Trump uhkaa katkaista kaupankäynnin EU:n kanssa, jos Kanadalle suunniteltu jäsenyys toteutuu
EU haluaa avata Kanadalle ovet kohti liiton ensimmäistä liitännäisjäsenyyttä, Ursula von der Leyen sanoi keskiviikkona.
Naton loppu lähellä
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Garonnen ja Baisen sisäänkäynnillä
ja metsässä lähellä Damazania
löydetään jäätynyt meri, sitten rakeet ja pohjoistuulet.
Pakkasta Dardonnaisissa kuukauden virheen vuoksi. (VIII-35)
Tämä viittaa olosuhteisiin, jotka vallitsevat muutoksen aikana. On paikkoja, joissa pitäisi olla kevät tai kesä, mutta muutoksen vuoksi tulee räntää ja lunta, ja vesistöt jäätyvät... siksi " kuukauden virhe " : kuka tahansa on kuullut luistelusta kesäkuussa. Mainitsemani paikannimet viittaavat Välimeren ja Mustanmeren rannoille ja niiden ympäristöön . Maat, jotka ovat tottuneet lämpimään säähän, eivät enää ole lämpimiä.
Islanti, jota ei ole Euroopan kartalla muutoksen jälkeen, tulee suuremmaksi (!) kaikkien tulivuorenpurkausten vuoksi. Osa maasta työntyy ylöspäin, mutta maan siirtyessä Islannin tulivuoret purkautuvat melkoisesti ja vähitellen kerryttävät maata.
Napapiirit sulavat ja pohjoisnapa siirtyy pohjoiseen, noin neljänneksen verran taaksepäin toisella puolella, lähemmäs Venäjää ja Siperiaa.
Kaupungit, kuten Pietari [Leningrad], ovat veden alla. Suuri osa Venäjän pohjoisosasta, joka tunnetaan nimellä Siperia , on kuin erittäin suuri matala meri. Venäjän ääriviivat muuttuvat maan puristumisen vuoksi. Tämä johtuu maa-alueiden kohoamisesta ja vajoamisesta.
Sitten hän viittasi Portugalin rannikon edustalla oleviin saariin . Hän totesi, että maa työntyisi ylös muodostaen lisää saaria tälle alueelle. Euroopan vuoristoiset alueet, erityisesti Alpit , muodostaisivat uuden rantaviivan, kun taas suurin osa Ranskasta ja kaikki matalat maat olisivat veden alla. Hän näki oudon tapahtuman tapahtuvan Pohjanmeren ja pohjoisten maiden läheisyydessä. Meren siirtymisen vuoksi veden alla olevissa vuorissa tapahtuisi vulkaanista toimintaa, joka aiheuttaisi alueen nousua ylöspäin pakottaen Pohjanmeren veden valumaan pois. Uusi rantaviiva kulkisi tätä vuoristojen harjannetta pitkin. Italian
alueella hän sanoi, että merenpohja ei nousisi, mutta vulkaaninen toiminta loisi osan uudesta rantaviivasta sinne. Hajallaan olevat saaret olisivat ainoa, mitä Kreikan maasta jäisi jäljelle . Italiaa ja Kreikkaa ei ole suunniteltu Euroopan kartalle sellaisina kuin ne näyttävät siirtymän jälkeen. - Anonyymi00002
2024 Putin sai jopa 22 miljoonaa tekaistua ääntä.
Kyllä nyt NATO lopetetetaan.... - Anonyymi00003
”Naton loppu lähellä”
EI todellakaan ole! Ei edes USA:n eroaminen Natosta lopeta järjestöä vaan myös ilman USA:ta järjestö jatkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881323Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu39869- 13807
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40798Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80706- 90705
- 46698
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647- 58638
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan91614- 65610
- 43591
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 9525
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505