1) Kynitty tukka, niskasta kuin kananperse
2) Punaiseksi värjätty tukka
3) Blondattu tukka
4) Kirjavaksi värjätty kynitty tukka
5) Kynitty permanentattu tukka
6) Kynitty värjätty permanentattu tukka
7) Kynityn värjätyn permanentatutun rasvaisen tukan alta paistava paljas päänahka
8) Läskimaha
9) Läskit käsivarret
10) Läski perse
11) Läskit reidet
12) Suonikohjut
13) Hapan ilme
14) Tyhmät jutut
15) Puskat kainaloissa ja varmaan alempanakin
16) Kultakorut-tuulipuku-yhdistelmä
17) Muodottomat leipurin housut
18) Beessit muodottomat kuteet
19) Muodottomat valkoiset T-paidat
20) Riippuvat rinnat
21) Riippuvat silmäluomet
22) Riippuvat suupielet
23) Riippuva kaksoisleuka
24) Tasapohjasandaalit - läps, läps
25) Madonväriset polvisukat
... ei, vaikka mulla on hiton tylsää, mä en jaksa enää, tästä tulee liian pitkä lista, koska vieläkään ei loppua näy...
50+-naisissa 10 eniten ärsyttävää seikkaa
43
4182
Vastaukset
- Nainen
Millainen kampaus meillä sitten mielestäsi SAA olla?
- Äiti
ja monen suvun tärkein "välikäsi"...sittenkin :)
Olet ehkä lapseni....25v!
Olet ehkä itse mielikuvituksesi "uhri" 25v päästä! Tervetuloa joukkoon...onneksi ensin on ne iloiset 50-v juhlat..elämä on ihanaa ja monimuotoista naisena :)) - Nainen
Äiti kirjoitti:
ja monen suvun tärkein "välikäsi"...sittenkin :)
Olet ehkä lapseni....25v!
Olet ehkä itse mielikuvituksesi "uhri" 25v päästä! Tervetuloa joukkoon...onneksi ensin on ne iloiset 50-v juhlat..elämä on ihanaa ja monimuotoista naisena :))Tuo oli ilmeisesti tarkoitettu aiheen aloittajalle eikä minulle?
- Luonnonblondi tiimalasi 25 vee
jos olisi puhtaat, kiiltävät, luonnollisen väriset hiukset, pituus laadun mukaan, kuitenkin aina enemmän kuin 3-5 cm pitkät?
Kaikki veitsellä leikkaamiset, kemialliset käsittelyt, kähertämiset, röpeltamiset ja suomalaisihoon sopimattomat (kalliit) värjäykset voisi heittää romukoppaan ikuisiksi ajoiksi. - junttiukko
Luonnonblondi tiimalasi 25 vee kirjoitti:
jos olisi puhtaat, kiiltävät, luonnollisen väriset hiukset, pituus laadun mukaan, kuitenkin aina enemmän kuin 3-5 cm pitkät?
Kaikki veitsellä leikkaamiset, kemialliset käsittelyt, kähertämiset, röpeltamiset ja suomalaisihoon sopimattomat (kalliit) värjäykset voisi heittää romukoppaan ikuisiksi ajoiksi.Lyhyt tukka on kätevä ja mielestäni hyvin leikattuna seksikäs kaikenikäisillä naisilla!
- silti että
Kaikki veitsellä leikkaamiset, kemialliset käsittelyt, kähertämiset, röpeltamiset ja suomalaisihoon sopimattomat (kalliit) värjäykset voisi heittää romukoppaan ikuisiksi ajoiksi.tukan alla olisi muutakin kuin tyhjää tilaa.
- sanon täydellistä
junttiukko kirjoitti:
Lyhyt tukka on kätevä ja mielestäni hyvin leikattuna seksikäs kaikenikäisillä naisilla!
paskaa puhut ukko, mutta sinähän oletkin juntti! Kuten nimimerkki kertoo.
- sanoin täydellistä
junttiukko kirjoitti:
Lyhyt tukka on kätevä ja mielestäni hyvin leikattuna seksikäs kaikenikäisillä naisilla!
paskaa puhut ukko, mutta sinähän oletkin juntti!
Kuten nimimerkkisi kertoo, mutta lienetkö edes ukko, mutta juntti ainakin. - Kurkkasin tänne (N)
silti että kirjoitti:
tukan alla olisi muutakin kuin tyhjää tilaa.
Alustajalla ilmeisesti sellaiset hartioille putoavat, hoitamattomat, suorat hiukset, jotka tekevät yli kaksikymppisistä naisista huorahtavan näköisiä!
