Vakoilufirmat mainostavat kuinka hienoa ja aivan välttämätöntä vakoilutekniikkaa on meidän ostettava omiin koteihimme ja vielä maksettava tuosta vakoilutekniikasta vakoilufirmalle.
Vakoilukamerat kuvaavat kotitoimiamme ympärivuorokautisesti ja operaatiokeskuksen valvomoissa työntekijät näkevät kaikki salaisimmat salaisuutemme. Niiih ja tulevaisuudessa tulee tekoäly mukaan noihin Sector Alarmin vakoilutekniikoihin.
Onko kodissanne vakoilutekniikkaa
55
218
Vastaukset 55
- Anonyymi00001
Tietyt Samsung-sarjan televisiot pystyi ainakin aikoinaan kääntämään lähettämään huoneen ääniä toiseen suuntaan. Tekoälyn mukaan tämä on ollut mahdollista myös kuvaputkitelevisioiden aikaan aivan yksinkertaisilla toisinpäin-kytkennöillä, mutta tämä on vaatinut televisioon käsiksi pääsyn.
Näitä keinoja keinot on lueteltu Vault 7 vuodossa. Tuon kuvaputkitelevision googlasin erikseen.- Anonyymi00002
Kaiutin ja mikrofoni on sama komponentti.
Kaiuttimen kalvo liikkuu sähkövirran avulla aikaansaaden nopean ilmanpaineen vaihtelun eli äänen ja mikrofonin kalvo liikkuu ilmanpaineen muutosten avulla aikaansaaden kelaan sähkövirran. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kaiutin ja mikrofoni on sama komponentti.
Kaiuttimen kalvo liikkuu sähkövirran avulla aikaansaaden nopean ilmanpaineen vaihtelun eli äänen ja mikrofonin kalvo liikkuu ilmanpaineen muutosten avulla aikaansaaden kelaan sähkövirran.Niin, ja tämän voi kääntää myös toisinpäin, vastaanottimesta lähettimeksi.
- Anonyymi00004
Laitteita: Kännykkä, joskus läppäri ollut, naapuri ehkä, lähikaupan kamerat, ruokarobotit, bussikortti jättää tiedot, hississä on kameralinssi, taloyhtiössä on vartiointifirma, sivustot netissä. Kauppakeskuksen ja kauppojen valvonta. Huoltomiehet ja asentajat, kaksi kysyi missä on töissä ja arvosteli.
- Anonyymi00005
Myös ambulanssihenkilökunta voi tulla kotiisi kuvaten sinua läppärillään kertomatta sinulle asiasta.
- Anonyymi00006
Verisure valvontajärjestelmä on BigBrother kotiisi meininkiä. Naamioitu valvomaan vain mahdollisia kotiin tunkeutujia jn..
Mutta mitä ovat ne henkilöt jotka tulevat kotiisi ja kehottavat ottamaan heidän antamaansa palohälytintä muistuttavan laitteen kotiisi joksikin aikaa tunnustelemalla huoneistosi ilman laatua?!!
Tapauksia on ja veikkaan niiden olevan vain ääntä tallentava vakoilulaitteita jotka naamioitu ilmanlaatun selvittämiseen.- Anonyymi00007
Itse olen huomannut näistä uusista taloyhtiön palohälyttimistä omituisen seikan. Jos seisot pimeässä eteisessä, palohälytin alkaa välähdellä tietyin väliajoin, mutta jos poistut palohälyttimen ”näköetäisyydeltä”, välähtely loppuu. Olen testannut tätä monta kertaa. Tuijotin olohuoneesta pimeään eteiseen siten, että olisin nähnyt, jos palohälytin olisi edelleen välähdellyt.
Mikähän tämän selittää? - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse olen huomannut näistä uusista taloyhtiön palohälyttimistä omituisen seikan. Jos seisot pimeässä eteisessä, palohälytin alkaa välähdellä tietyin väliajoin, mutta jos poistut palohälyttimen ”näköetäisyydeltä”, välähtely loppuu. Olen testannut tätä monta kertaa. Tuijotin olohuoneesta pimeään eteiseen siten, että olisin nähnyt, jos palohälytin olisi edelleen välähdellyt.
