Räsäsen & companyn idea tuntuu olevan, ettei seksuaalista identiteettiä kyseenalaistavat toimintaa tulisi sallia.
Eikö tällä perusteella tulisi kieltää myös eheytystoiminta ja jopa rukoilubsen puolesta, että joku seksuaalista identiteettiään muuttaisi?
Eheytyshoidotkin kiellettävä?
32
100
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Jeesuksen tahdon mukaista eheytystä ei voida kieltää koska Jeesus alkaa eheyttämään KAIKKIA uskoon tulleita on hän sitten homoseksuaali tai hetero. Jeesuksen eheytys rakentaa sielua ja uskoa Jeesukseen ja Jumalan tahdon mukaiseen elämään.
- Anonyymi00002
Jos joku pyytää rukousta seksuaalisuuteensa liittyen, niin ei tietenkään siihen vastata, että en voi rukoilla.
- Anonyymi00003
Vaikka pyytäisi rukoilemaan, että saa olla tällainen mikä on, homo?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vaikka pyytäisi rukoilemaan, että saa olla tällainen mikä on, homo?
Kaikenlaista voi rukoilla, vastaus jää kuitenkin aina Jumalalle.
Itse olin aikanani täysin uppoutunut okkultismiin ja uushenkisyyteen ja rukoilin, että Jumala pitäisi minut oikealla tiellä. Ja Jumala vastasi, ohjasi pois siltä tieltä ja saattoi uskoon. Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaikenlaista voi rukoilla, vastaus jää kuitenkin aina Jumalalle.
Itse olin aikanani täysin uppoutunut okkultismiin ja uushenkisyyteen ja rukoilin, että Jumala pitäisi minut oikealla tiellä. Ja Jumala vastasi, ohjasi pois siltä tieltä ja saattoi uskoon.Kun olin itse rukoillut tuhansia rukouksia, ja lopulta jättänyt uskon. Tein kokeen rukoilemalla saatanaa. Sama tulos, että tyhjää sekin. Rukoilu kaikin puolin on niin turhaa.
- Anonyymi00008
torre3 kirjoitti:
Kun olin itse rukoillut tuhansia rukouksia, ja lopulta jättänyt uskon. Tein kokeen rukoilemalla saatanaa. Sama tulos, että tyhjää sekin. Rukoilu kaikin puolin on niin turhaa.
"Tein kokeen rukoilemalla saatanaa."
Hyvihän se on toiminut elämässäsi. - Anonyymi00012
torre3 kirjoitti:
Kun olin itse rukoillut tuhansia rukouksia, ja lopulta jättänyt uskon. Tein kokeen rukoilemalla saatanaa. Sama tulos, että tyhjää sekin. Rukoilu kaikin puolin on niin turhaa.
Olet väärässä. Saatana selvästikin vastasi.
- Anonyymi00013
torre3 kirjoitti:
>> olin itse rukoillut tuhansia rukouksia <<
Kuten jo sanottiin: "Kaikenlaista voi rukoilla, vastaus jää kuitenkin aina Jumalalle."
Ja jos haluna on pysyä muuttumattomana ja elää Jumlan tahdon vastaista elämää, niin kyllä Jumala siinä tapauksessa ihmisen rauhaan voi lopulta jättää. Jumala nimittäin edellyttää muutosta, mutta ei pakota muuttumaan. Mutta hän määrää myös seuraukset. Ja ne tulevat sitten sen mukaan, mitä ihminen valitsee. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Herra Sebaot loi kaiken, joten myös Saatanaksi muuttuvan arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä epäilemättä tiesi tästä tulevan vastustajansa.
- Anonyymi00017UUSI
torre3 kirjoitti:
Saatanaa olet rukoillut palstan kommenteista päätellen niin hyvin, että on jo vaikea päästä irti,
mutta nöyrry ja rukoile Jumalaa avuksi, Hän on voittanut saatanan. - Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten kuvittelet sen vastanneen?
Anonyymi00017 kirjoitti:
Saatanaa olet rukoillut palstan kommenteista päätellen niin hyvin, että on jo vaikea päästä irti,
mutta nöyrry ja rukoile Jumalaa avuksi, Hän on voittanut saatanan.Sinulla ne saatana ja Jumala, eikä mitään todisteita.
- Anonyymi00007
Räsäsen sekoilut voi jättää omaan arvoonsa, ei ne ole koskaan johtaneet kuin naureskeluun, vaikka se aivan tosissaan onkin.
- Anonyymi00027UUSI
Juuri niin.toivottavasti jätetään mummeli eduskunnasta ulos.
- Anonyymi00009
"Jeesuksen tahdon mukaista eheytystä ei voida kieltää koska Jeesus alkaa eheyttämään KAIKKIA uskoon tulleita on hän sitten homoseksuaali tai hetero. Jeesuksen eheytys rakentaa sielua ja uskoa Jeesukseen ja Jumalan tahdon mukaiseen elämään."