- kamalan näköisiä
Kaikki veitsellä leikkaamiset, kemialliset käsittelyt, kähertämiset, röpeltamiset ja suomalaisihoon sopimattomat (kalliit) värjäykset voisi heittää romukoppaan ikuisiksi ajoiksi.on 99-prosenttia keski-ikäisistä naisista. Itse en aio ikinä kuulua noihin värjättyihin, kaljuuntuviin, beessinvärisiin ilmestyksiin, vaan pysyä luonnonkauniina värikkään naisellisena itsenäni.
- listan itsestäsi,
miltä näytät 15 vuoden kuluttua,kun tiimalasisi on hävinnyt.
- mutta ikinä en
kulje höljissä valkoisissa t-paidoissa, lökähtävissä beesseissä housuissa enkä tasapohjasandaaleissa. Kuljen sievissä hameissa, hyvännäköisissä housuissa,kauniissa seksikkäissä mekoissa.
Ikinä en laitata itselleni värjättyä kananpersettä tukaksi, josta kalju alkaa kuultaa läpi kaiken sen liian värjäämisen ja kuluttamisen jälkeen. Mustat tukat on kaikkein karseimpia keski-ikäisillä naisilla. Miksei ihmisillä ole värisilmää, että näkee mikä sopii omaan ihoon, mikä ei??? Sama koskee myös vaatteita, jotka ikäluokkani naisilla iloitteleat pääosin väriskaalassa kuravellinruskea-harmaa-musta-homeenvihreä!
Vielä 70-luvulla osattiin pukeutua naisellisesti. Minne se taito on hävinnyt?
Ja se ryhti! Hartiat lysyssä laahustetaan tuulipuvussa...hapan ilme naamalla.
Minua luullaan ikäistäni nuoremmaksi koska en ole tuota samaa sarjaa.
Ei ole pakko kadottaa viehättävyyttään ja naisellisuuttaan, vaikka ikää tulee!!! - luullaan ikäistäsi
mutta ikinä en kirjoitti:
kulje höljissä valkoisissa t-paidoissa, lökähtävissä beesseissä housuissa enkä tasapohjasandaaleissa. Kuljen sievissä hameissa, hyvännäköisissä housuissa,kauniissa seksikkäissä mekoissa.
Ikinä en laitata itselleni värjättyä kananpersettä tukaksi, josta kalju alkaa kuultaa läpi kaiken sen liian värjäämisen ja kuluttamisen jälkeen. Mustat tukat on kaikkein karseimpia keski-ikäisillä naisilla. Miksei ihmisillä ole värisilmää, että näkee mikä sopii omaan ihoon, mikä ei??? Sama koskee myös vaatteita, jotka ikäluokkani naisilla iloitteleat pääosin väriskaalassa kuravellinruskea-harmaa-musta-homeenvihreä!
Vielä 70-luvulla osattiin pukeutua naisellisesti. Minne se taito on hävinnyt?
Ja se ryhti! Hartiat lysyssä laahustetaan tuulipuvussa...hapan ilme naamalla.
Minua luullaan ikäistäni nuoremmaksi koska en ole tuota samaa sarjaa.
Ei ole pakko kadottaa viehättävyyttään ja naisellisuuttaan, vaikka ikää tulee!!!nuoremmaksi lapsellisen puhetapasi vuoksi?
- harrastan vain 50+ naisia
jos nuoremmat ovat noin pinnallisia,luonteenpiirteistä ei mainita sanallakaan!
- Nuorekkuutta peliin
samaa mieltä! Olen kyllä itsekin 50 mutta MIKÄÄN noista ominaisuuksista ei kuulunut minulle!!:D En tiedä etsikö turhaan näiltä palstoilta samanlaista MIESTÄ.
- miesnäkökulmasta
ärsyttää kyllä enemmän (nais-)ihmisen tyhmyys kuin ulkonäkö.
- Tässäkö selitys?
on, kun ei ole tyhmä? Tuolla kaupungilla vain näkee ainakin tyhmännäköisiä naisia joita ulkoiluttaa ihan fiksunnäköisiä miehiä:O Vai olisiko niin, että nämä tyhmät naiset ovat niitä vapaan 60-luvun vahhinkovetoja. Miehen on tullut pistettyä kännissä paksuksi, menty pakkonaimisiin ja sitten jääty jumputtamaan kun on tuota omaisuuttakin kertynyt ja sen jakaminen tekee NIIN kipeää?