Mikähän tämän selittää?vaihtoehtoja
1. On jotain Vakoilutekniikkaa josta johtuu
2. Jotkin henkiolennot aiheuttavat sen välkkymisen
3. On vakoilutekniikkaa, mutta silti henget aiheuttaa välkkymisen
Ainakin kun meidän pihan liiketunnistinvalo ulkooven yläpuolella näytti kerran ilta pimeällä punaista valoa jonka ennen syttymistä kuului ääni joka muistutti valokuva kameran kuvan napsauta hetkellä kuuluvaa ääntä. Siis kun ottaa kuvan ja kuuluu se ääni jos...
Punainen valo näkyi siinä vain kerran joitain sekunteja. Koskaan muulloin ei ole tehnyt sitä se liiketunnistinvalo, vain yhden kerran.
Siihen aikaan meillä myös kummitteli jne. Mutta voihan olla että okkultismilla on oma osuutensa näissä asioissa, enkä nyt jaksa tarkemmin muuta kun että tiedän että okkultistit ovat erittäin uteliaita.... - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikähän tämän selittää?Minä arvelisin jotta sillä välähtävällä punaisella laserilla skannaillaan tietyin väliajoin huoneessa olevien silmänpohjat jotta josko olisi vaarallinen toisinajattelija piilosilla.
- Anonyymi00029
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä arvelisin jotta sillä välähtävällä punaisella laserilla skannaillaan tietyin väliajoin huoneessa olevien silmänpohjat jotta josko olisi vaarallinen toisinajattelija piilosilla.
Toisinajattelijat, aktivistit ja esim rauhanomaiset mielenosoittajat ja ammattiyhdistysliike ovat tosiaan olleet mm. vakavien laitehakkerointien ja mustamaalaamisen kohteena salaisissa operaatioissa. ”Tämä osoitti käytännössä sen, että kun tehokas häirintäkoneisto oli kerran luotu, kynnys sen käyttämiseen yhä pienempiin maaleihin laskee huomattavasti (”tehtävän laajentuminen” eli mission creep).”
- Anonyymi00030
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mikähän tämän selittää?Poistin palovaroittimen asuntoni katosta. Nyt odottelen milloinka tulevat suojapukuiset miehet suojanaamareissaan asuntoni sisälle tunkeutuen. Ei se palovaroitin turhaan ole asuntoyhtiön omaisuutta sillä se on vakoilulaite.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Poistin palovaroittimen asuntoni katosta. Nyt odottelen milloinka tulevat suojapukuiset miehet suojanaamareissaan asuntoni sisälle tunkeutuen. Ei se palovaroitin turhaan ole asuntoyhtiön omaisuutta sillä se on vakoilulaite.
Kuulostaisi ihan uskomattomalta, että tuo olisi totta, mutta havaintoni palohälyttimen toiminnasta on kyllä totta. Kun sen lähietäisyydeltä poistui, se lakkasi välähtelemästä. Jokainenhan voi testata asiaa itse.
Laita hyvä ihminen joku palohälytin kuitenkin asuntoosi. - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kuulostaisi ihan uskomattomalta, että tuo olisi totta, mutta havaintoni palohälyttimen toiminnasta on kyllä totta. Kun sen lähietäisyydeltä poistui, se lakkasi välähtelemästä. Jokainenhan voi testata asiaa itse.
Laita hyvä ihminen joku palohälytin kuitenkin asuntoosi.Ilman videota tuosta "lopettaa välähtelyn" vaikea uskoa, en ole itse koskaan tuollaista havainnut.
Kenties menit vain niin kauas ettei sitä enää nähnyt?