Kristinuskossa ihmisen eheyttäminen koko elämän mittainen prosessi missä Jeesus hoitaa ihmistä rukousten, sielunhoidon ja vertaistuen kautta on tämä ihminen hetero tai homo. Jeesus parantaa kaikkia ihmisiä eikä homoseksuaaleja saa erottaa, sillä hekin ovat ihmisiä.No siinä tuli taas kakittua hatullinen paskaa.
Et kuitenkaan uskalla ilmoittautua perinteiseen ekumeeniseen amputoidun raajan parantamisjuhlaani, joten pyydä anteeksi ja peru väitteesi jeesuksen parantamisista.
Kiitos etukäteen!- Anonyymi00010
he-ma kirjoitti:
No siinä tuli taas kakittua hatullinen paskaa.
Et kuitenkaan uskalla ilmoittautua perinteiseen ekumeeniseen amputoidun raajan parantamisjuhlaani, joten pyydä anteeksi ja peru väitteesi jeesuksen parantamisista.
Kiitos etukäteen!Jeesus parantaa ennen muuta sielun ja luopumustilan yms. asiat, harvemmin hän parantaa sairauksia. Terveys saadaan vasta, kun täältä siirrytään hengen maailmaan. Siis pelastetut saavat.
- Anonyymi00011
he-ma kirjoitti:
No siinä tuli taas kakittua hatullinen paskaa.
Kiitos etukäteen!Paraneminen ei tarkoita Raamatussa ja Jumalan kohdalla vain fyysisiä asioita. Lakkaa selittämästä asioista, joista et mitään tiedä. Vai esiinnytkö myös valelääkärinä?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Paraneminen ei tarkoita Raamatussa ja Jumalan kohdalla vain fyysisiä asioita. Lakkaa selittämästä asioista, joista et mitään tiedä. Vai esiinnytkö myös valelääkärinä?
No, he-ma-iseva on nyt aika pahoin "toisella kymmenellä". Varmasti joku toinenkin huomannut. Helvettiäkö tuollaiset tällä palstalla tekee?
Nimenomaan. Helvettiäkö?
Ja lisäksi. Eikö sitä ole jo ihmisellä tarpeeksi.? - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No, he-ma-iseva on nyt aika pahoin "toisella kymmenellä". Varmasti joku toinenkin huomannut. Helvettiäkö tuollaiset tällä palstalla tekee?
Nimenomaan. Helvettiäkö?
Ja lisäksi. Eikö sitä ole jo ihmisellä tarpeeksi.?Harmittaako sinua kun täällä kritikoidaan uskonharhaisten höperehtimisiä?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Harmittaako sinua kun täällä kritikoidaan uskonharhaisten höperehtimisiä?
Lopun aikoina alkaa vainot!
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jeesus parantaa ennen muuta sielun ja luopumustilan yms. asiat, harvemmin hän parantaa sairauksia. Terveys saadaan vasta, kun täältä siirrytään hengen maailmaan. Siis pelastetut saavat.
Raamatussa Jeesus parantaa sairaita ja vaatii sitä myös seuraajiltaan.
torre3 kirjoitti:
Raamatussa Jeesus parantaa sairaita ja vaatii sitä myös seuraajiltaan.
Ei ihan vaatinut, mutta vakuutti heidän näin totisesti tekevän. Miksihän historia ei tunne yhtäkään Jeesukseen uskovaa?.
"Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin."
- Anonyymi00019UUSI
Eheytyneet palaavat takaisiin homouteensa joko tässä tai seuraavassa elämässä.
- Anonyymi00020UUSI
Yritetäänkö eheyttää myös trans seksualisteja ja lesboja?
- Anonyymi00021UUSI
ArtoTTT
Julkinen terveydenhoito suorittaa leikkelyjä. - Anonyymi00022UUSI
Kyllä - jos vaan tulevat uskoon Jeesukseen, niin eheyttäminen alkaa välittömästi.
- Anonyymi00023UUSI
Niin kuinkahan paljon sitä ns. "eheytyshoitoa" tehdään terveys- ja kauneuspuolella, eikä uhreitakaan ole vältytty, mutta siitä ei kukaan tunnu olevan huolissaan.
- Anonyymi00025UUSI
No näissähän suorastaan tapetaan ihmisiä ja naisista tehdään hirviöitä hoitovirheiden keinoin tuhansin kappalein kaikkialla maailmassa eikä kukaan älähdä mitään.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
No näissähän suorastaan tapetaan ihmisiä ja naisista tehdään hirviöitä hoitovirheiden keinoin tuhansin kappalein kaikkialla maailmassa eikä kukaan älähdä mitään.
Mites kaniineilla, rotilla, hiirillä, kissoilla, koirilla ja muilla eläimillä testatut E-kirjaimet.? Jopa meikkien takia.
No, onneksi puhtaassa tuoreessa lihassa ja maidossa, ja maitotaloustuotteissa, eikä juustoissa Suomessa ole niitä E-kirjaimia. Stadilointiaineita, happamuudensäätöaineita eikä säilöntäaineita ja värejä.
Joten kannattaa jopa katsoa, mitä päivittäin suuhunsa laittaa.
Tekee joskus ruokansa ja ateriansa ihan isse. Perusaineksista.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641240
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43666
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555