- ikäinen
Tässäkö selitys? kirjoitti:
on, kun ei ole tyhmä? Tuolla kaupungilla vain näkee ainakin tyhmännäköisiä naisia joita ulkoiluttaa ihan fiksunnäköisiä miehiä:O Vai olisiko niin, että nämä tyhmät naiset ovat niitä vapaan 60-luvun vahhinkovetoja. Miehen on tullut pistettyä kännissä paksuksi, menty pakkonaimisiin ja sitten jääty jumputtamaan kun on tuota omaisuuttakin kertynyt ja sen jakaminen tekee NIIN kipeää?
nainen on usein määräilevä-omaa miestään kohtaan(jos vielä on saanut pidettyä)...miesparka on helisemässä, jos hän on joutunut jäämään samaan talouteen noiden omaisuusasioiden takia. Jos omaisuutta ei ole, hänet on potkaistu ovesta ulos jo ajat sitten. Mitäs loppuun kulutetulla ja haukutulla enää olis käyttöä. Eihän se enää uskaltanut kotona suutaan avata, kun tyranni määräsi kaikesta ja jos joku määräys ei toteutunut niin siitä se vasta meteli nousi ja viikkojen pihtaaminen ja jäkätys... Tässä vähän totuutta; se on karvas, mutta näin naiset menettelee!!!
- se .
ikäinen kirjoitti:
nainen on usein määräilevä-omaa miestään kohtaan(jos vielä on saanut pidettyä)...miesparka on helisemässä, jos hän on joutunut jäämään samaan talouteen noiden omaisuusasioiden takia. Jos omaisuutta ei ole, hänet on potkaistu ovesta ulos jo ajat sitten. Mitäs loppuun kulutetulla ja haukutulla enää olis käyttöä. Eihän se enää uskaltanut kotona suutaan avata, kun tyranni määräsi kaikesta ja jos joku määräys ei toteutunut niin siitä se vasta meteli nousi ja viikkojen pihtaaminen ja jäkätys... Tässä vähän totuutta; se on karvas, mutta näin naiset menettelee!!!
olla jotain ton suuntasta
- minä
Rintani riippuvat.Tukkani on kamala.Takapuoli on leveä kuin kymmenen leivän uuni.Suonikohjut on leikattu kahteen kertaan.Keskustelunaiheeni ovat tosi hölmöjä....mutta!Ostin juuri talon maalta.Rakastelen mieheni kanssa vähintään kahdesti viikossa.Nauramme ja leikimme.Elämä hymyilee huolimatta kipeästä selästä,työhuolista,kiukuttelevista lapsista.Illalla kun menen maate,siunaan lapseni ja lasteni lapset.Tänä iltana siunaan sinutkin,joka olet noin harmistunut meidän keski-ikäisten naisten ulkonäköön.(tuli vielä mieleen noista puskista...tuolla alempana:)...mieheni teki tempun terävän ja ajeli itsensä posliiniksi...ja minä samoin.Sen jälkeen yritin rakastella ratsastaen...seuraavana päivänä ainooni oli kuin hiertynyt vereslihalle sen miehen huonostiajellun sängen jälkeen!!!Saat haaveilla ihan rauhassa posliinista,minä en...me mennään puskat täristen:)))).......)
- junttiukko
Lisää kaltaisiasi naisia!
- tallari
Kutiinaa seuraavanakin päivänä muistella niitä
"ratsastus -reissua",ja sen tuomaa hekumaa)))))D - jane aikojen alusta
Voi miten oli hyvä kirjoitus. Ihanaa kun jolakin on elämä noin onnellista : )) Mukavaa, ihanaa, herttaista jatkoa. Kyllä miehesi ja lastesi ja lastenlastesi on hyvä tulla teidän kotiin, kun olette noin ihania ihmisiä. Otatte kiukuttelutkin tyynesti.
- nikander
kuhan on muuten lutunen.
- 10 ärsyttävintä miestä
Kaljamaha
Prutkuhousu
Alamittainen Aatu
Pienet m....t
Suuret luulot
Alkoholisoitunut
Naismainen(keikari)
Epäsiisti
Ylensyönyt
Luuseri - ei blondi
Kylläpä blondi kirjoitti listan, jossa oikein vahvasti blondin tyhmyys tiivistyy.
Monet noista sinua ärsyttävistä seikoista ovat sellaisia, joille ei voi mitään. Eli riippuvat luomet ym tulevat, jos ovat tullakseen.