Mutta tuossa olen eri mieltä, jos epäilette palovaroittimia niin poistakaa ihmeessä. Maailma ei menetä mitään tärkeää tai jää kaipaamaan jos kämppä sattuu palamaan ja olette siellä sisällä. - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ilman videota tuosta "lopettaa välähtelyn" vaikea uskoa, en ole itse koskaan tuollaista havainnut.
Kenties menit vain niin kauas ettei sitä enää nähnyt?
Mutta tuossa olen eri mieltä, jos epäilette palovaroittimia niin poistakaa ihmeessä. Maailma ei menetä mitään tärkeää tai jää kaipaamaan jos kämppä sattuu palamaan ja olette siellä sisällä.Mulla ei ole mitään syytä valehdella asiasta. Katsoin palovaroittimen välähtelyä olohuoneesta avoimena olleen eteisen oven kautta, palovaroitin jäi oviaukon taakse siten että itse en näkynyt enää palovaroittimelle, mutta välähtely olisi näkynyt katonrajassa olohuoneeseen. Se ei jatkanut pimeässä välähtelyä enää sen jälkeen kun poistuin pimeästä eteisestä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mulla ei ole mitään syytä valehdella asiasta. Katsoin palovaroittimen välähtelyä olohuoneesta avoimena olleen eteisen oven kautta, palovaroitin jäi oviaukon taakse siten että itse en näkynyt enää palovaroittimelle, mutta välähtely olisi näkynyt katonrajassa olohuoneeseen. Se ei jatkanut pimeässä välähtelyä enää sen jälkeen kun poistuin pimeästä eteisestä.
Julkaisethan tästä sitten sen videon?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Julkaisethan tästä sitten sen videon?
Ei mun tarvitse todistella asiaa. Testaa itse omasi. Se välähtelee kyllä pimeässä. Aika harvoin myös silloin kun itse olet sen näköpiirissä, olisiko kerran minuutissa. Loppuu kun poistut.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei mun tarvitse todistella asiaa. Testaa itse omasi. Se välähtelee kyllä pimeässä. Aika harvoin myös silloin kun itse olet sen näköpiirissä, olisiko kerran minuutissa. Loppuu kun poistut.
Näin on, tehkööt jokainen ihan itse omat tutkimuksensa.
- Anonyymi00041
Anonyymi00031 kirjoitti:
Laita hyvä ihminen joku palohälytin kuitenkin asuntoosi.Kyllähän tuo palovaroittimien huolto säädettiin oikein suurella lailla tämän kuluvan vuoden alusta taloyhtiöiden vastuulle. Niin jotta sitä tuo merkiirettaa että nyt ovat Eduskunnan lainsäätäjät tuollaisen putinistisen lain äänestämällä päättäneet.
Se on Eduskunta joka ylimpänä laillisuusvalvojana lait määrää eikä suinkaan tämä Moskovan suuriruhtinaskunnan rimpulainen Vladimir "verinen natsi" Putin. - Anonyymi00055
Anonyymi00037 kirjoitti:
Optinen laite, siinä on savuanturi joka havainnoi kaikki liikkeet.
- Anonyymi00010
En ole vieläkään keksinyt syytä miksi televisio pitäisi kytkeä internettiin.
Jos siltä haluaa netistä jotain katsoa sen netin saa tietokoneelle, jonka ylimääräisenä näyttönä se tv sitten toimii.
Eipä mikään telkan "vakoilutoiminto" pysty toimimaan.
Ja jos kaupassa on televisio mitä ei voi netittä käyttää niin sitten on syytä valita toinen tuote.
Itse katson satelliitti-televisiota juuri siksi että se on yksisuuntainen. Suoratoistopalvelut? En ole vielä keksinyt miksi tai mihin sellaista tarvitsee.- Anonyymi00014
Koska se nettiyhteys televisioon aktivoi vakoilujärjestelmän
Televisiosta?
Sama pätee jos kytket minkä vaan kodinkoneet nettiin? - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Koska se nettiyhteys televisioon aktivoi vakoilujärjestelmän
Televisiosta?
