja hoitonsa, kun edellinen sammuu. Ei ole tuo kristillistä moraalia. Tosin armo riittää sen 70 x 7, mutta riittääkö usko!
        Toisen on paha sanoa, pelastuuko transu, homo tai muu huoruuden harjoittaja lopulta. Raamattu kaikista lihan teoista varoittaa Galatalaiskirjeessä niin, että ei voi pelastua, jos ei vilpittömästi käänny syntisenä Jeesuksen puoleen yhä uudestaan. (Muitakin syntejä on!)

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Jippua näyttää hallitsevan seksuaalinen himo ja tarvitsee aina uuden hoitajansa ja hoitonsa, kun edellinen sammuu. Ei ole tuo kristillistä moraalia. Tosin armo riittää sen 70 x 7, mutta riittääkö usko!
        Toisen on paha sanoa, pelastuuko transu, homo tai muu huoruuden harjoittaja lopulta. Raamattu kaikista lihan teoista varoittaa Galatalaiskirjeessä niin, että ei voi pelastua, jos ei vilpittömästi käänny syntisenä Jeesuksen puoleen yhä uudestaan. (Muitakin syntejä on!)

Matt. 3: 1-2
        1 Niinä päivinä tuli Johannes Kastaja ja saarnasi Juudean erämaassa
        2 ja sanoi: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".

Mark. 1: 14-18
        14 Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen, meni Jeesus Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia
        15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

16 Ja kulkiessaan Galilean järven rantaa hän näki Simonin ja Andreaan, Simonin veljen, heittävän verkkoa järveen; sillä he olivat kalastajia.
        17 Ja Jeesus sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".
        18 Kohta he jättivät verkot ja seurasivat häntä.

Mark. 6: 12-13
        12 Niin he lähtivät ja saarnasivat, että oli tehtävä parannus.
        13 Ja he ajoivat ulos monta riivaajaa ja voitelivat monta sairasta öljyllä ja paransivat heidät

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Matt. 3: 1-2
        1 Niinä päivinä tuli Johannes Kastaja ja saarnasi Juudean erämaassa
        2 ja sanoi: "Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle".

Mark. 1: 14-18
        14 Mutta sittenkuin Johannes oli pantu vankeuteen, meni Jeesus Galileaan ja saarnasi Jumalan evankeliumia
        15 ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".

16 Ja kulkiessaan Galilean järven rantaa hän näki Simonin ja Andreaan, Simonin veljen, heittävän verkkoa järveen; sillä he olivat kalastajia.
        17 Ja Jeesus sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".
        18 Kohta he jättivät verkot ja seurasivat häntä.

Mark. 6: 12-13
        12 Niin he lähtivät ja saarnasivat, että oli tehtävä parannus.
        13 Ja he ajoivat ulos monta riivaajaa ja voitelivat monta sairasta öljyllä ja paransivat heidät

Mitä on raamatullinen parannus?

Itse ymmärrän tuon vanhan, perinteisen, helluntailaisen opetuksen mukaisesti: kääntymistä täysin pois maailmasta Jumalan tahdon puoleen. Halua täyteen hengelliseen muutoksen, itsensä luovuttamista täysin Jumalan haltuun, suostumista täysin Jeesuksen herruuteen ja Pyhän Hengen johtamaan uudestisyntyneeseen elämään.

Tämä on eräänlainen munkki- / nunnalupaus, mutta ei tapahdu menemällä nk. luostariin vaan elämään sen ajatuksen mukaisesti keskellä tätä maailmaa, silti täysin erillään maailmasta ja sen vääristä elämäntavoista.

Monessa kohdin joudumme jakamaan asioita yhdessä myös nk. jumalattoman maailman kanssa sillä elämme samassa, maallisessa yhteiskunnassa mutta tässä kohdin maallisuus ja maailmallisuus ovat kaksi eri asiaa. Käymme työssä, elämme työpaikoilla yhdessä nk. jumalattomien kanssa, mutta elämäntapamme ja aatteemme ovat toiset.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mitä on raamatullinen parannus?