Ja muutkin riippuvaiset, toivonpa hartaasti, että muistat listasi, kun omaa rupsahtanutta ruhoasi tsiikaat muutaman vuoden perästä.
Toisaalta olen kyllä nähnyt monia nuoria naisia, joilla riippuu ja roikkuu ja läskit pursuaa.
Ja hiuksetkin ovat melko lailla kananpyrstöä muistuttavat.
Kunpa en koskaan tapaisi sinunlaistasi pintaliitäjää missään yhteydessä. Olet naurettava!- "suunnistaja"
listansa vääntää meitä vanhemman ikäpolven edustajia ärsyttääkseen.
Jos tosissaan oli, niin tyhmyytensä osoitti pahemman kerran. Tulee se mummoikä blondillekin. Olisipa hauska nähdä, miltä hän näyttäisi. Voisipa hyvinkin olla kaikki mainitsemansa yksityiskohdat itsellänsä.
Mielestäni nämä nykynuoret kaikkine erikoisine hiusvärjäyksineen, huuli-ja kulmaym. renkaineen ovat kauhistuttavia irvikuvia. Myöskin ne roikkuvat vyötärömakkarat lantiofarkkujen yläpuolella ovat vallan kauhean näköisiä.
Joten kyllä sieltä nuorempienkin olemuksista löytyy paneteltavaa ja niitä ärsyttävyyksiä.
Minua eivät nuo mainitsemasi asiat koske, mutta meitä on monenlaisia ja onneksi on.
- iltatuuli
kateesi sivuun, ei sun meitä tarvitse katsella. ja totuushan on että sinäkin tulet joskus vanhaksi jos et kuole pois maailmaa rumentamasta
- ;Mielenkiintoista
olisi tavata sinut face-to-face ja laatia sitten vastaava lista, jotka minua ärsytti persoonassasi...luulenpa, että se olisi likipitäen yhtä pitkä!
Tämmöiselle aloitukselle ei kyllä voi kuin NAURAA! - blondi kirj tällaisia:
Blondin paljastus
Kirjoittanut: Blondi tiimalasi 25 vee 28.7.2005 klo 10.49
No, hei pässit!
Olen 50 , tukeva tumma suurisuinen ämmänkutale. Oli niin tylsä hetki että ajattelin sohaista muurahaispesää kirjoittamalla täysin älyvapaan listan mitään ajattelematta. Hupia se on sekin kun älykääpiöt vastailee älyvapauteen.
Moikka seuraavaan tylsyyteni hetkeen! paranee kunhan naiset pääsevät 60:n yli :DDD
- huomannu
mutta sehän kuvas voilla "kampauksilla" ja "värjäyksillä" nyky nuorten päitä, nehän on nykyään kun räsymattopelukoppia. Nykyään jos koskaan "parturit" ja "kampaajat" tekee kovaa rahaa surkeilla esityksillä.
Ymmärtänette varmaan miksi käytin noiden sanojen yhteydessä lainausmerkkejä! - puhunu
huomannu kirjoitti:
mutta sehän kuvas voilla "kampauksilla" ja "värjäyksillä" nyky nuorten päitä, nehän on nykyään kun räsymattopelukoppia. Nykyään jos koskaan "parturit" ja "kampaajat" tekee kovaa rahaa surkeilla esityksillä.
Ymmärtänette varmaan miksi käytin noiden sanojen yhteydessä lainausmerkkejä!mutta totta joka sana
ha-haa-ha-haa-haa jesss - Mies
Kyllä sun kelpaa tuolla ulkonäöllä noita nuoria naisia lohdutella.
- Otontytär
Jos toivot tilanteen paranevan näiden suunsoittajien keskuudessa, olet tosiaan väärässä, Mdk...
Tietääkseni aivosolut eivät uusiudu. Kaikkein tärkeintä vastakkaisessa sukupuolessa on se, mitä on korvien välissä. Jos siellä ei ole mitään, älkäämme täällä keskusteluissa ihmetelkö kummallisia kannanottoja...
Toisarvoisiksi jäävät tämänikäisillä ulkonäölliset yksityiskohdat. Tuollainen (provosoitu?) mielipide (kuin aloittajalla) on omiaan karkoittamaan kaikki läheltänsä, sekä miehet että naiset! - Mies
Todellakin! Sinun näköisesi kuusvitonen päihittää varmasti ketjun aloittajan.
- Positiivinen asenne elämään
Niin taidat olla tosiaan aika nuori vielä elämäsi on pumpulissa ja vaikeaa ja tylsää .