Sama pätee jos kytket minkä vaan kodinkoneet nettiin?Niin, siis, miksi siis kytkeä mitään?
En ole keksinyt että siitä saisi mitään lisäarvoa, jotenka en tee niin.
Elämä on - valintoja.
- Anonyymi00011
Miksi joku jääkaappi pitäisi olla netissä?
Pesukone?
Pölynimuri?
Kahvinkeitin?
Osaako joku kertoa?
Tai edes lamppu.- Anonyymi00012
No kun se on juuri sitä vakoilua millä ihmisiä kyylätään. Hammasharjakin on yhteydessä netin vakoilumaailmaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
No kun se on juuri sitä vakoilua millä ihmisiä kyylätään. Hammasharjakin on yhteydessä netin vakoilumaailmaan.
Halutaan tietää mitä ihmiset touhuaa, milloin käytät hammasharjaa jne kuinka usein ja kuinka kauan, kaikki pitää tietää kun ovat alhaisissa värähtelyissä..
Niinhän ne kateelliset naapuritkin koko aika ovat uteliaita liikkeistäsi - Anonyymi00022
Anonyymi00015 kirjoitti:
Halutaan tietää mitä ihmiset touhuaa, milloin käytät hammasharjaa jne kuinka usein ja kuinka kauan, kaikki pitää tietää kun ovat alhaisissa värähtelyissä..
Niinhän ne kateelliset naapuritkin koko aika ovat uteliaita liikkeistäsiLitteen kytkentä verkkoon on varsin vapaaehtoista, kukaan ei pakota.
Miksi siis kytkeä?
Jos kytkee niin saa toisaalta täsmälleen mitä ansaitsee. - Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niinhän ne kateelliset naapuritkin koko aika ovat uteliaita liikkeistäsiHammaharja skannaa ihmisen hampaat ja tekoäly muuntaa ne hammaskartastoksi joka on eräs tapa ihmisten tunnistamiseen. Lisäksi hammasharja ottaa ihmiseltä sylkinäytteen, jotta poliisit saavat tietää millaisia huumeita tuo "Jorkka" on tänä aamuna nauttinut.
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hammaharja skannaa ihmisen hampaat ja tekoäly muuntaa ne hammaskartastoksi joka on eräs tapa ihmisten tunnistamiseen. Lisäksi hammasharja ottaa ihmiseltä sylkinäytteen, jotta poliisit saavat tietää millaisia huumeita tuo "Jorkka" on tänä aamuna nauttinut.
Käytän sellaisia ihan manuaalisia vanhan ajan harjoja.
Mitenkä tuollainen skannailee yhtään mitään?
Jälleen oma valinta jos tunkee suuhunsa jotain netteihin kytkettyä Himmeliä. - Anonyymi00051
Anonyymi00028 kirjoitti:
Käytän sellaisia ihan manuaalisia vanhan ajan harjoja.
Mitenkä tuollainen skannailee yhtään mitään?
Jälleen oma valinta jos tunkee suuhunsa jotain netteihin kytkettyä Himmeliä.No niinhän minä käytänkin manuaalista harjaa juuri siitä syystä kun näimät sähköhammasharjat ovat kapitalistien vakoiluoperaation kavala juoni.
- Anonyymi00013
Ostin toffifee paketin lähikaupasta, nyt internet mainostaa minulle sitä.
- Anonyymi00016
Kaupoilla on sopimuksia FB:n kanssa.
- Anonyymi00017
Minä taas ajattelin että onpas epäkiinnostava video you tubessa, niin hetken päästä koneeni ruudulle ilmestyi teksti.
SINNUA EI KIINOSTA voit keskustella aiheesta täällä. Siinä oli joku linkki jonnekin sivustolle. Tekoäly siis näki ajatukseni?!!!
Tosta on jo 2 vuotta aikaa, tai jotain sinne päin.. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä taas ajattelin että onpas epäkiinnostava video you tubessa, niin hetken päästä koneeni ruudulle ilmestyi teksti.