Itse ymmärrän tuon vanhan, perinteisen, helluntailaisen opetuksen mukaisesti: kääntymistä täysin pois maailmasta Jumalan tahdon puoleen. Halua täyteen hengelliseen muutoksen, itsensä luovuttamista täysin Jumalan haltuun, suostumista täysin Jeesuksen herruuteen ja Pyhän Hengen johtamaan uudestisyntyneeseen elämään.

Tämä on eräänlainen munkki- / nunnalupaus, mutta ei tapahdu menemällä nk. luostariin vaan elämään sen ajatuksen mukaisesti keskellä tätä maailmaa, silti täysin erillään maailmasta ja sen vääristä elämäntavoista.

Monessa kohdin joudumme jakamaan asioita yhdessä myös nk. jumalattoman maailman kanssa sillä elämme samassa, maallisessa yhteiskunnassa mutta tässä kohdin maallisuus ja maailmallisuus ovat kaksi eri asiaa. Käymme työssä, elämme työpaikoilla yhdessä nk. jumalattomien kanssa, mutta elämäntapamme ja aatteemme ovat toiset.

Johannes 15: 1-27
        1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
        2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.

3 Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.
        4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
        5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. ✨

6 Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.

7 Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
        8 Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni.

9 Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani.
        10 Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
        11 Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
        12 Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.
        13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.

14 Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
        15 En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi. ✨

17 Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
        18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
        19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. ✨

20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
        21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.

22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
        23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
        24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
        25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.

26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
        27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani." ✨

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Johannes 15: 1-27
        1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
        2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.

3 Te olette jo puhtaat sen sanan tähden, jonka minä olen teille puhunut.
        4 Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.
        5 Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. ✨

6 Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat.

7 Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.
        8 Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni.

9 Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani.
        10 Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan.
        11 Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
        12 Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.
        13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.

14 Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
        15 En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

16 Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi. ✨

17 Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
        18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
        19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. ✨

20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
        21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.

22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
        23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
        24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
        25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.

26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
        27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani." ✨

Luukas 9: 56-62
        56 Ja he vaelsivat toiseen kylään.
        57 Ja heidän tietä vaeltaessaan eräs mies sanoi hänelle: "Minä seuraan sinua, mihin ikinä menet".
        58 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ketuilla on luolat ja taivaan linnuilla pesät, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin hän päänsä kallistaisi".

59 Toiselle hän sanoi: "Seuraa minua". Mutta tämä sanoi: "Herra, salli minun ensin käydä hautaamassa isäni".
        60 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Anna kuolleitten haudata kuolleensa, mutta mene sinä ja julista Jumalan valtakuntaa".

61 Vielä eräs toinen sanoi: "Minä tahdon seurata sinua, Herra; mutta salli minun ensin käydä ottamassa jäähyväiset kotiväeltäni".
        62 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Ei kukaan, joka laskee kätensä auraan ja katsoo taaksensa, ole sovelias Jumalan valtakuntaan".

Ennenkuin ilmoittautuu Jeesus Tielle kannattaa haudata vainajansa ja hyvästellä maailma, sillä Tielle lähdettyä ei enää taakse katsella, juosta "korjaamassa tämä ja tämä asia": kaikki maallinen murhe ja maailmallisuus on hylätty ja jätetty taa. Katse vain kohti Kultakaupunkia! ✨️

Minulla on tuosta maallisesta huolehtimisesta ihan omakin kokemukseni. Muuan uskovainen nainen laittoi minut nuorena järjestykseen kun aina vaan oli maailmassa joku asia korjattavana. Stressaantunutta "yli-vastuuntuntoa", mutta todellisuudessa ne asiat eivät edes kuuluneet minulle vaikka luulin niin. Ne oli jätettvä kun lähdin Jeesus Tielle.