Silloin on helppoa hakea paljon vikoja ympäriltä kun ei oma elämä ole järjestyksessä
Elä nyt omaa elämääsi omassa iässä ja mieti sitä mitei sitäkin miten voisi olla mukavampaa elää nauttia elmästä nuoruudesta ja vanheta iloisin mielin tyytyväisenä itseesikin .
Jokin on vialla sinulla itselläsi kun täytyy niinpaljon sitä energiaa tuhlata muiden ihmisten asioihin elämään ja varsinkin tuntuu että pelkäät elämää ja elämäntuomaa kokemusta ja muuta kaikkea.
Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan ei missään iässä . Mutta , kaikilla on paikkansa kaikilla on elämänsä elettävänä aivan itse ja tekemällä siitä juuri sellainen kuin haluaa jos vain voi .Kasva ihmisenä ja kehitä omaa itsetuntoasi hyväksy kanssaihmiset ja on paljon helpompaa elää . Täällä maailmassa tarvitaan niitä kanssaihmisiä kulkemaan .
Tuosta pinnalisesta ulkonäöstä voit sitten arvostella mielessäsi ihan kaikkia kyllä on nuorissa yhtälailla mauttomuutta ikävää piirrettä täysin epäaitoja suurin osa kun vain katsoo sitä ulkokuorta .Lisäksi on sitä samanlaistumista kaikilla nuorilla tuskin on monellakan aidot hiukset aidot rinnat meikkiä on kilokaupalla ja koruja ja lävistyksiä ja tatuointeja täysin epäonnistuneita .
Mutta he kaikki aikuistuvat he kaikki kokevat kaikenlaista elämässään ikä tulee ja uusia nuoria perässä . Sinä vanhenet ja kuljet ihan samaa elämänkaarta kuin kaikki muutkin ,et ole sen kummallisempi ,ehkä vähän tyhmempi jos et mitään opi .
Sanon vielä sinulle ,JOKAISESSA IHMISESSÄ ON
JOTAIN HYVÄÄ ,JOTAIN KAUNISTA JOTAIN ARVOKASTA .
Kuuntele ja keskustele ihmisten kanssa ,nuorten ja vanhojen ja keski-ikäisten , naisten ja miesten kanssa .Se kannattaa.
Elämä tuo ja elämä vie ja kokemukset muokkaa ja kasvattaa ja hioo ..... ehkä sinustakin tulee vielä
Kun HYVÄKSYT ITSESI VOIT HYVÄKSYÄ TOISETKIN IHMISET - hahahahaaaa
Olet kirjoittanut nyt jo itsestäsi ennusteen.
50 mihissä ja naisissa on sitä positiivista ainesta, että oikeen kateeksi käy.Jatkakaa samaa rataa,ja nautttikaa elämästä, terveydestä, kaikesta :)perässä tullaan.... - Neljäyhdeksän vee
Mitä tekee alaikäinen tällä palstalla? Tulet vielä arvostelemaan äitisi ikäisiä naisia. Hävyttömiä pentuja nykyään. Ehkä 15 palstalla arvostellaan sitten kaksvitosia samalla tavalla, tiedä häntä.
Pyydä nyt kiltisti anteeksi kaikilta tädeiltä ja pese suusi saippualla.- kolme v.
Joo kyl se on turhaa 25v arvostella meitä puolet vanhempia. Ei satu tulemaan mieleen et jonain päivänä sitä itekkin on siinä iässä jos luoja suo.
Minulla roikkuu luomet mutta en tiedä millä ne saa roikkumasta.Neuvo minua!
Elämä on kuitenkin ihanaa.Ei tarvi enää pingottaa ja miettiä mikä minä olen.Voi olla oma itsensä,osaa nauttia elämästä,ei enää turhamaisuutta,ystävät ja harrastukset odottaa.
Kannatta sinunkin odottaa tätä aikaa kun lapsesi on jo aikuisia,lähteneet kotoa ja voit aloittaa uuden jakson elämässäsi.Siinä odotellessa kannattaa kerätä elämän rikkauksia mahdollisemman paljon et on millä mällätä sitten.
Jokainen tyylillään. - Ruuhi
Kunhan nyt tekee noita provojaan. - Ilkeä ihminen.
- yks vaan 52v
Miksi et pysy omalle ikäryhmällesi tarkoitetulla palstalla?
Koska olet noin negatiivinen.
Ehkä sinä joskus kasvat aikuiseksi myös kannanotoissasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94914
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54858Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61788Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141698- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86467Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467