SINNUA EI KIINOSTA voit keskustella aiheesta täällä. Siinä oli joku linkki jonnekin sivustolle. Tekoäly siis näki ajatukseni?!!!
Tosta on jo 2 vuotta aikaa, tai jotain sinne päin..Ehkä seuraavalla kerralla otat screen capturen niin voidaan arvioida mistä oli kyse?
Muistatko tarkalleen mitä teit päätettyäsi "epäkiinnostava"?
2v sitten AI oli varsin alkeellinen vrt tänään. - Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ehkä seuraavalla kerralla otat screen capturen niin voidaan arvioida mistä oli kyse?
Muistatko tarkalleen mitä teit päätettyäsi "epäkiinnostava"?
2v sitten AI oli varsin alkeellinen vrt tänään.Se taisi olla viime vuonna 2025
Mut ruudulle ilmestyi neliskanttinen harmaa tausta jossa luki. Sinua ei kiinnosta, voit keskustella aiheesta täällä jossa joku linkki johonkin
en selvittänyt minne linkki olisi vienyt - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se taisi olla viime vuonna 2025
Mut ruudulle ilmestyi neliskanttinen harmaa tausta jossa luki. Sinua ei kiinnosta, voit keskustella aiheesta täällä jossa joku linkki johonkin
en selvittänyt minne linkki olisi vienytNo jos se oli 2025 niin sitten siitä ei ollut (sic)"jo 2 vuotta aikaa", kuten alunperin mainitsit.
Ota kuva seuraavalla kerralla. - Anonyymi00052
Se kaupan toffee on muuten siksi niin tahmeata hampaisiin takertuvaa, jotta varmasti saadaan juntattua sellaiset sondit ihmisten hammasväleihin, jotka sitten pysyvät siellä hammasväleissä.
Jos et usko niin mene hammaslääkärille joka poistaa nuo "vakoilujutut" hammasväleistäsi kertoen kyseessä olevan plakinpoistosta sekä hammaskivestä. Vielä mitä sillä hammaslääkäri laitattaa hampaaseesi sellaisen muovipaikan joka kestää kovempaakin jynssäämistä eikä siellä muovipaikan sisällä olevalle vakoilevalle teknikaalle käy yhtään mitenkiään huonosti. - Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
Se kaupan toffee on muuten siksi niin tahmeata hampaisiin takertuvaa, jotta varmasti saadaan juntattua sellaiset sondit ihmisten hammasväleihin, jotka sitten pysyvät siellä hammasväleissä.
Jos et usko niin mene hammaslääkärille joka poistaa nuo "vakoilujutut" hammasväleistäsi kertoen kyseessä olevan plakinpoistosta sekä hammaskivestä. Vielä mitä sillä hammaslääkäri laitattaa hampaaseesi sellaisen muovipaikan joka kestää kovempaakin jynssäämistä eikä siellä muovipaikan sisällä olevalle vakoilevalle teknikaalle käy yhtään mitenkiään huonosti.Jätäthän päihteiden käytön, ei selvästi sovellu sulle.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Jätäthän päihteiden käytön, ei selvästi sovellu sulle.
Joo kyllä tuo toffeen käyttö kannattaisi lopettaa ja tämä neuvo on kaikille.
- Anonyymi00018
Mikä on se punainen pieni valo joka ainakin aikoinaan näkyi Sharp ja joidenkin muiden 50 tuumaisten televisioiden oikeassa yläkulmassa kun laittoi jonkin kanavan jolla ei ollut ohjelmaa, niin mustan ruudun oikealla puolella yläkulman lähellä näkyi punainen pieni silmä, tai sen tapainen ?