• Anonyymi00024

Miksi katoit jos oli paskaa ?
      Kanavaa voi vaihtaa !!!
      Kävikö kätesi !

• Anonyymi00025

Koitan tässä Jeesusta, enkä Jippua seurata.

• Anonyymi00026

Älä tuomitse toisia , onko vaikeeta toteuttaa?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Älä tuomitse toisia , onko vaikeeta toteuttaa?

Arviointi ei ole tuomitsemista.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tuomitsemista oli , älä vääntele senkin kutale!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Eikä sana kiellä tuomitsemista.

Raamattu, Jeesus apostolit kyllä monissa kohdin kehoittavat tuomitsemaan synnin, tekemään parannuksen ja hylkäämään jumalattomuuden.

Missään kohdin Raamattua ei sanota "Ei saa tuomita".

Joh. 3:19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

Joh. 7:24 Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."

Joh. 12:31 Nyt käy tuomio tämän maailman ylitse; nyt tämän maailman ruhtinas pitää heitettämän ulos.

Room. 2:2 Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaista tekevät.

Room. 3:8 Ja miksi emme tekisi, niinkuin herjaten syyttävät meidän tekevän ja niinkuin muutamat väittävät meidän sanovan: "Tehkäämme pahaa, että siitä hyvää tulisi"? Niiden tuomio on oikea.

Room. 5:16 Eikä lahjan laita ole, niinkuin on sen, mikä tuli yhden synnintekijän kautta; sillä tuomio tuli yhdestä ihmisestä kadotukseksi, mutta armolahja tulee monesta rikkomuksesta vanhurskauttamiseksi.

Hepr. 9:27 Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio,

Jaak. 2:13 Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Eikä sana kiellä tuomitsemista.

Raamattu, Jeesus apostolit kyllä monissa kohdin kehoittavat tuomitsemaan synnin, tekemään parannuksen ja hylkäämään jumalattomuuden.

Missään kohdin Raamattua ei sanota "Ei saa tuomita".

Joh. 3:19 Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

Joh. 7:24 Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."

Joh. 12:31 Nyt käy tuomio tämän maailman ylitse; nyt tämän maailman ruhtinas pitää heitettämän ulos.

Room. 2:2 Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaista tekevät.

Room. 3:8 Ja miksi emme tekisi, niinkuin herjaten syyttävät meidän tekevän ja niinkuin muutamat väittävät meidän sanovan: "Tehkäämme pahaa, että siitä hyvää tulisi"? Niiden tuomio on oikea.

Room. 5:16 Eikä lahjan laita ole, niinkuin on sen, mikä tuli yhden synnintekijän kautta; sillä tuomio tuli yhdestä ihmisestä kadotukseksi, mutta armolahja tulee monesta rikkomuksesta vanhurskauttamiseksi.

Hepr. 9:27 Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio,

Jaak. 2:13 Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.

OK, paitsi, että kukaan ihminen ei täytä tuomiolla 'mittaa'. Miten minä voin pelastua? Ei riitä, että löydän laupeutta itsestäni. Jumala vaatii täydellistä lain noudattamista. Kaikki tai ei mitään.

• Anonyymi00028

Ilm.14:8 Ja toinen enkeli seurasi, sanoen: lankesi, lankesi Babylon, suuri kaupunki: sillä hänen huoruutensa vihan viinalla kaikki pakanat juottanut. Biblia (1776) Jes.21:9.Jer.50:2. 51:7-8. Ilm.16:19. 17:2. 17:5. 18:2-3. 18:10. 18:21. 19:2.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      116
      1487
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      50
      960
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      146
      764
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      746
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      617
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      596
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      558
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      119
      535
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      500
    12. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      488
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      488
    14. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      478
    15. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      477
    16. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      466
    17. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      49
      457
    18. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    19. Miksi jätit vastaamatta mies

Silloin kauan sitten 😔
      Ikävä
      42
      420
    20. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4