- Anonyymi00020
Kysyin tuosta AI:lta ja se oli sitä mieltä ettei kyseessä välttämättä ollut mikään television ominaisuus, vaan televisiossa kiinni olleen digiboksin ilmoitus ettei sillä ole signaalia:
"Esimerkiksi Nokia MediaMaster -digibokseista on vanhoja käyttäjäkuvauksia, joissa kerrotaan ruudulla näkyvästä pienestä punaisesta merkistä, kun signaali puuttui. Se oli siis digiboksin generoima kuvaruutugrafiikka, jonka boksi lähetti television kuvaan SCART-liitännän kautta."
Oliko käytössä joku, ei välttämättä Nokia, digiboksi?
Uskoisin että myös puhut televiosta joka ei omannut nettiliittymää, silloin siinä ainakaan ei ollut kameraa, koska johonkinhan se kameran kuvaama pitäisi laittaa, ja vaikea sitä on mihinkään toimittaa ilman nettiä? - Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kysyin tuosta AI:lta ja se oli sitä mieltä ettei kyseessä välttämättä ollut mikään television ominaisuus, vaan televisiossa kiinni olleen digiboksin ilmoitus ettei sillä ole signaalia:
"Esimerkiksi Nokia MediaMaster -digibokseista on vanhoja käyttäjäkuvauksia, joissa kerrotaan ruudulla näkyvästä pienestä punaisesta merkistä, kun signaali puuttui. Se oli siis digiboksin generoima kuvaruutugrafiikka, jonka boksi lähetti television kuvaan SCART-liitännän kautta."
Uskoisin että myös puhut televiosta joka ei omannut nettiliittymää, silloin siinä ainakaan ei ollut kameraa, koska johonkinhan se kameran kuvaama pitäisi laittaa, ja vaikea sitä on mihinkään toimittaa ilman nettiä?Televisiossa on nettiyhteys mahdollisuus ainakin jota oli kokeiltu kerran joskus. Sharp merkkinen.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Televisiossa on nettiyhteys mahdollisuus ainakin jota oli kokeiltu kerran joskus. Sharp merkkinen.
Tätä en epäile, mutta siis kun kysyin AI:lta (voit koittaa toki itse) mikä se piste voisi olla niin se kertoi että tunnetuin tuollaista pistettä ruudun nurkkaan laittava väline on nimenomaan televisoon liitetty digiboksi.
Tuollainen feature on ollut tunnetusti digibokseissa; kun signaalia ei ole, se tarjoilee ruudulle siitä ilmoituksen tuollaisella.
AI ei ollut tietoinen että Sharpin televisioissa olisi suoraan tuollaisia, itse en käytä kuin LG televisioita (joita ei koskaan kytketä nettiin suoraan) niin vaikea sanoa tuon enempää. - Anonyymi00038
Anonyymi00020 kirjoitti:
Uskoisin että myös puhut televiosta joka ei omannut nettiliittymää, silloin siinä ainakaan ei ollut kameraa, koska johonkinhan se kameran kuvaama pitäisi laittaa, ja vaikea sitä on mihinkään toimittaa ilman nettiä?Nythän sinä menit vallan suuren munauksen tekemään kun sotkit tekoälyn tähän vakoilujuttuun mukaan. Eihän tekoäly tiedä mitään vaan nyt autoit tekoälyä tunkeutumaan ihmisten televisioiden avulla koteihin.
Austraaliassa tekoäly tunkeutui ihmisten terveystietoihin viime kesäkuussa. Saas nähtä mitä tästäkin vielä tulee.
- Anonyymi00032
Asunnot ovat nykyään niin täynnä vakoilutekniikkaa jottei sitä millään uskoisikaan. Elokuvassa Brazill henkilöhahmo Archibald Tuttle on perillä näistä tekniikoista: https://www.youtube.com/watch?v=VRfoIyx8KfU
Tuommoista se on eikä asuntojen sisällekkään pääse kuin sellaisen korkeantason vakoiluoven kautta.- Anonyymi00034
Kämpässä on täsmälleen niin paljon vakoilutekniikkaa kuin SINÄ, kämpässä oleskeleva, kannat ovesta sisään.
Jos et mitään vakoilevaa sisään kanna niin ei sellaista siellä sitten ole.
Elämä on - valintoja.
- Anonyymi00043
Mitä ne vakoilee ja mikä on niin "vaarallista", että pitää vakoilla?
- Anonyymi00046
Tavalliset siviilit, kansalaiset. Pois lukien vapaamuurarit, korkea-arvoiset kansalaiset, tärkeät liikemiehet.
(Osa yrittäjistä, liikemiehistä voi olla epäsuosiossa niin valvonta voi olla jatkuvaa, tai satunnaista). - Anonyymi00047
Anteeksi. Että edes kirjoitin mitään.
- Anonyymi00048
En pelkää mitään älä sinäkään pelkää. Suljetaan silti internet ja kodinkoneet kuten internetiin yhteydessä olevat älykkäät kellot, puhelimet yms.
- Anonyymi00044
Tyst ny !
Ei tuollaista tule kysyä sillä seinilläkin on korvat jotka kantelevat suoraan Putinille vakoilujuttuja jopa nopeammin kuin mihinkä tekoäly kykenee.- Anonyymi00045
Vain siellä Moskovassa seinillä on korvat.
- Anonyymi00049
Anonyymi00045 kirjoitti:
Vain siellä Moskovassa seinillä on korvat.
Niin, Suomessahan seinillä on korvien lisäksi myös silmätkin. Googlen kameroilla varustettu vakoiluautokin kiertelee kaduilla kuvailemassa. Kotipihoja ei kuulemma enään kuvata vaan sitä minä en usko.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Niin, Suomessahan seinillä on korvien lisäksi myös silmätkin. Googlen kameroilla varustettu vakoiluautokin kiertelee kaduilla kuvailemassa. Kotipihoja ei kuulemma enään kuvata vaan sitä minä en usko.
Montakos tunnet jotka on onnistuneet pääseen Streetview kuviin?
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Montakos tunnet jotka on onnistuneet pääseen Streetview kuviin?
No en ensimmäistäkään ja se juuri on vakoilun tarkoitus ettei vakoilu tule julkiseen tietoon.
Juuri se on todisteena Googlen vakoilusta kun ei heidän vakoiluautosta kuvaamista videoista näy ihimisiä. Miten se voi olla mahdollista sillä Amerikassa sekä myös Kiinassa on sellaista vakoilutekniikka jossa jokainen ihminen on kasvojen tunnistamisien myötä jatkuvassa tarkkailussa.
Tässä eräs esimerkki Amerikasta: https://www.is.fi/autot/art-2000012299039.html
Noin sitä vaan vakoillaan ilman jotta vakoilun kohde tietää asiasta yhtään mitään ! - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
No en ensimmäistäkään ja se juuri on vakoilun tarkoitus ettei vakoilu tule julkiseen tietoon.
Juuri se on todisteena Googlen vakoilusta kun ei heidän vakoiluautosta kuvaamista videoista näy ihimisiä. Miten se voi olla mahdollista sillä Amerikassa sekä myös Kiinassa on sellaista vakoilutekniikka jossa jokainen ihminen on kasvojen tunnistamisien myötä jatkuvassa tarkkailussa.
Tässä eräs esimerkki Amerikasta: https://www.is.fi/autot/art-2000012299039.html
Noin sitä vaan vakoillaan ilman jotta vakoilun kohde tietää asiasta yhtään mitään !Tietääpäs.
Jokainen täysipäinen tietää että nykyisin on 4K kameroita kaikkialla julkisilla paikoilla
Ja ihmisiä ei edes välttämättä tunnisteta kasvoista, koska ne voi peittää; parempi tunnistaa kävelystä. Kun sitä ei kuulemma voi edes ontumalla feikata.
Ja kotonakin vakoillaan, se wifi reititin muodostaa kivan kentän jossa olevia voi vakoilla.
Menen takaisin sänkyni alle makaamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611346Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää911028- 164937
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30863Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25808Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks46760Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu127714Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27704
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.166625VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497